angieZzZ

Eten maakt me ongelukkig.

Hallo iedereen, :)

Sinds mijn 11de kreeg ik al hevige eetbuien. Sinds mijn 15de is het zo dat ik periodes heb dat ik heel erg veel (ongezond) eet en daarna dagenlang niets. Het is of in een korte periode veel aankomen of veel afvallen en ik word er nu eigenlijk wel moe van. Het eten maakt me ongelukkig, afvallen houd ik niet vol. Soms gaat het wel een tijdje goed, maar het wijd altijd uit naar meer en ongezond eten, of juist niet eten en ik weet het nu gewoon even niet meer. :?

Ik weet ook wel hoe het komt: ik ben thuis ongelukkig. Als ik uit huis ben of op visite heb ik nooit eetbuien of iets dergelijks. Maar thuis heb ik neigingen tot volproppen en overgeven en heb er nu even geen controle over. Als er snoepgoed is in huis, dan gooi ik het in de container, want ik kan er gewoon niet tegen en mijn maag raakt er van streek van. Mijn moeder weet ervan en denkt er voortaan aan. Maar ook al is er geen snoepgoed, dan prop ik me wel vol met iets anders en dan voel ik me ook walgelijk. :cry:

Ik zit hier al zo lang mee en het maakt me gewoon ongelukkig. Heeft iemand ook zoiets of misschien tips of ander commentaar? Laat het alsjeblieft weten. Ga denk ik morgen een psychologe lastigvallen.. :roll:

greetz, angieZzZ 8)
vechter

Ga inderdaad die psychologe maar lastig vallen want zo kan je niet verder.
Het is klote om niet van eten te kunnen genieten want eten is juist om van te genieten.
Knap dat je het wilt aanpakken, horen we nog hoe het is gegaan??
Bianca
Boet

dan voel ik me ook walgelijk. Crying or Very sad
Nok als eerste hier eens mee. Verder. Zie Bianca ;)

Groet,

Robert
Dead_Mind

knap

haihai...knap datje meteen zelf al besluit een psychologe lastig te vallen. ik hoop dat je dat doorzet, want hiermee doorgaan is geen optie toch?

succes!!!

Terug naar “Eetproblemen”