radok

relatieprobleem

Hello world,

ik zal meteen met de deur in huis vallen, ik lijd aan premature ejaculatie, dwz ik kom bij seks veel te vroeg klaar (je kan stellen dat ik blij zou zijn met 2 minuten) Ik zie hier erg van af, maar al mijn partners tot nu toe lieten weten dat ze hier niet echt een probleem in zagen, er zijn ook andere manieren om te bevredigen.. Maar dit is eigenlijk niet waarom ik hier iets schrijf, ik zal het nu even uitleggen.


Ik heb sinds kort een heel mooi meisje leren kennen en we bellen elke nacht tot 2 uur en meestal gaat het dan over seks, ik voelde me er heel goed bij en zag hier echt een relatie uit groeien, ze is ook heel lief.

Tot het moment waarop ze beschreef hoe ze ooit haar buren had horen seks hebben, naar het schijnt was het geluid na 5 minuten al gedaan wat haar deed concluderen dat die persoon dus was klaargekomen. Ze lachte hem uit en beschreef het als 'pijnlijk' en 'genant' voor die buurman dat hij het zo kort kon uithouden. Ook was ze heel materialistisch aan het vertellen wat ze allemaal verwacht van een man in bed (dat die de leiding neemt, dat hij het 3x achter elkaar moet kunnen, een grote piemel heeft...) Ik heb toen niet veel gezegd maar het kwam wel aan want ja 5 minuten is een droom voor mij.

Maar sinds die avond heb ik onbewust, zonder het echt te willen mentaal afstand genomen van haar... ik kan me niet meer goed concentreren op haar en ben minder geneigd om enthousiast in te gaan op wat ze zegt.. Ik vind dat jammer want ik zou echt wel gelukkig met haar kunnen worden, maar het is die angst om te falen in bed die me de nek om doet. Iemand raad? aub? Ik ben vandaag naar de dokter gegaan met het probleem en hij schreef me één of ander antidepressivum voor, en ik ben niet geneigd om aan de zware medicatie te gaan hangen.

Groeten, Radok

Terug naar “Eenzaamheid, relaties en seksualiteit”