Minares

wil graag mannen advies(van vrouwen is natuurlijk ook goed)

Ik ben nu 2 jaar minares(klinkt dat raar om over jezelf te zeggen) van een man met vriendin en kind. we hebben elkaaar ooit leren kennen en goed vrienden geworden en uit eindelijk is daar een spel uit ontstaan. toen ik hem leerde kennen zat ik ook nog in een relatie maar toen we uit eindelijk sex kregen en we intiem werden ben ik 2 maanden later uit me relatie gestapt simpel weg omdat ik het niet eerlijk vond en me besefte dat er echt iets niet goed zat in mijn relatie. ik geloof er gewoon weg niet in dat je vreemd gaat als je nog zo veel van je partner zou houden er zit dan toch echt wel wat fout.

het spel ging verder op een gegeven moment ben ik er aquut mee gestopt en heb de deur dicht gegooid zonder opgeven van reden, gewoon poets bam klaar. hij was in de stress wist niet meer waar hij het moest zoeken maar legde er zich op een gegeven moment bij neer.

met oud en nieuw vorig jaar heb ik hem een bericht gestuurd met de beste wensen en heel veel geluk omdat ik dat hem oprecht gun. uit dat bericht is ons contact weer ontstaan en hadden we de draad in no time weer opgepakt dit heeft nog geen 2 maanden geduurd, toen ging het me alweer dwars zitten en waarom simpel weg omdat het voor mij geen spel was maar omdat er van mijn kant heel veel gevoel bij kwam kijken, ik wilde geen gevecht ik wilde hem niet van zijn vriendin afpakken(beetje laat misschien) maar ik had geen zin in een eeuwige strijd tussen gevoel en verstand.
en ik heb het weer afgekapt heel lullig misschien hij was er iedere keer stuk van maar ja moest ik medeleiden hebben??? nee hij had een leven en ik wilde niet vragen.

uit eindelijk (weer 2 maanden later)moest ik contact met hem zoeken voor me werk, ik belde heel zakelijk en ja daar was die vonk weer en ook het contact was weer terug, ik heb aangegeven dat ik met hem wilde praten en dat hebben we gedaan, ik heb hem verteld dat het voor mijn geen spel was en is ik ben verliefd op je en hou van je en ik wil verder verder met jou en uit eindelijk bijde toegegeven dat we alle 2 gevoelens hebben. maar die uitspraak die hij maakt ik hou ook van jou en ben verliefd op je heeft mij hoop gegeven heeft bij mij de indruk gewekt dat met tijd en geduld alles tussen ons goed zou komen.

we hebben elkaar beloofd nooit meer zo abrubt te stoppen met elkaar (ja geef toe dat was ik die dat deed)en ik heb hem gezegd dat hij de tijd moet nemen om alles zo netjes mogelijk af te ronden thuis ook voor ze kind. maar nu maanden later vraag ik me af of er nou wat gaat gebeuren ik denk dat hij nooit daar weg gaat. ik heb hem een aantal mails gestuurd en de laatste was nog al hard en het kwam er op neer dat ik er klaar mee ben en me geduld op is om te wachten. hij zit absoluut niet lekker in zijn vel en probeer daar begrip voor te hebben en iedere keer belande we in huil partijen omdat we heel graag bij elkaar willen zijn, ik geloof het echt van zijn kant. maar nu wordt ik afstandelijker ik zoek geen contact meer bel hem niet het moet nu van zijn kant komen we hebben elkaar nu 5 maanden niet gezien wel mondjes maat contact maar niet heel veel dat maakt me onzeker heel erg onzeker waar door ik eigenlijk ga zeuren en dat is niet goed dat weet ik.

