MellaMel

Meneer gaat niet omhoog.

Een redelijk bekend probleem, maar ik zit er persoonlijk ook mee.


Ik krijg hem niet omhoog, ik heb pas 1 keer sex gehad. Toen lukte het niet, nu ben ik bang dat het elke keer niet gaat lukken.
Ik ben sinds die tijd weer bij een meid richting sex gekomen, toen raakte ik ook weer zenuwachtig.
Ik probeer niet zenuwachtig te worden maar toch wordt ik het. Misschien ben ik bang voor me lengte, of gewoon bang voor het feit dat ik bang wordt dat ik hem niet meer omhoog krijg.
Kent 1 van jullie dit en hebben jullie tips?
TheEmperor85

Re: Meneer gaat niet omhoog.

MellaMel schreef: Kent 1 van jullie dit en hebben jullie tips?
Alle begin is moeilijk, en ik denk dat niet 1 maar iedere jongen/man dit bekend voorkomt.
De beste en enige oplossing: Just relax! Doe het op de bewuste avond gewoon rustig aan, ga je niet druk maken over jezelf, maak je liever druk over je vriendin/ date. Hoe je het haar zo fijn als mogelijk kan maken, dan gaat het bij je zelf ook vanzelf :)
MellaMel

Re: Meneer gaat niet omhoog.

TheEmperor85 schreef:
MellaMel schreef: Kent 1 van jullie dit en hebben jullie tips?
Alle begin is moeilijk, en ik denk dat niet 1 maar iedere jongen/man dit bekend voorkomt.
De beste en enige oplossing: Just relax! Doe het op de bewuste avond gewoon rustig aan, ga je niet druk maken over jezelf, maak je liever druk over je vriendin/ date. Hoe je het haar zo fijn als mogelijk kan maken, dan gaat het bij je zelf ook vanzelf :)
Thanks, misschien moet ik het inderdaad wat rustiger aan proberen.
De eerste avond had ik nog wel het 1 en ander gedronken, ik merkte ook vrij weinig toen ik er wel even in kwam.

Vandaag was een rare avond, er waren hoeren besteld en daar voelde ik me totaal niet lekker bij dus ben ik naar me kamer gegaan. Misschien was het daarom ook niet zo gek dat ik hem omhoog kreeg, ga proberen in ieder geval te relaxed want ik wil net als haar ook gewoon genieten! :) (ik woon op kamers)

Terug naar “Eenzaamheid, relaties en seksualiteit”