Amy_R.

Probleem met een "vriend"

Hoi,
Ik heb een lang verhaal en weet eigenlijk niet wat ik nu moet doen. (Ik wist ook niet wat voor titel ik dit moest geven want dit hele verhaal samenvatten was al lastig genoeg, laat staan in 1 titel)
Een paar maanden geleden had ik bijna een relatie met een jongen, het was zegmaar nog niet helemaal officieel. Ik was daarvoor al bevriend met hem. Het was toen zo dat hij ineens met een vriendin van mij naar bed ging, 2 keer. Dat heeft ze me verteld. Ik heb sinds dien ruzie met hem en weigerde hem nog te spreken. Met mijn vriendin heb ik het goedgemaakt.

Nu pas, 5 maanden later, hebben we weer gepraat. Ik had nog steeds een hekel aan hem, maar hij zei dat hij het nooit met die vriendin van mij heeft gedaan, dat ze dat heeft verzonnen zodat ze een relatie met hem kon beginnen, wat hij niet wilde. En dat ze alleen 1 keer hebben gezoend. Hij zegt dit nu pas, omdat ik nu pas een beetje normaal met hem wilde praten naar zijn idee en het hem toen niet echt interesseerde wat ik dacht omdat ik op hem bitchte.

Hij is er heel overtuigd van dat ze het NIET hebben gedaan, maar mijn vriendin zegt het tegenovergestelde, dat ze het wel hebben gedaan. Ik weet nu echt niet meer wat ik ermee aan moet. Ik wil de waarheid weten en ik wil weten wie me voorliegt.

Heeft iemand enig idee wat ik kan doen? Hij doet nu alsof het weer helemaal goed zit tussen ons en wilt afspreken om dingen uit te leggen, maar ik weet niet of ik hem kan vertrouwen.
Hopelijk hebben jullie een idee

Liefs,
Amy.
angel12

Re: Probleem met een "vriend"

De vraag is of je een relatie met hem had op dat moment. Indien niet, heeft hij en zij het recht om met de ander naar bed te gaan om het zo te zeggen.

De waarheid, ja, misschien zal je het nooit weten.

Dus, ga van hieruit verder, voel wat goed voor je is, wat jij nodig hebt, je intuïtie (dus niet je wantrouwen of angst).

Veel succes,
Angel

Terug naar “Eenzaamheid, relaties en seksualiteit”