Ienemientje15

Hij vindt me saai en onaantrekkelijk

Hallo allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben een meid van 27, leuke maar drukke baan als secretaresse en met een relatie van nu drie jaar.
Mijn vriend is een jongen met een verleden waardoor hij een slechte prater is.
Erg gesloten en erg voorzichtig in zijn keuzes maken in het leven.
Vanaf april zijn we gaan samenwonen in zijn koophuisje. Met de nadruk op JE.
Het is niet groot maar opzich groot genoeg voor voorlopig.
Ik zit alleen met een onwijs dilemma voor mijzelf.
Het sluimert al een tijdje maar hij heeft aangegeven dat hij mij saai en onaantrekkelijk vindt.
In zijn ogen verzorg ik mij niet genoeg. Ik krijg opmerkingen als; we doen nooit iets leuks, je maakt geen gevoel meer in mij los, je rookt teveel en je zou wat aan sport moeten gaan doen. Dit krijg ik te horen na lang proberen met hem te communiceren. Dan is er eindelijk een gesprek en kwetst hij mij enorm met zijn uitspraken.
Ik krijg genoeg aandacht van mannen en besteed in mijn ogen wel veel aandacht aan mijn uiterlijk. Als ik thuis ben loop ik inderdaad er niet opgedirkt bij, maar ik vind dat ik thuis kan dragen waar ik mij prettig in voel.
Ik vind het erg lastig dat hij mij dus niet aantrekkelijk meer vindt en ik merk dat ook aan zijn gedrag naar hoe hij naar andere vrouwen kijkt.
Dat ik vaak moe ben is inderdaad een feit. Ik maak vijf lange dagen van zeker 9 tot 10 uur.
savonds zit er dan inderdaad niet veel meer in. In het weekend wordt sowieso 1 dag opgeslokt door zijn zoontje uit zijn vorige relatie en andere verplichtingen.
Ik ben niet zo een stapper, wel geweest maar ik merk dat het niet meer zo van mij hoeft.
Eerlijk toegegeven doen we niet vaak echt leuke uitstapjes, maar ik ben van mening dat dit niet alleen aan mij ligt. De dingen die we doen komen vaak vanuit mij. Kortom, de passie en de spanning is er een beetje uit. Of eerlijk gezegd, die is gewoon weg.
Hij geeft mij ook nooit een knuffel en ik hou van je kan hij er maar moeilijk uitkrijgen. Hij geeft als oorzaak dat hij ook niet die genegenheid voelt doordat ik saai en niet aantrekkelijk meer ben. Dus met andere woorden, ik moet me meer opdirken en gaan stappen om een beetje (wat in mijn ogen de basis is) liefde te ontvangen. Ik pas hiervoor en heb dan ook aangegeven dat ik opzoek ga naar een ander huisje. Vijf minuten later komt hij naar me toe en dan begint het getrek weer. Ik wil je niet kwijt, je bent heel lief en ik hou wel van je blablabla. Het is wegduwen en weer aan me trekken. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Moet ik dan gaan stappen en op hakjes rondparaderen? Dit om hem te pleasen? En waar blijf ik dan? Ik wil niet moeten smeken om genegenheid, maar dat hij mij neemt zoals ik ben.

Het spijt me dat ik zo van de hak op de tak spring, maar ik ben gesloopt!! Weer moe helaas :(

Wat moet ik nou....

Grtjs,
Een verwarde meid
Gebruikersavatar
JulianC
Berichten: 2225
Lid geworden op: 24 sep 2009 17:16

Re: Hij vindt me saai en onaantrekkelijk

Waarom blijf je eigenlijk bij hem? Alleen omdat hij aan je trekt als je dreigt weg te gaan?

Als ik zo"n partner zou hebben, had hij een flinke schop kunnen verwachten. Blijven herhalen dat jij saai en onaantrekkelijk bent, terwijl je van anderen veel aandacht krijgt.. Daar klopt dan iets niet lijkt me. En waarom ook echt pas een ik hou van je als je lijkt weg te gaan?

Wat wil je zelf het liefst?
You'll get over it. One day.

"Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen.."
Gebruikersavatar
Janneke
Berichten: 6335
Lid geworden op: 26 aug 2008 14:00

Re: Hij vindt me saai en onaantrekkelijk

Hoi Ienemiene,
....heeft jouw nick soms te maken met zo'n 'spelletje' van: "hij bemint me wel, hij bemint me niet..."??

