meisje1988

Bloed

Hoi,

Ik heb even een vraagje. De laatste tijd ben ik weer begonnen met braken, meerdere malen op een dag. En gisteravond kwam er ineens bloed mee. Nu vroeg ik me af, hoe kan dat? Ik heb geen wondjes in mijn keel of wat dan, van mijn nagels. Dat is het niet. En het was ook niet dat mijn maag zo leeg was, dat er alleen nog bloed kon komen. Maar ik vraag me wel af wat het is.. heb verder niet echt last van mijn maag!

Dankje!
amy lee

Re: Bloed

niet echt last van je maag, dus wel wat last van je maag.
Ik hoef je natuurlijk niet te vertellen dat het niet gezond is om te braken na het eten. Het kan zijn dat er een adertje is gesprongen in je slokdarm, maar het kan ook zo zijn dat je een kleine bloeding ofzo in je maag hebt. Denk dat je deze vraag beter bij de huisarts kan neerleggen al kan ik me voorstellen dat dat niet helemaal de bedoeling is.

Sterkte ermee!
Mier

Re: Bloed

Bij veelvuldig overgeven kan je een wondje in je slokdarm oplopen, dan zie je inderdaad wat bloedsliertjes. Als het er echt veel bloed mee komt dan kan dit wijzen op maagzweren/-bloedingen, daarmee moet je direct naar de huisarts.
Houdt dit wel even in de gaten, want teveel bloedverliezen is natuurlijk wel ernstig.
tijgertje25

Re: Bloed

ik zou idd contact opnemen met de huisarts

Terug naar “Eetproblemen”