Bartje

Nieuwschierig

Hallo Allemaal,

Ik moet even mijn verhaal kwijt en hoop op hier en daar wat nuttige adviesen.
Ik ben 19 jaar en homo, woon al een jaar samen met mijn vriend.

Ik wil even voorop stellen dat ik van hem hou en ik merk dat als hij weg is dat ik constant aan hem denk.
Hij steunt mij ook altijd en houd van mij no matter what. Een keeper dus!

Ik ben erg snel volwassen geworden en dit is ook mijn eerste en hopelijk laatste relatie.
Maar de laatste tijd knaagt het heel erg aan mij dat ik nooit met andere jongens ben geweest.
Vaak fantaseer ik hoe het zou zijn om eens seks te hebben met een andere jongen, of hoe een relatie met iemand anders zou zijn.
Ik heb helemaal niets waarmee ik mijn huidige relatie kan meten.

Ik kom niets te kort en ik voel me erg schuldig dat ik hier uberhaupt aan denk maar ik kan er niets aan doen.
Ik mis het feit dat ik vroeger nooit gewoon eens lekker seks heb gehad met een leuke jongen van de kroeg of met één van mijn vrienden die ook homo/bi zijn.

Is dit raar? Zijn er meer mensen die dit gevoel kennen?

Alvast bedankt voor het lezen en ik waardeer alle reacties.
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: Nieuwschierig

Hoi, het is gezond eerst een rond te kijken en te verkennen voor je levenslang vastlegt aan die ene persoon.
Kan me voorstellen dat je benieuwd bent hoe het met andere jongens zou zijn. Het gras is altijd groener aan de overkant en er loopt zoveel moois rond.
Alleen je hebt wel een relatie en het is niet aardig om vreemd te gaan. Dus het is wel zo netjes naar hem om even een pauze in jullie relatie in te lassen mocht je die kant op gaan denken. Of praat er met hem over wie weet waar dat toe leidt.
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Nieuwschierig

Schuldgevoelens hebben over je fantasieën is geen goed idee, het is in principe ook nergens voor nodig. Seksuele fantasieën hebben binnen een relatie is volkomen normaal. Het hangt er van af wat je met die fantasieën wilt doen. Zoals ik het begrijp had je liever wat meer van de ‘Gay Lifestyle’ willen proeven voordat je ging samenwonen met je vriend. Daar is niets vreemds of raars aan. Als de nieuwsgierigheid je echt bezig blijft houden, probeer het dan met je vriend te bespreken. Je zegt dat hij je ook altijd steunt, misschien dat er ook voldoende ruimte is om dit soort dingen met elkaar te bespreken.
* Liebe Macht Frei *
Bartje

Re: Nieuwschierig

GeenPijn schreef:Hoi, het is gezond eerst een rond te kijken en te verkennen voor je levenslang vastlegt aan die ene persoon.
Kan me voorstellen dat je benieuwd bent hoe het met andere jongens zou zijn. Het gras is altijd groener aan de overkant en er loopt zoveel moois rond.
Alleen je hebt wel een relatie en het is niet aardig om vreemd te gaan. Dus het is wel zo netjes naar hem om even een pauze in jullie relatie in te lassen mocht je die kant op gaan denken. Of praat er met hem over wie weet waar dat toe leidt.
Vreemdgaan was ik ook niet van plan, het lastige is dat ik ook niet even een pauze kan inlassen. Hij komt uit het buitenland en is hier naartoe verhuist om samen te wonen. Het maakt het er niet makkelijker op.
volhoudertje schreef:Schuldgevoelens hebben over je fantasieën is geen goed idee, het is in principe ook nergens voor nodig. Seksuele fantasieën hebben binnen een relatie is volkomen normaal. Het hangt er van af wat je met die fantasieën wilt doen. Zoals ik het begrijp had je liever wat meer van de ‘Gay Lifestyle’ willen proeven voordat je ging samenwonen met je vriend. Daar is niets vreemds of raars aan. Als de nieuwsgierigheid je echt bezig blijft houden, probeer het dan met je vriend te bespreken. Je zegt dat hij je ook altijd steunt, misschien dat er ook voldoende ruimte is om dit soort dingen met elkaar te bespreken.
Ik heb dit hier en daar alleens geprobeerd om subtiel aan te kaarten maar het was duidelijk dat er geen ruimte was voor dit soort dingen, ook een trio zit er bij hem niet in alhoewel we het er nooit echt serieus over hebben gehad.

Ik was ook nooit outgoing en durfde nooit veel. Misschien sla ik mezelf nu wel voor m'n kop puur omdat ik nu die kennis en de ervaring heb terwijl ik die een paar jaar geleden totaal niet had. Daarnaast woonde ik nog bij mijn ouders wat je al een stuk minder vrijheid geeft, nu ik op mijzelf woon ga ik al snel nadenken wat ik allemaal zou kunnen doen als ik alleen woonde, heb toen veel dingen niet kunnen doen omdat ik niet op mijzelf woonde.

Maar achteraf denk ik ook weer over wat mensen vaak zeggen. Seks is niet zo bijzonder als dat je soms meekrijgt van de vele invloeden op het internet, zolang je maar iemand hebt die alles voor je over hebt.

Bedankt voor jullie reacties, wordt enorm gewaardeerd!

Terug naar “Eenzaamheid, relaties en seksualiteit”