Ik denk, dat jouw reactie "Ik pas hiervoor en heb dan ook aangegeven dat ik op zoek ga naar een ander huisje" de enige juiste is.
Baeln dat het zo moet gaan, maar zo gaat het.

Denkbaar dat hij hier heel erg van schrikt en dan gaat paaien "Ik wil je niet kwijt". Nou snap ik dat ook wel weer - maar laat hij er dan vooral 'handen en voeten' aan geven.
Dat je je bijv. zou moeten opdirken om liefde te krijgen - nee.
Liefde is de basis - en dat is idd iets anders dan hem pleasen en smeken om aandacht.

Is de liefde er, dan snapt hij, dat je moe bent en dan praten julie er over, of daar welicht iets tegen te doen is (werkdagen van 09.00 tot 22.00 zijn fors).
Zou hij nuchter naar voor brengen 'dat hij je mist, als je zulke lange dagen maakt', d'accord. Maar lelijke opmerkingen over je uiterlijk - nee.
Gebruikersavatar
Lost Soul
Berichten: 1970
Lid geworden op: 29 mei 2010 18:31

Re: Hij vindt me saai en onaantrekkelijk

Zoals hierboven al gezegd, er is een gebrek aan liefde. Liefde betekend geven en nemen, en die opmerkingen zijn niet toepasselijk. Als hij het ergens niet mee eens is, dan kun je dat ook anders verwoorden en niet op zo'n manier.

De vraag is inderdaad: wat wil je zelf?
If we don't get lost, we'll never find a new route.
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: Hij vindt me saai en onaantrekkelijk

Ik wil het toch even voor de man hier opnemen.

Als je vrouwtje altijd er leuk uitziet voor iedereen behalve voor jou, dan zou ik op gegeven moment ook denken kun je voor mij niet eens leuk aankleden. Ik heb ook gevoelens hoor. Als je weet dat je vrouw er erg leuk uit kan zien, maar ze kiest ervoor om als een vuilniszak door het leven te gaan als ze thuis is. Het is geven en nemen aan beide kanten. Als je dat er niet voor over hebt kun je inderdaad beter uit elkaar gaan.
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Hij vindt me saai en onaantrekkelijk

SomsPijn schreef:Ik heb ook gevoelens hoor. Als je weet dat je vrouw er erg leuk uit kan zien, maar ze kiest ervoor om als een vuilniszak door het leven te gaan als ze thuis is. Het is geven en nemen aan beide kanten. Als je dat er niet voor over hebt kun je inderdaad beter uit elkaar gaan.
Dus je vindt dat een vrouw ook na een lange werkdag maar de moeite moet nemen om er voor manlief aantrekkelijk uit te zien? Ik zou zeggen schaf je dan maar een etalagepop aan, kleedt die mooi aan en ga daar ’s avonds maar naar zitten staren.
* Liebe Macht Frei *
niets

Re: Hij vindt me saai en onaantrekkelijk

volhoudertje schreef:
SomsPijn schreef:Ik heb ook gevoelens hoor. Als je weet dat je vrouw er erg leuk uit kan zien, maar ze kiest ervoor om als een vuilniszak door het leven te gaan als ze thuis is. Het is geven en nemen aan beide kanten. Als je dat er niet voor over hebt kun je inderdaad beter uit elkaar gaan.
Dus je vindt dat een vrouw ook na een lange werkdag maar de moeite moet nemen om er voor manlief aantrekkelijk uit te zien? Ik zou zeggen schaf je dan maar een etalagepop aan, kleedt die mooi aan en ga daar ’s avonds maar naar zitten staren.
pfff

Ik kan het standpunt van somspijn wel snappen.
ze hebben 3 jaar een relatie dus wellicht was het in den beginne anders.
In zijn ogen verzorg ik mij niet genoeg. Ik krijg opmerkingen als; we doen nooit iets leuks, je maakt geen gevoel meer in mij los, je rookt teveel en je zou wat aan sport moeten gaan doen. Dit krijg ik te horen na lang proberen met hem te communiceren. Dan is er eindelijk een gesprek en kwetst hij mij enorm met zijn uitspraken.
Ik krijg genoeg aandacht van mannen en besteed in mijn ogen wel veel aandacht aan mijn uiterlijk. Als ik thuis ben loop ik inderdaad er niet opgedirkt bij, maar ik vind dat ik thuis kan dragen waar ik mij prettig in voel.
op het werk loopt ze er verzorgt bij en thuis draagt ze wat ze makkelijk vind.
dit kan dus ook een joggingbroek en oversized sweather zijn.

hij zegt dat ze teveel rookt en eens moet gaan sporten.
wat als hij haar heeft leren kennen als een slanke sportieve dame die er goed verzorgd op de dates kwam en alleen bij het uitgaan rookte?
dan ziet die wellicht nu (en dit is een aanname): een vriendin die (veel) aangekomen is, zichzelf niet meer sexy/mooi kleed voor hem en heel veel thuis rookt.