maar hij neemt nu afstand en geen idee hoe ik er mee om moet gaan, is dit zijn denk proces? hij zegt namelijk van wel.moet ik niks meer van me laten horen en alles op ze beloop laten gaan of moet ik vechten en hem laten zien door te zeggen hoe gek op hem ben en wat ik wil met hem?
hoe denkt een man hier over? ik geloof oprecht niet dat hij achter ze lul aan loopt daar voor zijn er te veel emotie's. maar ik weet niet wat het beste is hem ruimte geven en ff niks te laten horen??

maaar ik weet het simpel weg niet meer moet ik nog wachten?? ik wil zo graag verder maar dit kan en mag eigenlijk niet meer. en naar mezelf toe kan het ook niet ik wil ook gelukkig worden ik wil ook door met leven, ik wil ook een man om me heen die er voor mij is en nu staat me leven letterlijk stil.

het is waarschijnlijk nogal een hak op de tak verhaal, maar er gaan zoveel emotie's door me heen. en kan nog wel 10 vellen vol schrijven maar ja denk dat het geen wel duidelijk is wat er speelt.
ik wil weten hoe moet ik er mee omgaan??

geestelijk sloopt het me behoorlijk, ik ben gewoon moe en weet niet meer hoe en wat te doen......

mannen hoe denken jullie?

Lioness

Re: wil graag mannen advies(van vrouwen is natuurlijk ook go

ik niet ben man, maar ik denk je moet met hem praten er over en proberen om oplossing vinden. niet iets waar andere buitenaf bij helpen kunnen, denk ik.

GeenPijn

Hoi ik ben een man, tenminste als ik naar beneden kijk voldoe ik aan in ieder geval één van de voorwaarden. En ik wil je best antwoord geven maar ik snap werkelijk geen hol van je verhaal, waarschijnlijk omdat ik een man ben.
Als je dit voor mij zou weten te vertalen naar een concrete vraag kan ik je hoogstwaarschijnlijk wel antwoord geven. 8)
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.

Happiness=Illusion

SomsPijn schreef:Hoi ik ben een man, tenminste als ik naar beneden kijk voldoe ik aan in ieder geval één van de voorwaarden. En ik wil je best antwoord geven maar ik snap werkelijk geen hol van je verhaal, waarschijnlijk omdat ik een man ben.
Als je dit voor mij zou weten te vertalen naar een concrete vraag kan ik je hoogstwaarschijnlijk wel antwoord geven. 8)
^
Dat, ik weet ook niet echt hoe ik hier op moet reageren zo..

Wat ik nog wel even wilde bijsluiten is het volgende:
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships.
En ik geloof dat die uitspraak correct is. Dus hoe oprecht hij misschien ook overkomt, ik zou er toch een sceptisch naar kijken. Misschien zijn de gevoelens echt, of misschien zijn ze nep maar hoop je vanwege jouw gevoelens dat ze echt zijn en hou je jezelf zo voor de gek...

niets

als je straks een relatie hebt en het kind is wat ouder en gaat vragen stellen:

-waarom ben je vreemd gegaan met papa?
-ben jij de schuld ervan dat mama depressief is geworden?
-waarom moest je stoken in een relatie?
-ben jij de schuld dat ik een rotjeugd heb gehad omdat papa en mama steeds ruzie hadden?

JulianC

Als ik het zo lees, heb ik het idee dat hij je gewoon aan het lijntje houdt, gewoon voor 'erbij' zeg maar. 2 jaar is erg lang, na zo'n lange tijd heus zou hij heus wel bij zijn vrouw weggaan als hij echt voor jou zou gaan.
You'll get over it. One day.

"Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen.."

