Fred Haché

Wat was voor jou een plezant uitje? Hoe was het?

Gegroet allen,

Zelf ga ik met enige regelmaat naar de bios, het theater, zeilen, karten, etc. Gisteren ben ik met een vriendin naar een stel geweest om zijn audio set te beluisteren. Klonk erg goed. En echt Bourgondische mensen, levengenieters, niet van dat benauwde. Erg prettig uitje!

Straks ga ik naar een vriend van mij, voetbal kijken. En morgen, met het weer mee, gaan we met een vriendenclub kanoën.

Afbeelding

Wat was voor jou een plezant uitje? Hoe was het?

Vrgr. Fred
MissM

Re: Wat was voor jou een plezant uitje? Hoe was het?

laatst met vriendlief dagje naar de dierentuin geweest, heerlijk weer, iemand die duidelijk genoot van mijn aanwezigheid, kriebels in mijn buik, en heerlijk gegeten bij zijn ouders 's avonds. Dat soort dagjes wil ik vaker!
Fred Haché

Re: Wat was voor jou een plezant uitje? Hoe was het?

Net voetballen gekeken bij een vriend. Eerst daar even gegeten. Veel getoeterd!

Afbeelding

Zelf gefabriceerde extra krachtige vuvuzela. Geeft een soort scheepshoorn geluid.

Vrgr. Fred
Fred Haché

Re: Wat was voor jou een plezant uitje? Hoe was het?

Hoihoihoi,

Vandaag wezen kanoën met een groepje van 7. Geeneens er uit gekukeld. We hadden Canadeze kano's. Daarna een flinke pannekoek gaan eten. Was erg gezellig.

Vrgr. Fred
Fred Haché

Re: Wat was voor jou een plezant uitje? Hoe was het?

Gegroet,

Gisteren met mijn moeder naar de musical Joseph geweest. Ik had hem al gezien. Mijn moeder had deze musical voor haar verjaardag gekregen van mij. Ik zag hem voor de 2e maal. Gelukkig speelde Freek. Mooie musical met en goed verhaal.

Afbeelding

Vrgr. Fred
g-wit

Re: Wat was voor jou een plezant uitje? Hoe was het?

ik kan van simpele uitjes als ergens een koffie drinken al heel vrolijk worden! Maar een echt uitje waar ik vrolijk van wordt is een uitje naar het buitenland. Mijn vriend had me vorige zomer meegenomen naar Portugal, hij had daar voor ons een appartement gehuurd voor een weekje. Het was een extra goede vakantie, omdat ik veel gestress had dat jaar. Maar een vakantie is eigenlijk altijd goed :D We hadden een heerlijke strandvakantie aan de Algarve, supermooi weer de hele week! We hebben daar niet alleen op het strand gelegen, we hebben ook gezwommen met dolfijnen, wat ook een zeer plezant uitje :P was! Ook hebben we een boottocht gemaakt langs de rotsen en grotten van Ponta da Piedade, prachtig!
Leeuwtjuh

Re: Wat was voor jou een plezant uitje? Hoe was het?

Naar de efteling, naar de kermis, naar de markt, naar winkelcentra, gewoon bij iemand thuis zitten en een goeie film kijken. Ik ben niet zo veeleisend, zolang ik maar bij leuke lieve mensen kan zijn, waar ik iets aan heb.
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Wat was voor jou een plezant uitje? Hoe was het?

Leeuwtjuh schreef:Naar de efteling, naar de kermis, naar de markt, naar winkelcentra, gewoon bij iemand thuis zitten en een goeie film kijken. Ik ben niet zo veeleisend, zolang ik maar bij leuke lieve mensen kan zijn, waar ik iets aan heb.
Naar Scheveningen, slenteren en shoppen over de boulevard, lopen langs het strand en op de pier, naar Nemo, Madame Tussauds en relaxen in het Vondelpark tussen de exotische vogels, naar Blijdorp love3 love3 love3
Inzicht als Uitweg..
Leeuwtjuh

Re: Wat was voor jou een plezant uitje? Hoe was het?

Ja precies :D

pasar malam, bioscoop, zwemmen etc.
g-wit

Re: Wat was voor jou een plezant uitje? Hoe was het?

Leeuwtjuh schreef:Naar de efteling, naar de kermis, naar de markt, naar winkelcentra, gewoon bij iemand thuis zitten en een goeie film kijken. Ik ben niet zo veeleisend, zolang ik maar bij leuke lieve mensen kan zijn, waar ik iets aan heb.
Mooi gezegd, dat is inderdaad het belangrijkste! Alles is leuk als je maar met de juiste mensen bent! :D

Terug naar “Positieve verhalen en tips”