Wanneer dat het geval is (met de nadruk op het feit dat dit een mogelijk scenario is en niet 100% waar hoeft te zijn) kan ik die vriend ook enigzins snappen.
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Hij vindt me saai en onaantrekkelijk

Is hij dan altijd lief , interessant en aantrekkelijk voor jou?

Ik zie niet waar hij extra zijn best daarvoor doet.

Mijn principe is als iemand je niet neemt zoals je bent, ook op dagen waar er lange werkuren te kloppen zijn, dat je echt geen zin hebt je speciaal gaan op te tutten maar gewoon eens een weekend in je jogging liggen meuren om bij te komen, laat maar zitten dan.

Anders moet ie zich maar een popje aanschaffen dat nooit iets doet, zorgen dat hij 2 a 3 inkomens heeft om alle verzorging en grooming toe te laten en daarmee gaan paraderen 011

Kom voor jezelf op, en laat je niet neerhalen door een man die zijn zelfbeeld moet laten opkrikken door een trofee vrouwtje ;)
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Ienemientje15

Re: Hij vindt me saai en onaantrekkelijk

Onwijs bedankt allemaal voor jullie reacties! Het is fijn om bepaalde dingen van andere te horen ipv met je eigen conclusies/vragen worstelen.

@Janneke, mijn nickname heeft daar niets mee te maken ;)
Ik ben inderdaad het met je eens dat opdirken niet de sleutel is om liefde te ontvangen.
Maar het komt er wel op neer in feite. Hij raakt me ook nooit echt aan, terwijl ik een onwijze knuffelkont ben. Ook daar wordt de reden voor gegeven dat dit mede komt doordat ik mij in zijn ogen niet verzorg... Volgens hem tricker ik hem niet.
Wat mij ook enorm steekt is dat ik in het begin toen ik hem leerde kennen mij niet voor hem openstelde. Ik wilde toen niets meer van een man weten na een paar mislukte relaties. Hij deed zo zijn best, en uiteindelijk heeft hij mij een soort van veroverd. Kortom, hij was toen het tegenovergestelde in zijn gedrag als hoe hij nu is. Ik was de wereld voor hem.
De werkdagen moet ik even corrigeren. Het zijn geen dagen van 09.00 tot 22.00 maar dagen van 9 a 10 uur. Sorry voor de verwarring.

@SomsPijn en Niets, ik begrijp wel wat jullie bedoelen.
Toen ik hem leerde kennen was ik eigenlijk niet echt anders dan nu. Ja, ik ben volwassener geworden. Maar zeker niet dikker of minder sportief. Ik zie er in principe nog steeds hetzelfde uit.
Hij daarintegen wordt steeds kaler 001_tongue Maar gelukkig kan ik daar voorbij kijken en naar de persoon binnenin kijken. Het maakt mij niet uit of hij een buikje heeft of kalig wordt.
Maar echt intressant verder is hij ook niet echt voor mij. Hij kan ontzettend laks zijn, en zijn wereld is eigenlijk heel klein. Geen vrienden en eigenlijk heeft hij alleen contact met zijn ouders (waarvan zijn vader zwaar alcohollist is), en zijn zus. Hij is een echt moederskindje. Voordat ik bij hem kwam wonen deed zijn moeder de was.
Ik ben vaker de deur uit met vriendinnen dan dat hij weg gaat. Dus eigenlijk ben ik 1 van de 4 mensen waar het vanaf hangt of hij de deur uitkomt. Dus misschien verklaard dat het ook wel dat hij er zooooow meezit dat we eigenlijk nooit gaan stappen. Dat is in zijn ogen mijn schuld. Want ik vind nooit iets leuk :unsure:
Onze relatie is saai en we leven als bejaarden zoals hij dat zegt.
Het roken, tja, ik kan aardig wat wegstomen ja.
Vorige week heb ik een poging gedaan om te stoppen en dat is vier dagen gelukt. Helaas vertikt hij het om mij daarin te steunen, en meneer paft gezellig naast mij op de bank verder.
Dus aan de ene kant wil hij dat ik stop (wat ik al kansloos vind, aangezien hij zelf ook niet stopt), maar hij rookt vrolijk verder en respecteert niet mijn vraag om alsjeblieft buiten te gaan roken om het voor mij wat makkelijker te maken. En dan gister weer vragen; wanneer ga je weer proberen te stoppen?

