kipnuggetmetbbqsaus

Eetstoornis?

Ik ben altijd al gezet geweest, maar laatste 2 jaar word ik steeds dikker,
en ik weet zelf dat het door het eten komt, als ik me verrot voel ga ik weer eten, of als ik alleen ben, en zo blijf ik maar aankomen, heb allerlei pogingen gedaan om ermee te stoppen enzo, en te sporten, maar ik hou het allemaal niet vol, en ik zit best wel met dit probleem. Ook omdat ik mezelf daardoor onzeker ga voelen, en mensen kijken me na op straat e.d.
Boet

Zo te zien heb je een deel van het probleem boven water; als je je rot voelt, ga je eten.

Waarom voel je je rot. En wat ga je er aan doen?

-lekker simplistisch weer; ik weet het ;) -

Groet,

Robert

[/i]
kipnuggetmetbbqsaus

Geen probleem. ;)

Even een linkje eerst: http://www.psycholoog.net/forum/viewtopic.php?t=5497

Waarom ik mijn rot voel.
Daar zijn heel veel redenen voor,
ik zal er een paar vertelen.

Ik ben heel erg onzeker en vroeger veel gepest. Ik heb een moeilijke jeugd gehad (en nog steeds): Scheiding ouders, vader die elke keer een andere vrouw had, moeder psychische klachten en verslaafd uiteindelijk bijna 3 jaar geleden overleden mede daardoor. Vroeger ook paar keer geslagen door mijn vader. Vanaf mijn 5de t/m 12de bij mijn tante gewoond die nooit op mijn lette, en alleen aan dr eigen zoon (die al 40 was dacht), en ook verkeerde dingen deed. 12 t/m 17de bij mijn oma en opa gewoond, er was heel veel ruzie. En mijn opa en oma wezen mij er dagelijks op aan dat ik te dik was, waardoor ik me nog rotter ging voelen.
17de t/m 18de op kamertraining gewoond, waar bijna mijn alcohol probleem begon (lees: elke dag 1/2 flessen wijn leegdronk) maar gelukkig kwam de leiding erachter. Veel psychologische hulp gehad, zelden baat bij gehad. Wel van de medicijnen. Heel veel wisselende korte relaties achter de rug gehad. Op school gaat het meestal erg slecht, geen diploma, kan geen een opleiding afmaken, doe nu al voor de 3de keer MBO, en deze keer heb ik het al langer vol gehouden, maar ze merken op school nu ook dat het weer mis gaat.

En nog zoveel andere reden.
Boet

Pfff :shock:

Ik vermoed dat je figuur het laatste probleem is. Zo te horen heb je nog voldoende dingen op te lossen. Ik heb het linkje ook even doorgenomen. En hoewel ik geen voorstander ben van chemo-rommel, is het wellicht tóch een idee om daarmee voorzichtig verder te gaan (even de scherpe kantjes eraf halen) en dan te kijken wat je met je problemen kunt doen.

Groet,

Robert
kipnuggetmetbbqsaus

Klopt wel wat je zegt, alleen ben met veel problemen al jaren bezig, en ik kan ze nog steeds geen plekje geven, verwerken of vergeten etc. Denk dat ik toch z.s.m weer naar de dokter ga om te beginnen met medicijnen. Ik weet nog van de vorige keer dat ik 8 kilo was afgevallen in anderhalve maand tijd, omdat die medicijnen ook je eetlust verminderd.

Dankjewel voor het lezen :)

Terug naar “Eetproblemen”