devuilnisvrouw

FF mn verhaal kwijt/ help

Sinds Jongs af aan ben ik al erg verlegen geweest.
Dit heeft mij hel erg belemmerd in mijn leven.
Ik heb nog steeds bijna geen vrienden, werk gaat moeizaam enz.
Ik voel me dus vaak erg alleen en word hier depresief van.

Sinds een week of 6 had ik weer een vriend.
Door omstandigheden woonde hij vrijwel direct bij mij in.
(En ik woon niet echt groot)
Dit verliep na verloop van tijd niet zo denderend.
Nu is het uit en woont hij bij zn ouders,
Dit is mijn eerste weekend weer allen 006

Ik voel me zo alleen!
Maar mis ik hem nou omdat ik gek op hem ben of omdat ik me zo alleen voel.
(Denk nu steeds aan AL het slechte in mn leven).
Want ja het is een lieve jongen hoor maar... zo suf en ouderwets enzo.. en ik loop soms met roze haar rond...
Gebruikersavatar
Radius
Berichten: 827
Lid geworden op: 05 aug 2011 21:53

Re: FF mn verhaal kwijt/ help

Wat rot voor je, zeg. Ik wens je veel sterkte en hoop dat je in de kerstvakantie nog wat plezier mag beleven met je familie en vrienden. Misschien dat je komend jaar wel wat aan je verlegenheid weet te doen. Als je je haar roze durft te verven is de eerste stap al bijna gezet. In omgang met mensen is het zoals met vele moeilijkheden in het leven, oefening baart kunst. Sterkte en succes.
Neem weg, de sluier van illusie
Neem waar, de vreugde in het absolute
johan799

Re: FF mn verhaal kwijt/ help

ik vind het moeilijk om er iets over te zeggen. alleen jij weet wat je voelt.

is iets van sport, cursussen, verenigingen, vrijwilligerswerk etc, iets om nieuwe mensen te leren kennen voor jou?
elgebak

Re: FF mn verhaal kwijt/ help

Dat is lastig als je je zo alleen voelt, maar wel erg verlegen bent. Ik herken er wel een beetje in. Vrienden maken is moeilijk als je zelf een beetje terughoudend bent, en dat kan een eenzaam gevoel geven. En als je al een negatief gevoel hebt wordt het nog moeilijker om vrienden te maken...

Jammer dat je relatie nu uit is. Wat ging er niet goed? Ging het samenwonen misschien te snel? Hebben jullie nog wel contact met elkaar? Je zegt hem wel te missen, kunnen jullie dan misschien niet een relatie rustig opbouwen? Direct samenwonen is wel meteen een hele grote stap, en als jullie nog niet echt met elkaar hebben samen geleefd kom je al gauw voor verrassingen te staan die tegenvallen. Dat is meestal niet goed voor een relatie. En als een relatie er toch niet in blijkt te zitten, misschien kunnen jullie dan goede vrienden zijn? Een goede vriendschap is al heel veel waard.
angel12

Re: FF mn verhaal kwijt/ help

Biedt hij jou wat je nodig hebt ?

Terug naar “Eenzaamheid, relaties en seksualiteit”