Ik baal van alles en heb het gevoel dat ik in dingen faal. Dat het mijn schuld is. Ben ik dan echt zo'n saaie muts? Waarom heb ik vaak genoeg sjans, maar ziet hij me op de 1 of andere manier niet staan. Is hij eigenlijk gewoon een lul?
Als hij een half jaar eerder met dit was aangekomen was ik nooit bij hem ingetrokken, en had ik never nooit mijn eigen huisje opgegeven.
niets

Re: Hij vindt me saai en onaantrekkelijk

Lenemientje, op fora heb je al snel een gekleurd beeld omdat er geen wederhoor kan plaats vinden.
dat was de reden waarom ik me dat afvroeg ;)
maar zoals jij het beschrijft ben jij dus niet veranderd maar hij.

Ik zou hem gewoon confronteren met wat jij ervan vind en hoe jij je voelt.
Daarbij opmerkend dat jij wil dat er iets veranderd en dat je anders de relatie verbreekt.

tenminste ik neem aan dat jij je leven en relatie zo niet verder wil.
En misschien is het verstandig voor je vriend dat die eens in groepverband gaat sporten zodat zijn sociale kring ook groter word?
kan me enigzins voorstellen dat die met zo'n kleine vriendenkring behoorlijk zichzelf aan het opvreten is en humeurig word.
alleen dat is iets wat die zelf zou willen en moeten veranderen.
Deborah

Re: Hij vindt me saai en onaantrekkelijk

Ik zou hier zo graag genuanceerd op willen reageren; zeggen dat die jongen misschien een depressie heeft, of zeggen dat jij misschien iets minder moet gaan werken om meer aandacht aan hem te kunnen geven maar eigenlijk lees ik tussen de regels door; Deze relatie is op. Ik denk dat jullie elkaar tegen houden in jullie geluk en ontwikkeling. Ik heb het idee dat jullie jullie zelf een beetje zijn kwijtgeraakt in deze relatie. Ik denk niet dat jullie samen een huis moeten gaan kopen, het is vragen om problemen! Neem in elk geval even een week of twee afstand van elkaar. Niet bellen, mailen of smsen en niet zien natuurlijk. Dan merken jullie allebei gauw genoeg hoe jullie je gaan voelen en of er nog genoeg prik in jullie relatie zit.
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Hij vindt me saai en onaantrekkelijk

Het wordt tijd dat deze jongeman en jij hulp gaan zoeken. Het aantrekken en afstootgedrag duidt op serieuze problemen in binding en hechting. Ik denk dat er sprake is van een hechtingsstoornis en dat hij daarom zo extreem en afwisselend reageert. Er kan ook meer aan de hand zijn als in een persoonlijkheidsstoornis of depressie maar dat is iets wat een psycholoog zal dienen uit te zoeken.
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
survivor
Berichten: 635
Lid geworden op: 18 sep 2010 20:06

Re: Hij vindt me saai en onaantrekkelijk

Ik dacht hetzelfde als Mystica. Dit is echt niet normaal.

Ook raar dat jij er voor een knuffel aantrekkelijk uit zou moeten zien. Als je van iemand houdt wil je diegene toch in elke staat een knuffel geven? Het is een uiting van liefde, niet van lust. (het kan natuurlijk wel ontaarden in lust maar das wat anders). Naar mijn idee projecteert hij zijn eigen problemen op jou.
JN83

Re: Hij vindt me saai en onaantrekkelijk

Hoi Lenemientje,

Hoe kom je op die naam zeg? ;-)

