girlie

probleempje

Hallo, ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen.
ik zit met een aantal problemen.
vroeger was ik zo lief meisje ik hielp iedereen was der altijd voor iedereen, zat zo lekker in me vel. had gewoon plezier in het leven.
maar nu ik sta bijna niet meer klaar voor mensen, zit niet lekker in me vel .. ben argesief en heb steeds met iedereen ruzie. ik wil weer zo als eerst zijn. maar het lukt me niet om weer zo als eerst te worden.
Mier

Wat is er in je leven gebeurd waardoor je zo veranderd bent?
Deautip

Wat goed dat je dat zo opschrijft hier! Echt klasse. Het feit dat je weer zo WILT zijn als eerst getuigt al van je wilskracht. Weten mensen uit je sociale omgeving van dit probleem?
JN83

Hallo, ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen.
ik zit met een aantal problemen.

1-vroeger was ik zo lief meisje ik hielp iedereen was der altijd voor iedereen, zat zo lekker in me vel.

had gewoon plezier in het leven.

2-maar nu ik sta bijna niet meer klaar voor mensen, zit niet lekker in me vel .. ben argesief en heb steeds met iedereen ruzie.

ik wil weer zo als eerst zijn. maar het lukt me niet om weer zo als eerst te worden.
Welkom, lekker warm hier op het forum he. ;) Wat voor deuren je niet kan openen :D

Zo. ff de handel gesplitst! ;) Zou zin 1 niet ivm zin 2 gebracht kunnen worden? Zo van; ik voel me goed als ik mij nuttig kan maken bij mensen dan voel ik een verantwoordelijkheidsgevoel (???)
Zo niet dan is dat weg en voel je je rottig?

Kan ook dat je de tijd v jezelf nodig hebt, en dan kan je gewoon even niet klaarstaan voor andere. En dan vraag ik mij dus af of je dit gevoel hebt gekregen door jouw omgeving (opmerkingen tegenover jou) Of gewoon omdat je dat denkt.

Want asl je altijd klaarstaat voor andere, en in een x die knop omdraait, denkt je omgeving dat er wat aan de hand kan zijn. En krijg je misschien weer reacties die jou weer laten denken.

Heb mijn fantasie even laten werken hoor, ik hoor het wel van je.

Groetjes,
Joshua.
Nemo

Heb je zelf misschien een idee waardoor het zou kunnen komen? Heb je misschien een aantal negatieve gebeurtenissen meegemaakt of hebben mensen jou teleurgesteld.

En als ik mag vragen, hoe oud ben je? Leeftijd, pubertijd en life cycles kunnen er ook veel mee te maken hebben.
mikecarfreak

hey mijn vriendin heeft dat nu dus ook.. Ik weet ook niet hoe ik haar moet steunen, maar ik heb haar verwezen naar zo een site om meer vriendinnen te ontmoeten voor uitgaan enzo... misschien wat voor jou?
mcsharq

Uhmz denk da we in t zelfde scheepje zitte.
niet dat ik vroeger lief was(A).
maar ik was still,verlegen,rustige jongen.
ben nu snel geirriteerd,onrustig en leveloos.
....
als je s wilt prate....
je kunt/mag me toevoege op msn.

Greetz

Vlad

Terug naar “Eenzaamheid, relaties en seksualiteit”