JBemel

het is gewoon te mooi voor woorden

ik leef nu echt in een grote depressie, maar ik heb tegenwoordig altijd een paar filmpjes bij me op mn mp4-speler, deze filmpjes zorgen er op een of andere manier voor dat ik alles weer een beetje positief ga zien. of het me helemaal van mn depressie af helpt weet ik niet, maar het zorgt er wel voor dat ik er nu mee kan leven.

ik had besloten om de 2 die ik het meeste kijk hier neer te zetten, hopelijk helpt het andere ook om weer een paar zonnestraaltjes te kunnen zien, ookal zijn die zonnestraaltjes tijdelijk, ze betekenen erg veel voor mij.

http://www.youtube.com/watch?v=1qk1cV4lTyw
http://www.youtube.com/watch?v=ciYk-UwqFKA
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: het is gewoon te mooi voor woorden

Het tweede filmpje is gewoon een levensgrote eye opener!

dan je J Bemel [crying]
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Zoeza

Re: het is gewoon te mooi voor woorden

Dat zijn ze allebei vind ik. Ik heb ze allebei op mijn Hyves gezet. Dankjewel JB voor deze mooie filmpjes.
love3
Gebruikersavatar
Reborn
Berichten: 4720
Lid geworden op: 08 nov 2006 16:55

Re: het is gewoon te mooi voor woorden

Ik kreeg echt een brok in mijn keel..

Tanx voor het delen!
3some
Every passing minute is a chance to turn it all around
Audrey

Re: het is gewoon te mooi voor woorden

Ik kende deze filmpjes al, ze zijn echt prachtig love3
Leeuwtjuh

Re: het is gewoon te mooi voor woorden

Robi schreef:Ik kende deze filmpjes al, ze zijn echt prachtig love3
Wat Roobs zegt!
Mickey~

Re: het is gewoon te mooi voor woorden

momo schreef:Het tweede filmpje is gewoon een levensgrote eye opener!

dan je J Bemel [crying]
wow, zeker ja.
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: het is gewoon te mooi voor woorden

Nick kende ik al van een ander prachtig filmpje. Hij leert ons dat je niet telkens moet kijken naar wat er ontbreekt in je leven, naar wat er niet goed is. Niet telkens kijken naar dingen die niet meteen lukken.


"If I fail, I try again, and again, and again..."
If YOU fail, are YOU going to try again?

It matters how you're going to FINISH...
Are you going to finish STRONG?

We are put in situations to build our character... not destroy us.

The tensions in our life are there to strengthen our convictions... not to run over us.

Hij leert ons dat je je enkel dient te focussen op wat je hebt en wat je wel kan. Dat je versterkt in waar je goed in bent. Dat je jezelf en anderen kan waarderen voor de prachtige dingen die er zijn. Versterk deze en geef daar eens al die energie en aandacht aan die je normaliter steekt in de dingen die je niet leuk vindt of waar je van baalt bij jezelf of bij anderen.

Als je dan toch veel gedachten hebt, kies dan voor de leuke gedachten, die gedachten die je helpen om verder te komen ondanks dat het soms moeilijk is. Succes is voor doorzetters, voor hen die geloven in zichzelf en ondanks mislukkingen of problemen toch doorgaan tot het wel lukt.

Het is niet erg als je struikelt, het is pas erg als je weigert op te gaan staan...
Inzicht als Uitweg..
JBemel

Re: het is gewoon te mooi voor woorden

de tweede is voor mij ook hét filmpje om ergens weer bovenop te komen, het herinnerd me er aan om te denken aan wat ik wel kan, en niet om depressief te worden door alles wat ik niet kan.

Terug naar “Positieve verhalen en tips”