Ook al heeft iemand een verleden dan hoeft hij nog geen slechte prater te zijn. Er zijn ook mensen die wel praters zijn en een verleden hebben, soms teveel praten over dat probleem of het helemaal ontwijken. Wat mij opvalt bij het lezen van jouw tekst is dat hij veel dingen zegt waar je als mens gewoon diep ongelukkig van wordt. Terwijl je juist een verbintenis of relatie aangaat om elkaar gelukkig te maken. Wat maakt deze relatie met hem zo leuk dat je toch bij iemand blijft die jou onaantrekkelijk en saai vindt? Het is nogal wat om zoiets tegen een partner te zeggen! Het is jammer dat hij de uitgesproken woorden niet anders kan verpakken maar dat is misschien iets wat je tegen hem kunt zeggen. Je maakt geen gevoel in mij los vind ik wederom een grove opmerking, alsof jij je best moet doen om zijn gevoel in stand te houden terwijl je samen aan een relatie hoort te werken. Het is niet alleen “hij” en dan jij die hem moet beminnen. Het is een “samen” waarin je allebei verantwoordelijkheid draagt voor elkaars geluk. Die verliefdheid zal er na een tijdje vast wel uit zijn ja, maar dan krijgen we toch houden van? Dat kennen we allemaal wel. Het is leuk als beiden partijen met ideeën komen en niet dat het alleen uit jou moet komen. Je kunt dat ook zeggen, heb je dat wel eens gedaan of durf je dat niet? En zo nee, waarom durf je dat niet? En werkt hij? Of ben jij enig kostwinner in huis? En logisch, als je op elkaar loopt te fitten gaat de lol en de spanning er wel van af. Als jij jezelf kunt zijn bij hem en je happy voelt dan kun je over liefde praten. Nu lijkt het alsof jij hem moet laten genieten maar zelf weinig tot niets terug krijgt. Dat is erg sneu om te lezen! Hij houdt van je wat je ook doet.

Je vraagt aan ons wat je moet?

Ik zou zeggen; doe waar jij je goed bij voelt. Kan hij daar niet mee omgaan dan houdt het op. Maar ik vraag mij af hoe vaak dit is gebeurd en hoe vaak dit gaat gebeuren, want in hoeverre wil jij je grenzen verleggen?

Je springt niet van de hak op de tak, het was te lezen. Er zijn ergere teksten :-P Dus trek die hakjes maar nog niet aan want dat springen kan een andere keer :-P

“Wat moet ik nou....”

Aan jezelf denken en naar je hart luisteren.
JN83

Re: Hij vindt me saai en onaantrekkelijk

Btw; het advies van Debora vind ik een goed advies.
Ienemientje15

Re: Hij vindt me saai en onaantrekkelijk

Hi allemaal,

Erg bedankt voor jullie reacties!
Gister ben ik de hele dag tot s'avonds laat weg geweest naar een vriendin in Tilburg.
Dus weer niet echt tijd om te praten met elkaar.
Vandaag heb ik hem gevraagd wat we nu gaan doen. Gaan we praten vandaag?
Er kwam een mompel uit. Via zijn telefoon (wat natuurlijk onwijs slecht van mij is) ben ik erachter gekomen dat zijn moeder hem een bericht had gestuurd met oa daarin dat hij beter verdient en dat hij een leuke knul is die niet gaat zitten wachten op een dooie vogel.
Een dooie vogel :shock: Dat is dus hoe zij over mij denkt..... Dit heeft mij echt heel erg gekwetst.
Na weer een korte discussie/ruzie heb ik de knoop doorgehakt. Ik heb voor zover dat kon mijn spullen gepakt en zit nu bij mijn zwagertje en zus.
Weer heeft hij aangegeven dat er niets meer is dan houden van. Ik prikkel hem niet. Dus daarom knuffelt hij mij niet.
Hij is waarschijnlijk nu bij zijn moeder, en gelukkig laat hij mij nu met rust. Dus geen getrek via de telefoon.
Ik ben blij dat jullie net als mij vinden dat het niet normaal is wat hij zegt en dat en inderdaad, je wordt er doodongelukkig van. Op de vraag of ik de kostwinner ben? Nee, we werken allebei 40 uur. Al zijn ondanks onze leeftijd de salarissen wel bijna gelijk.
@ Survivor, bedankt voor je woorden. Je schreef; Als je van iemand houdt wil je diegene toch in elke staat een knuffel geven? Het is een uiting van liefde, niet van lust.
Ik ben het daar namelijk helemaal mee eens.
Ik merk dat ik mij de laatste tijd alleen in onze relatie heb gevoeld.
Maar wat wil je als je nooit wordt aangehaald.
Hij stelde ook nog voor dat ik voor de tijd totdat ik mijn eigen plekje heb daar kan blijven wonen. Ik heb hem uitgelegd dat ik dat niet wil. Het is of niet uit elkaar, of wel uit elkaar. Niet half. Nu zal er misschien voor hem ook wel een financieel aspect aanzitten.
In zijn eentje redt hij het maar net in dat huisje. Maar ik ga niet mijzelf nog langer kwellen en in een huis wonen met iemand die niet voor de honderd procent voor mij wil of kan gaan.
Het is een lastige keus, aangezien ik nog wel veel van hem hou, maar ik weet dat ik het alleen ook allemaal aankan. Soms is houden van niet genoeg.....
Gebruikersavatar
survivor
Berichten: 635
Lid geworden op: 18 sep 2010 20:06

