piotr

Ik moet het even kwijt

Hallo,

Ben al een tijdje hier neit gewest, maar ik moet mijn depressieve gevoel even kwijt hier, voor ik weer dagen loop te malen en te malen. Ik woon nu al een half jaar samen met mijn (ondertussen) ex. Ze wilde niet langer verder vertelde ze op 30 juli (ja die datum vergeet je niet meer). Nu sms-te ze me vanmiddag dat ze graag wil praten over wat we moeten doen met het huis en de kinderen. Kortom, ze wil er vaart achter zetten. Ik hoopte en hoopte nog even dat er nog iets zou kantelen aan gevoel bij haar, aangezien ze al een half jaar nog bij me is gebleven, ondanks het feit dat ze in eerste instantie direct van alle wilde regelen. Kortom, die mokerslag komt er nog maar weer eens overheen. 2 kinderen, 43, part-time werk en een eigen huis die onderverkoopbaar is. Ik weet het even niet meer.
Gebruikersavatar
Janneke
Berichten: 6335
Lid geworden op: 26 aug 2008 14:00

Re: Ik moet het even kwijt

Veel sterkte hoor!
Wat voor je ligt, is idd niet iets om je op te verheugen, verre van.
Probeer er zo zuiver mogelijk mee om te gaan en houd jezelf voor:"dit gaat over (daar merk ik nu geen biet van, maar het schijnt toch echt zo te zijn)".
Gebruikersavatar
Radius
Berichten: 827
Lid geworden op: 05 aug 2011 21:53

Re: Ik moet het even kwijt

De komende tijd zal niet gemakkelijk voor je zijn. Tel je zegeningen en maak er met je kinderen het beste van. Het zal even duren, maar het leven heeft genoeg geluk te bieden. Veel sterkte en succes.
Neem weg, de sluier van illusie
Neem waar, de vreugde in het absolute

Terug naar “Depressiviteit, somber zijn”