Leeuwtjuh

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Ik heb de situatie in de trein vanavond niet laten escaleren. Vind ik wel goed van mezelf...

Oh, en iemand geld gegeven voor een kaartje richting den haag, omdat hij alles bij zich had, behalve zijn pinpas. Die was hij vergeten.
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Leeuwtjuh schreef:Ik heb de situatie in de trein vanavond niet laten escaleren. Vind ik wel goed van mezelf...

Oh, en iemand geld gegeven voor een kaartje richting den haag, omdat hij alles bij zich had, behalve zijn pinpas. Die was hij vergeten.

cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5

:knuffel: love3
Inzicht als Uitweg..
Leeuwtjuh

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Mijn peettante gefeliciteerd met haar verjaardag. :nod:

"Goh, wat leuk dat je dat onthouden hebt :D Wat lief "

(gelukkig had mn moeder me ongeveer vier uur geleden gebeld en het doorgegeven, want ik ben zo goed met verjaardagen, dat ik volgens mij die van mezelf nog kan vergeten)
Zoeza

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Mijn goede daad van vandaag is dat ik de KNO arts geen pijn heb gedaan terwijl hij mij wel pijn deed met zijn slang in mijn neus!
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Ik heb een vleuggellamme duif de nek omgedraaid.
Ik fietste langs het park en zag een duif liggen die waarschijnlijk door een auto was geraakt. Zoiets komt toch nooit meer goed. Ik ben van mijn fiets gestapt en heb het beestje even de nek omgedraaid. Niet fijn om te doen, maar ik geloof dat het beter was zo. Het lijkje heb ik daarna in de struiken gegooid.
* Liebe Macht Frei *
Zoeza

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Oh, ik zou dat niet kunnen! Goed van je VH! Zo zachtaardig hè, die kleine Indo's love3
Gebruikersavatar
Reborn
Berichten: 4720
Lid geworden op: 08 nov 2006 16:55

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Dat ik voor mijn moeder de was al gedaan heb, heb gestofzuigd, de keuken heb opgeruimd en de hond heb uit gelaten..
Dan kan ze tenminste als ze dadelijk terug is van het werken gewoon even rustig aan doen.
Every passing minute is a chance to turn it all around
Leeuwtjuh

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Dat ik mijn klasgenoot/collega niet vermoord heb.
Mickey~

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Leeuwtjuh schreef:Dat ik mijn klasgenoot/collega niet vermoord heb.
:lol:

:knuffel:
MissM

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

dat ik een enorme bak popcorn heb gemaakt voor mezelf
noekiej2

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Nou ik heb vandaag ook wat goeds gedaan:
ik heb mijn mentor een goede dag gewenst en begroet terwijl ik hem helemaal niet vandaag had. ( helaas keek hij wel gelijk achterom :lol: )
Ik heb bij gym iedereen boven de acht laten halen bij hoogspringen door mijn geweldige tactiek love3
ik heb een oud opatje geholpen met oversteken bij een drukke straat. Die automobilisten van tegenwoordig ze stoppen niet eens voor een oude meneer.
En ik heb voor me zelf een berg nieuwe kleren gekocht en voor het eerst in mijn leven een ROKJE love3
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

niemand lastig gevallen :tongue:
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Pokemonk

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

volhoudertje schreef:Ik heb een vleuggellamme duif de nek omgedraaid.
Ik fietste langs het park en zag een duif liggen die waarschijnlijk door een auto was geraakt. Zoiets komt toch nooit meer goed. Ik ben van mijn fiets gestapt en heb het beestje even de nek omgedraaid. Niet fijn om te doen, maar ik geloof dat het beter was zo. Het lijkje heb ik daarna in de struiken gegooid.
Jij Bruut ! :D
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

noekiej2 schreef:Nou ik heb vandaag ook wat goeds gedaan:
ik heb mijn mentor een goede dag gewenst en begroet terwijl ik hem helemaal niet vandaag had. ( helaas keek hij wel gelijk achterom :lol: )
Ik heb bij gym iedereen boven de acht laten halen bij hoogspringen door mijn geweldige tactiek love3
ik heb een oud opatje geholpen met oversteken bij een drukke straat. Die automobilisten van tegenwoordig ze stoppen niet eens voor een oude meneer.
En ik heb voor me zelf een berg nieuwe kleren gekocht en voor het eerst in mijn leven een ROKJE love3
Nou klinkt goed Noekiej ! 8)
Inzicht als Uitweg..
Mickey~

