shaft69

Zal ik dan nooit van de medicatie af raken ?

Ik ben het toch zo beu momenteel. Ik slik slaappillen, angstremmers om maar geen anti depressiva te moeten slikken. Ik zou zo graag willen dat voor alle mensen van dit forum, voor mezelf en alle mensen met depressieve problemen eindelijk eens een oplossing gevonden wordt. Ze schieten verdorie mensen naar de maan maar onze hersens blijft een knelpunt. Iets raadselachtigs. Ik ben al in het stadium dat ik denk dat mijn vrienden na een paar dagen rouwen me wel vergeten zullen zijn, enkel mijn partner en mijn 2 hondjes houden me tegen dat ik mezelf iets aan doe. Niemand kan me nog helpen, alle bronnen zijn uitgeput, ik heb echt alles al geprobeerd van opname tot psychiater, psycholoog, yoga, anti-depressiva enz.. noem maar op.. 006
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Zal ik dan nooit van de medicatie af raken ?

In de eerste plaats: sterkte!!!

Ik weet hoe het voelt als er geen oplossing blijkt en je elke dag veel last hebt van het probleem.

Ik denk dat ik weet hoe het voelt als je zelf op het punt staat de strijd op te geven.
Gelukkig zeg je zelf dat je een paar redenen hebt om toch nog even vol te houden. [045]

Nu misschien niet, maar als je terug een beetje grip veeg alles van tafel wat er tot nu toe werd opgelegd door psy's of andere 'deskundigen '. Probeer te benoemen wat je voelt en waar je meest hinder van ondervind en schrijf dat op.

En dan van de bovenkant af beginnen denken , hoe los ik dat op, of hoe kan ik het iets meer draaglijk maken.
1 punt tegelijk.Zit je ergens vast, ga naar het volgende punt. Misschien kom je er later op terug.

Als je alles bij elkaar neemt is het teveel om te behappen en lijkt alles onmogelijk.

[AAI]
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)

Terug naar “Depressiviteit, somber zijn”