stoerswaggerboy

gezondheid & sixpack krijgen

Hallo

Ik eet veel vetten en niet gezonden dingen. Omdat ik het echt niet lekker vind. Ik weeg 65 ik heb over gewicht. Il sport 4x per week maar nog val ik niet af. Zoveel eet ik niet 2 boterhammen in de ochtend en op school en warm eten (gwn thuis). Maar ik wil heel graag een sick-pack. Iemand idee help me alsjeblieft
quodpersortem

Re: gezondheid & sick-pack krijgen

Ik heb een idee: Wacht met het willen krijgen van een sixpack (= de juiste spelling; een sick-pack lijkt me niet zo fijn) tot je minstens een jaar of 16 bent. Dan zit je in de puberteit en ontwikkelen je spieren zich beter/sneller. De meeste mannen die jij ziet rondlopen en die een sixpack bezitten zijn trouwens al in de 20, wanneer je lichaam zelf (bijna) uitontwikkeld is.

Natuurlijk is het sporten en gezond eten een goed idee, maar houd er rekening mee dat je nog groeistuipen moet krijgen en dat je overgewicht dan wellicht ook weg gaat. 65kg is trouwens erg licht voor de gemiddelde volwassen man dus ik neem aan dat je nog niet uitgegroeid bent (ook gezien je leeftijd).
stoerswaggerboy

Re: gezondheid & sick-pack krijgen

quodpersortem schreef:Ik heb een idee: Wacht met het willen krijgen van een sixpack (= de juiste spelling; een sick-pack lijkt me niet zo fijn) tot je minstens een jaar of 16 bent. Dan zit je in de puberteit en ontwikkelen je spieren zich beter/sneller. De meeste mannen die jij ziet rondlopen en die een sixpack bezitten zijn trouwens al in de 20, wanneer je lichaam zelf (bijna) uitontwikkeld is.

Natuurlijk is het sporten en gezond eten een goed idee, maar houd er rekening mee dat je nog groeistuipen moet krijgen en dat je overgewicht dan wellicht ook weg gaat. 65kg is trouwens erg licht voor de gemiddelde volwassen man dus ik neem aan dat je nog niet uitgegroeid bent (ook gezien je leeftijd).

Maar waarom hebben kinderen op me school wel een sick-pack hun zijn 13 aan 14 jaar. Zit ik zonderloos sick-pack :( :(
Leeuwtjuh

Re: gezondheid & sick-pack krijgen

stoerswaggerboy schreef: Maar waarom hebben kinderen op me school wel een sick-pack hun zijn 13 aan 14 jaar. Zit ik zonderloos sick-pack :( :(
Het is SIXpack... Sick betekent ZIEK. Je wilt niet ziek worden ;)

Hoe weet je dat zij dat wel hebben?
stoerswaggerboy

Re: gezondheid & sick-pack krijgen

Leeuwtjuh schreef:
stoerswaggerboy schreef: Maar waarom hebben kinderen op me school wel een sick-pack hun zijn 13 aan 14 jaar. Zit ik zonderloos sick-pack :( :(
Het is SIXpack... Sick betekent ZIEK. Je wilt niet ziek worden ;)

Hoe weet je dat zij dat wel hebben?
mensen zeggen het en soms zie ik het bij de gym als ze om kleden dan wil ik me omdraaien en dan zie ik het
quodpersortem

Re: gezondheid & sixpack krijgen

Uh, toen ik net op het voortgezet onderwijs zat was er maar één jongen in de klas die een sixpack had, en die turnde op een hoog niveau. Bovendien zijn er genoeg oudere jongens die ook geen sixpacks hebben. Sterker nog, een 12 jarig kind met sixpack vind ik er persoonlijk niet gezond uit zien.
stoerswaggerboy

Re: gezondheid & sixpack krijgen

XD Dus ik moet gwn door gaan met trainen?
quodpersortem

Re: gezondheid & sixpack krijgen

Ja, dat lijkt me wel. Want al krijg je er nu geen sixpack door (want daarvoor zou je waarschijnlijk bepaalde supplementen moeten nemen, een ongezond dieet volgen én nog meer trainen) het is en blijft natuurlijk gezond om voldoende lichaamsbeweging te houden.
stoerswaggerboy

Re: gezondheid & sixpack krijgen

quodpersortem schreef:Ja, dat lijkt me wel. Want al krijg je er nu geen sixpack door (want daarvoor zou je waarschijnlijk bepaalde supplementen moeten nemen, een ongezond dieet volgen én nog meer trainen) het is en blijft natuurlijk gezond om voldoende lichaamsbeweging te houden.
XD nou dan blijf ik maar door gaan :)
Gebruikersavatar
Glorious
Berichten: 56
Lid geworden op: 13 mar 2013 23:45
Locatie: Aalsmeer

Re: gezondheid & sixpack krijgen

Ik zou ook wachten met je sixpack tot je wat ouder bent, ik ben zelf 16 jaar en ik ga verder niet naar fitness of dergelijke maar sport wel aardig wat en fiets elke dag 20km. Je zult zien dat je dan vrijwel vanzelf veel fitter uit gaat zien. Ik heb vrienden die aan gewichten doen en die dus ook zo breed als een kast zijn alleen je kan dit beter laten tot rond je 18e, als je al zo jong aan de gewichten gaat hangen krijg je later veel last van je spieren.

Je zegt ook dat kinderen van 13-14 een six-pack hebben maar ik weet vrijwel zeker dat die kinderen niet sporten puur om het krijgen van een six-pack. Ik heb zelf ook gasten in de klas die een redelijke six-pack hebben maar die gaan ook niet aan de gewichten ofzo, die sporten gewoon erg veel.

Het beste zou gewoon zijn om voldoende te bewegen en gezond te eten, als je 65 KG weegt zou ik me niet al teveel zorgen maken over dingen als overgewicht, ik weeg zelf ook rond de 65 KG en ben 1,85.

Terug naar “Eetproblemen”