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

vooruit dan maar, voor het ook eens een keer positief voor mezelf leren zijn dan maar..
houdt niet zo van eigen goede daden noemen omdat dat egoistisch voelt, maar...
ik heb vandaag de afwas van het weekend van mijn huisgenoot gedaan omdat ze ziek met buikgriep op bed ligt en het allemaal nog had staan. zo zielig als ze daar dan tegenaan moet kijken en t dan later nog eens een keer zou moeten gaan doen..
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

yeah lieve mickey cheerqd5
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Lief van je Mickey love3
Inzicht als Uitweg..
Pokemonk

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Als ik iets aardigs doe op mijn werk krijg ik dit altijd te horen : Is er iets aan de hand dat je aardig bent of heb je iets nodig ?

Nee zeg ik dan ; moest gewoon mijn goede daad van de week doen :)
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Nou Monk dat zegt wel iets over de bedrijfscultuur bij jou, dat men gelijk zo achterdochtig reageert als je iets aardigs doet. Best wel jammer eigenlijk, dat het zo gaat daar.
Inzicht als Uitweg..
Mier

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Monk schreef:Als ik iets aardigs doe op mijn werk krijg ik dit altijd te horen : Is er iets aan de hand dat je aardig bent of heb je iets nodig ?
Jammer is dat eigenlijk dat sommige mensen altijd iets achter je aardige gedrag zoeken. Die campagne van de overheid loopt natuurlijk ook niet voor niets op dit moment, dus het is wel degelijk iets wat een hoop mensen zo ervaren.
Zoeza

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Michel schreef:
Monk schreef:Als ik iets aardigs doe op mijn werk krijg ik dit altijd te horen : Is er iets aan de hand dat je aardig bent of heb je iets nodig ?
Jammer is dat eigenlijk dat sommige mensen altijd iets achter je aardige gedrag zoeken. Die campagne van de overheid loopt natuurlijk ook niet voor niets op dit moment, dus het is wel degelijk iets wat een hoop mensen zo ervaren.
Ik vind het diep triest dat er een campagne moet komen over hoe we met aardige mensen om moeten gaan!
Mickey~

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Ik vind het nog veel erger dat mensen verbaasd zijn als ze ergens mee geholpen worden. Een paar maanden terug hielp ik eens een oude vrouw in de supermarkt door haar boodschappen op de band te zetten. Ze liep namelijk met krukken en had al heel onhandig een mandje om 1 arm gemanouvreerd met daarin haar spullen. Daarna hielp ik het weg te brengen naar haar auto.
Die vrouw was zóóóó verbaasd dat iemand spontaan aanbood haar te helpen met die boodschappen, dat ik dat eigenlijk diep triest vond.. zoiets zou vanzelfsprekend moeten zijn.
zo ben ik tenminste wel opgevoed... maarja.
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Nou inderdaad Mickey. Ik denk dan altijd maar, ook al doet de rest het niet, dat wil nog niet zeggen dat ik het niet doe. Laat het dan een voorbeeld zijn of op zijn minst iets waar anderen misschien over na gaan denken.
Inzicht als Uitweg..
Zoeza

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Mijn goede daad van vandaag is dat ik mijn vriendin ga helpen met het bezorgen van de huis-aan huisbladen die haar dochter normaal bezorgt. Zij is op schoolreisje dus wij gaan even een uurtje of wat flink lol hebben in de stromende regen vanmiddag 8)
Trout Mask Replica

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

iemand geholpen die de ketting niet meer op de fiets kreeg.

Terug naar “Positieve verhalen en tips”