Juul

Ik voel me gewoon weg rot...

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier neer moet zetten..maar voel me rotter dan rot.. wil het liefst gewoon in mn bedje liggen en een boek lezen, maar er wordt natuurlijk weer van alles van me verwacht.
Heb ook niet het gevoel dat ook maar iemand me begrijpt.
Wanneer kan ik weer blij zijn??

Liefs Juul
Leeuwtjuh

op het moment wanner de zon weer begint te schijnen voor jou!!!!

misschien vandaag of anders morgen....
Juul

of anders over morgen... tis namelijk al een maandje niet echt meer zonnig...
soms gaat het ook wel goed.. maar echt gelukkig voel ik me al een tijd niet meer.

Liefs Julia
Leeuwtjuh

hoe kan dat?

en als je dat weet kun je er niets aan doen dan?
Juul

ik weet niet echt waardoor het komt.. misschien dingen uit t verleden die weer boven komen..
volgende week ga ik weer naar een psycholoog... maar het veranderd zo weinig aan mn gevoel nu...snap je?!

Liefs Julia
Leeuwtjuh

jah ik snap het...

het verleden kan pijn doen? ik hoop dat het goed komt als je met je psycholoog gaat praten.

het gevoel nu kun je nu niet helpen neej, daar zit je ffies aan vast. je moet je gewoon er door heen bijten en denken: het gaat vanzelf over.

dat helpt bij mij altijd...
ik vraag ook altijd ff of mn ommgeving wat aardiger kan doen tegen me omdat ik me toch al zo kl*te voel.
misschien kun je iets gaan doen, een spelletje ofzoiets vaags, om je aandacht er een beetje van af te leiden? zolang je maar in je achterhoofd houft dat het over gaat. das voor mij het belangrijkste... anders duurt het gevoel alleen maar langer... :?


hugzzzz
Woman

het heeft tijd nodig... dat merk ik ook nu bij mezelf. Ik ben al een hele tijd depresief maar ik heb er pas 6 weken geleden iets aan gedaan... Gister had ik voor het eerst weer een goeie dag en alles wat ik deed ging goed en ik dacht echt dat het weer goed aan het komen was. maar vandaag was het weer niks. Ik loop gewoon te hard van stapel en ik moet accepteren dat het tijd gaat kosten maar ik kan het moeilijk accepteren :(

Sterkte!
Leeuwtjuh

dr zijn goeie en slechte dagen... je zult zien dat je op het laatst meer goeie dagen hebt dan slechte...echt waar :wink:

dat moet wel.... spookt er danin mnachterhoofd...

jij ook sterkte ... knuffies
Juul

Gister had ik dus echt een goeie dag! Had geen tijd om aan de stomme dingen te denken, want ik was bij het optreden van Lange frans en Baas B. Zoo gek dat je dan ook opeens beseft dat je je eigenlijk wel goed voelt.
Nou hopen dat dit zo aanhoudt.. Maar ja moet als nog dinsdag naar mn psycholoog...

Liefs Juul
Leeuwtjuh

succ6 dinsdag...

alvast...

lange frans en baas b? jah, zijn wel goed hoor....
Juul

Ik open mn eigen topic gewoon weer even, want het gevoel gaat gewoon niet weg!
Het ging 3 dagen goed... 3 dagen vol met werken/stage en geen tijd voor mezelf.
En ik ben 1 zondag bij m'n moeder en ik heb tijd om te denken en te voelen en het gaat weer mis.
Volgens m'n moeder zit ik in een negatieve spiraal en moet ik daar zien uit te komen door leuke dingen te gaan doen..
Maar nu heb ik gewoon nergens zin in....

Liefs

Terug naar “Depressiviteit, somber zijn”