Meisje221987

Groot leeftijd verschil ( Maar wat is het een lieverd)

Hoi Allemaal,

Ik dacht zal nu maar even weer iets positiefs neer zetten..

Ik heb sinds 20-10-2007 een hele lieve jongen leren kennen... We werkte op de zelfde bedrijf en we hadden veel lol met elkaar... Toen zij iemand al tegen mij van jij bent verlieft op hem he :oops: noujah ik was helemaal stapel gek op hem... Op en duur hebben ze me verraden. Op dat moment dacht ik haha moet dat nou? Maar was super blij er mee want dan hoefde ik het natuurlijk niet meer zeggen..

Al gauw gingen we afspreken en al gauw was het dik aan :) En dat was op 20-10-2007... Wat was ik blij... Op dat moment had me vriend me wel zo genomen zoals ik was... Op dat moment woog ik heel zwaar en was ik best wel dik... Ik heb er vanaf dat moment heel erg veel aangedaan...

Me vriend die heeft me echt onwijs veel gesteund in die moeilijke tijden... en ben echt zooo blij met zo'n lieve vriend... Echt met alles ondersteund hij mij...

We schelen 15 jaar van elkaar en we hebben wel wat commentaar gekregen in het begin en ze zijden allemaal gekke dingen over hem waar ik heel erg onzeker van werd...

Ik wil iedereen hier even zeggen hoor een verhaal altijd van 2 kanten aan voor dat er geoordeeld wordt!!!

Ik en me vriend hebben in het begin heel erg veel erover gepraat en me Vader en zus hebben het verhaal eindelijk toen van 2 kanten aangehoord en ze zijn mega trots met zo'n jongen als hem...

Hij steunt me echt super goed in alle moeilijke tijden die ik de laatste tijd heb gehad... Al die problemen wat er gebeurt is en wordt er gewoon door heen getrokken...

Ik wou dit bericht hier even plaatsen en wou dus gewoon even zeggen van hoor 1 verhaal altijd aan van 2 kanten..

Zijn er hier meer mensen die een vriend hebben met 1 groot leeftijd verschil?
Leeuwtjuh

Re: Groot leeftijd verschil ( Maar wat is het een lieverd)

Wel gehad... Het leeftijdsverschil heeft nooit voor problemen gezorgd. :D

(het karakter trouwens wel :lol: Maar dat is wat anders)

1 soort-van-relatie van 20 jaar verschil, duurde drie jaar, en 1 relatie van 15 jaar verschil, duurde vier jaar.
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Groot leeftijd verschil ( Maar wat is het een lieverd)

moi

Ik heb altijd relaties (nou ja stuk of 4 :roll: )gehad met mannen die minstens 15 of meer jaren ouder waren dan ik.
en voel me daar nog steeds goed bij.

verder kan ik me bij leeuw aansluiten,karakter is soms een probleem maar leeftijd nooit.Dus laat ale negatieve reacties voor wat ze zijn en ga voor wat je voelt! cheerqd5
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Groot leeftijd verschil ( Maar wat is het een lieverd)

tenzij je 12 bent of zo :lol: :lol: :lol:
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Meisje221987

Re: Groot leeftijd verschil ( Maar wat is het een lieverd)

Haha nee, ik ben geen 12 :badgrin: Ik ben bijna 23..

Met karakte kan het wel zijn maargoed das logisch want we schelen wel 15 jaar...

Maar goed ik ben super blij met hem love3
Meisje221987

Re: Groot leeftijd verschil ( Maar wat is het een lieverd)

In een relatie maakt de leeftijd niet uit... Vind ik tenminste.

Ja behalve als je minderjarig bent natuurlijk...
Sander1986

Re: Groot leeftijd verschil ( Maar wat is het een lieverd)

En als je daardoor in een andere levensfase zit en op een heel andere manier tegen het leven aan kijkt. Maar dat laatste kan natuurlijk ook zonder leeftijdsverschil.
Lorelai

Re: Groot leeftijd verschil ( Maar wat is het een lieverd)

Fijn dat er nog meer zijn die een relatie hebben met een groter leeftijdsverschil.. Mijn vriend en ik schelen 17 jaar..
Niet altijd even gemakkelijk en soms speelt het leeftijdsverschil wel een rol, maar we zijn vooral heel blij met elkaar!

Ik hoop dat jij en je vriend dat ook zijn en blijven!!!!
Berenklauw

Re: Groot leeftijd verschil ( Maar wat is het een lieverd)

Hoi,
Ik had ook een oudere vriend, ik was 36 en hij 51 maar we waren compleet gek op elkaar en ik heb een geweldig mooie tijd met hem gehad. Helaas is hij plots overleden, hij bleek een aneurysma in z,n hersenen te hebben, die is geknapt en hij was vrijwel direct overleden. Dat was heel heftig.
Ik kreeg van sommige mensen ook weleens veroordelend commentaar vanwege leeftijdsverschil maar uiteindelijk stond ik daar toch boven.
Trout Mask Replica

Re: Groot leeftijd verschil ( Maar wat is het een lieverd)

Op het moment ga ik uit met een vrouw van 26 (ik ben 42). Het is nog wat pril om over een relatie te spreken. Ik zie het leeftijdsverschil niet als een probleem, we hebben erg veel gemeen. In het verleden heb ik een relatie gehad met een vrouw die 12 jaar ouder was, ook daar was het leeftijdsverschil geen probleem.

Terug naar “Positieve verhalen en tips”