hetwin

lot genoten pdd-nos. autistisch ik wil jullie wat vertellen

Goeden dag mensen (lot genoten)

Op een bepaald moment dacht ik bij mezelf, laat ik eens om hulp vragen.
Niet zo zeer dat het noodzakelijk is, maar het klokje tikt.
En des te ouder we worden hoe sneller de jaren gaan, althans zo lijkt het.
Twee weken geleden was in in gesprek met mij psychiater. Die uit mijn verhaal kon concluderen dat ik een pervasieve ontwikkelingsstoornis heb.
Dit betekende voor mij vrijheid op een manier van, de eenzaamheid, geen verbondenheid, geen emotionele overeenkomst in situaties.
Het zoeken naar de betekenis van het alleen zijn is voorbij. Een gevoel van rust en tevredenheid heeft mij erg goed gedaan.

Met de informatie die ik nu heb sta ik beter in mijn studie. En kan ik eventueel de nodige hulp zoeken als het moet.
Op mijn opleidingsinstituten kom ik wel in contact met dames, Waar ik wel geïnteresseerd in ben.
Ik zal dan wel pervasieve ontwikkelingsstoornis hebben, maar dat neemt niet weg dat ik ook contact zoek.
Voor eventueel een persoon om samen door het leven te gaan. Het contact wat ik zoek zal niet volledig zijn, voor iemand die geen pervasieve ontwikkelingsstoornis heeft. Dus dit vind ik een moeilijk kwestie, richting het vervullen van de behoefte van een ander.
Om zo de relatie instant te houden.

Mijn leeftijd is 26 jaar, en 4 jaar nu vrijgezel. Het is moeilijk om inschatten dat iemand met je aan het flirten is.
Door dat ik vaak alles letterlijk neem zoals het is, en als ik geen serieus antwoord terug wil geven.
Dan kunnen mensen vaak niet het verschil zien, En denken velen dat ik het serieus meen.
Ik ben een goed uitziende man van 26 jaar, waar iedereen van onderstelling is dat er niks aan mij mankeert.

Zijn er ook mensen die mij eventueel advies willen geven ?

Hetwin.

Terug naar “Eenzaamheid, relaties en seksualiteit”