Anotherday

Op slag verliefd, maar hoe verder?

Op de hoek van een druk kruispunt, midden in de Athense stad. Ligt een niet al te druk bezochte bakkerij. Ze verkopen er zelfgemaakte broodjes en koffie denk ik. Ik ben er nog nooit naar binnen geweest. Ik liep er vorige week voor het eerst langs en mijn aandacht werd getrokken door een mooi meisje dat daar werkt en ik zag haar toen ik er langs liep. De Griekse vrouwen glimlachen amper, laat staan flirten. Maar zij, glimlachte!

De volgende dag liep ik er weer langs, de dag erna ook. Ik weet niet of ze mij zag. Enkele dagen later, vandaag. Het is extreem rustig in de stad, er schijnt morgen een grote happening te zijn. En ik weet alleen dat ik er naar toe ga. Enfin, ik liep weer langs dat winkeltje en ik kijk haar aan en zij glimlachte. Het voelde alsof ik getroffen werd door de bliksem. Ik knipoogde en liep verder. Het voelt echt als liefde op het eerste gezicht. Maar hoe pak je zoiets aan. Ik ben een ontzettende lafaard en weet gerust wel dat ik op zijn minst een keer een broodje moet kopen daar. Maar hoe pak je zoiets aan. Het is waarschijnlijk dat ze enkele woordjes Engels spreekt, maar dan nog Griekse vrouwen het is een heel ander verhaal.

Als iemand tips heeft hoor ik ze graag:)
crypt0read

Re: Op slag verliefd, maar hoe verder?

Zorg dat je geld hebt.....
johan799

Re: Op slag verliefd, maar hoe verder?

just try stud :)


misschien kan je zeggen:

I like your smile


En daarna een klein gesprekje aangaan?


De volgende dag :

I even more like your smile, en haar vragen of ze wat wil drinken die avond?


Tja, maar jij weet het vast beter dan ik.. want ik ben de ultieme lafaard..
crypt0read

Re: Op slag verliefd, maar hoe verder?

Zeg gewoon dat je een man bent, en dat je iets van jezelf in haar kwijt moet, omdat natuur dit zo bepaald. En dan vraag je wanneer dit kan. zo versier ik al mijn chickies, en dat zijn er veeeel.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Op slag verliefd, maar hoe verder?

Geniet vooral van het verliefd zijn, maar verlies ook niet uit het oog dat het niet zo veel hoeft te betekenen als iemand eens naar je glimlacht en dat het allemaal een illusie is.
Koop je suf aan broodjes in de bakkerij waar het meisje werkt, haar werkgever zal tevreden zijn dat je omzet hebt doen stijgen. De Grieken hebben het al zwaar genoeg.
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Eenzaamheid, relaties en seksualiteit”