Meisje221987

Afgevallen

Hoi iedereen,

Moest dit even kwijt...

Ben gisteren weer naar de dieetiste geweest en was eigenlijk bang dat ik niet afgevallen was... stond zo op de weegschaal en het was positief ik ben weer 5,7 kilo kwijt in een maand :D Vorige keer toen ik er kwam was ik al 6,3 kwijt.... Met het afvallen gaat het goed alleen heb nog zeker 20 kilo tegaan... Maar blijf me best daarvoor doen!!

In totaal ben ik al 28 kilo kwijt....

2 jaar terug woog ik 130 en toen ik bij de dieetiste dit jaar kwam woog ik 113 en nu weeg ik 102,2...

Wou dit even kwijt..
Leeuwtjuh

Re: Afgevallen

Heee hartstikke mooi meis :D Dat doe je supergoed!!!

cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5

Idd een feestje waard!

cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5
Positive

Re: Afgevallen

Respect. Ik weet hoe moeilijk het is. Ik stel het nog even uit maar als ik lekkerder in mijn vel zit dan wil ik ook er serieus aan beginnen maar dan ook wel met begeleiding. Vind het zo knap van je.
Meisje221987

Re: Afgevallen

Dankjewel hoor :D

Noujah ik dacht gisteren ook even van nu heb ik eindelijk een beetje geluk :)

Met Dieeten is eigenlijk niet zo heel moeilijk voor mij als ik eerlijk mag zijn... Door me prikkelbare darm syndroom moet ik alles mager eten van de dieetiste... Omdat ik niet tegen vetten kan...

Ik eet gewoon 2 keer daags fruit en overdag altijd gezond....

Positive doe het lekker rustig aan, als jij er klaar voor bent dan komt het vast wel goed :knuffel:

Maar enigste wat ik je mee wil geven is ( magere vlees vind ik nog lekkere dan gewone vlees ) Miss heb je er wat aan.... Er zijn heel veel dingen mager wat heel lekker is en waar je heel wat mee kan... In iedergeval daardoor ben ik zoveel kwijt geraakt en door te sporten...

Maar doe alles lekker op je eigen manier... Als je er klaar voor bent dan komt het vast wel goed ;)
Mier

Re: Afgevallen

Kijk dit zijn berichten waar dit topic uiteindelijk voor gestart is :) Heel goed bezig en ik wens je nog succes met de rest :)
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Afgevallen

prima bezig, doe zo verder,op een gezonde manier en niet teveel afvallen he, beetje mollig MOET :nod:
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Meisje221987

Re: Afgevallen

Dankje wel allemaal voor de lieve berichten :D

Ik blijf me best doen en ga zeker door...

ben blij het in de goede forum gezet te hebben en dat ik het hier een beetje met jullie kan delen ;) :knuffel:
PSY-GAMER

Re: Afgevallen

geweldig!! :D
ik zou ook eens wat moeten afvallen, maar daar werk ik al een beetje aan.

nog veel succes!! occasion14
Zoeza

Re: Afgevallen

Wat goed van je! Straks een "voor en na" foto?
De enige manier om constant op gewicht te blijven is bewust eten en drinken. Dan mag je best snoepen af en toe. Bij mij zijn er eindelijk wat kilootjes bij, ben ik net zo blij mee als jij met je kilootjes eraf :-)

Succes en de rest lukt je ook. Je bent zo goed bezig! [027]
Fred Haché

Re: Afgevallen

GOED VAN JE! TOPPIE!

cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5

Afbeelding


Ehhh, ik hoop dat ik in je voetsporen ga treden. Eerst maar eens een nieuwe weegschaal kopen [027] .

Vrgr. Fred

Terug naar “Positieve verhalen en tips”