leeuwke

partner heeft twijfel om terug te herbeginnen met mij

hallo,
ik heb een serieus lastig probleem ( ben v en 40 jaar )
ik heb een nieuwe vriend waar ik nu 16 maand een relatie mee heb
we hebben al 2 keer serieuse ruzie gehad, de eerste keer was toen hij me aanviel over mijn zoontje, ik verwende hem teveel, ... dit deed me pijn omdat IK toch mijn zoontje verwende, ik weet wel dat het zo is, maar steek me dat niet altijd door !
we waren toen op vakantie aan zee , 2 dagen was hij koppig en sprak niet meer, ik kan daar niet goed tegen, en schiet dan uit mijn sloef en zeg dingen die ik eigenlijk niet moet zeggen 022
hij heeft dan zijn koffers gepakt en is vertrokken toen ik met mijn zoontje gaan golfen was , ( ik zei hem nog, tot straks)
van de 7 smsen die ik hem stuurde toen hij vertrokken was, heb ik er maar 3 terug gekregen.

toen we weer thuis waren hadden we allebei 50/50 gevoelens, doorgaan of stoppen.
we zijn doorgegaan.

nu 4 maand later is het terug zo een situatie
eind oktober was ik helemaal opgebrand, ik weende constant, en had echt genoeg van hem, ik stelde voor om een maand pauze in te lassen, zodat we alles op een rijtje konden zetten.
hij stemde daarin mee, maar na enkele dagen mistte ik hem, ik smste hem of hij wou komen om te praten met mij, ik kreeg als antwoord, wie heeft er een maand pauze gevraagd? wel je zal je pauze krijgen !
dat deed me pijn,
ik begon mezelf hard te maken, en ik kon stilletjes afscheid van hem nemen,ik maakte er een eind aan !! dan krijg ik enkele dagen nadien een sms van hem dat hij me mist
ik antwoord hem dat het hetzelfde bij mij is, en ik krijg niks meer terug, weer enkele dagen nadien ( ik was al wat over hem heen ) schreef hij mij dat hij die dag dus met mij wat wou doen, ( het uur van smsen was 23u ) ik vraag hem, waarom stel je die vraag niet vroeger, nu is het echt al te laat hé.
weer geen antwoord, de dag nadien mist hij me terug en vraagt of hij me toch nog eens kan zien, want dat hij zo een afscheid niet wilt
ok ik ga bij hem, ik besloot voor mezelf om me niet meer te laten verleiden, en als ik savonds weg ga , heb ik me dus weer laten verleiden

ik dacht dat we dus terug een relatie hadden, had ik het even mis ja, hij ziet het nog niet zitten, is bang dat we weer gaan botsen,... hij ziet me heel graag, want als hij me ziet omhelst hij me intens en kust me,
ik begrijp het echt niet meer
kan iemand me zeggen wat ik moet doen?
wat zouden jullie doen?

voel me echt ellendig
krijg nu weer sms dat hij een deel van ons is, en dat hij me niet helemaal kwijt wilt !
023

groetjes

Minerva
Contacteer: Website Google+ Twitter

Re: partner heeft twijfel om terug te herbeginnen met mij

Wat een vervelende man lijkt me dat. Aantrekken, afstoten, aantrekken, afstoten.. is dat het patroon ?
Inzicht als Uitweg..

Terug naar “Eenzaamheid, relaties en seksualiteit”