Re: Hij vindt me saai en onaantrekkelijk

Jeetje ik leef met je mee hoor. Logisch dat je je alleen voelt in je relatie. Het is zo toch eigenlijk haast geen relatie te noemen? Een relatie doe je met z'n 2-en en hij is aardig solistisch bezig. En wat rot dat je schoonmoeder zo over je praat. Ook zo onterecht. Lees ik het goed dat je nu eigenlijk de knoop doorgehakt hebt bij hem weg te gaan? Lijkt mij een goed idee. Of bij hem weg of samen echt hulp zoeken zijn 2 goede opties in jouw situatie denk ik. Dapper van je! Veel sterkte!
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Hij vindt me saai en onaantrekkelijk

Sterkte Ienemientje. Ik vind het moedig van je.
Inzicht als Uitweg..
Deborah

Re: Hij vindt me saai en onaantrekkelijk

Het is zo te lezen precies de situatie die ik met mijn ex had. Hij had ook nog al een sterke band met zijn mámá en zij moest mij ook niet. Hij was ook net zo vaag bezig als jouw ex en het was net zo'n spelletje van afstoten maar dan ook weer een soort van aantrekken. Ook hij redde het later maar nèt in zijn eentje in dat huis en ook hij had voorgesteld dat ik bij hem kon blijven wonen tot ik iets anders had gevonden. Ik had trouwens binnen een paar dagen iets gevonden waardoor het allemaal niet zo lang duurde. Toen ik daar in mijn eentje zat in dat huisje voelde ik me zo opgelucht! Ik wens jou dat ook toe. Heel veel sterkte met alles!

ps. is hij ouder of jij?
Gebruikersavatar
Janneke
Berichten: 6335
Lid geworden op: 26 aug 2008 14:00

Re: Hij vindt me saai en onaantrekkelijk

Hoi Ienemien,
op zich een trieste zaak, dat het uit is - maar als je je alleen voelt in een relatie,
als iemand je niet wil aanhalen maar je wel afkraakt -
dan kan ik me levendig voorstellen, dat dit de wijs.ste en beste beslissing is.
:knuffel:
En ook, dat het hartstikke zeer doet!!!

Sucses met het vinden van een eigen plekje!
Gebruikersavatar
JulianC
Berichten: 2225
Lid geworden op: 24 sep 2009 17:16

Re: Hij vindt me saai en onaantrekkelijk

Sterkte idd, maar ik vind wel dat je de goede keuze hebt gemaakt. Heel dapper van je!
You'll get over it. One day.

"Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen.."
JN83

Re: Hij vindt me saai en onaantrekkelijk

Wat jammer dat zijn beslissingen afhingen van wat zijn moeder van jou vond.
Mooi om te lezen dat je voor jezelf hebt gekozen.
Het is geen makkelijke keuze maar wel een eerlijke keuze.

Sterkte!
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: Hij vindt me saai en onaantrekkelijk

Tja als dit de staat is waarin jullie relatie is gekomen, dan is er niet veel meer aanwezig om te blijven.
Wel fijn om voor de verandering eens een verhaal te lezen van iemand die zegt ik ga weg als ik zo slecht behandeld wordt. Sommigen laten zich zelfs aftuigen, uitschelden, kleineren en nog blijven ze, maar jij doet er tenminste wat aan.

Ps en in die telefoon kijken was inderdaad niet netjes maar dat wist je zelf ook wel. 8)
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.

Terug naar “Eenzaamheid, relaties en seksualiteit”