JN83

Als vrijgezel kan het leven best leuk zijn en het geluk ligt in de eerste instantie in eigen handen. Heb jij geen leven los van een man? Ben je per se ongelukkig zonder man? Zou je een partner niet als een verrijking en dus als aanvulling op jouw leven kunnen zien en jezelf eerst meer liefhebben? Seks is lekker en de gevoelens van verbondenheid door het vaker met elkaar seks hebben ook maar het is wel een opgave iemand te vragen om zijn vrouw en kind te verlaten en dat heeft zeker tijd nodig. Stel dat hij het goed en rustig wilt afronden en jij hem de ruimte niet geeft, dan kan hij het jou later verwijten als jullie iets hebben (bij samenwonen etc). Kan jij leven met een man waarvan je weet dat die vreemd gaat in een relatie, want hij is immers met jou vreemd gegaan. Kijk jij zo ver vooruit of denk je hier niet over na? Wat vind je van jezelf dat je met een man bent gegaan die een vrouw en kind heeft? Zou jij het fijn vinden als het jou zou overkomen? Ik vraag maar wat raak maar ik oordeel niet! Dat je dat wel weet! Ik probeer even mee te denken hoe je het dan in de toekomst ziet met een man waarmee je zoiets meemaakt en wat doet het met jouw manier van denken in de toekomst? Zijn jullie op elkaar aantrekkelijkheid gevallen of op elkaar onzekerheid? Want de onzekerheid die er nu is maakt jullie beiden tot een ander persoon, wat zal hiervan het gevolg kunnen zijn en is het dan nog leuk met elkaar? Hoe zie jij het voor je? Kun jij het aan als hij nog contact heeft met zijn ex vrouw omdat hij zijn kind wilt zien? Ben je niet bang dat als hij genoeg van jou krijgt dat hij weer naar haar toe gaat? Is de seksuele spanning en seks hebben niet genoeg en moet het per sé een relatie worden? Jij hebt nu bepaalde verwachtingen en ik denk hoe meer druk er gelegd op elkaar des te meer jullie verstandshouding ontwricht. Er zou ook een mooi contact tussen jullie kunnen blijven bestaan, wel of geen seks erbij is aan jullie. Die verbondenheid die je voelt is logisch door de oxytocine. Maar is dit blijvend of is dat een gevoel wat maanden duurt en daarna verdwijnt? Hoeveel relaties heb je gehad en hoeveel zijn er mislukt? Waarom zijn die mislukt en wat voor uitwerking heeft dat op jou als persoon of een nieuwe relatie?

JN83

Beetje warrig en snel geschreven met een kapot toetsenbord :) Hopelijk kom je eruit.

Minerva
Contacteer: Website Google+ Twitter

Doorgaans trekt de minnares aan het kortste eind bij mannen met een relatie. Of de relatie moet heel slecht zijn of de vrouw in de relatie moet de stekker er uit trekken maar zolang dat niet gebeurd, is de ervaring dat kerels van twee walletjes blijven eten. Ze durven vaak niet uit de relatie te stappen als die verder nog goed is of voordelen op levert. Het zijn meestal de bedrogen dames die een punt achter een relatie zetten, niet de heren.
Inzicht als Uitweg..

JN83

Dat denk ik ook. Vrij logisch want het hoeft niet op alle vlakken slecht te gaan en dat gene wat die misschien te kort komt of de spanning die hij erin beleefd maakt het voor hem leuk. Niet dat vrouwen niet van twee walletjes eten want ook dat gebeurt regelmatig.

GeenPijn

Hij wil ook vaak geen scheiding (vaak financieel vervelend), kans om kinderen niet of minder te zien.
En hij heeft alles verder goed thuis, dat buiten de deur is meestal maar een n**kertje, een paar leuke woordjes en beloftes en voila hij heeft wat spanning erbij. Maar dat hij weg gaat bij zijn vrouw, dat is toch zo'n beetje de meest gehoorde smoes aller tijden?
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.

blof

Wat mannen willen is veelal duidelijkheid. Wil je wat van een man weten, vraag dan met gesloten vragen, dus welke beantwoord worden met ja of nee. Je staat versteld wat je allemaal te weten kan komen.
Ik ben een man, en ik vind het heerlijk als er zulke vragen door mijn vrouw worden gesteld.
Blof

Terug naar “Eenzaamheid, relaties en seksualiteit”