domnic39

herken je dat na 2 glazen wijn hoeft het voor mij niet meer

18 nov 2012 17:54

ik weet niet meer wat ik er mee moet drink nooit en nu na 2 glazen wijn zo emotioneel dat ik denk voor mij hoeft het niet meer misschien denk ik morgenvroeg anders over maar ik denk er constant over na maar nu na 2 glazen versterkt mijn gevoel is toch niet best ik wil niet maar het gevecht wordt wel steeds moeilijker misschien herkent iemand dit en zou me daar bij kunnen helpen want wil er heel graag voor mijn kindjes zijn maar mijn kracht raakt op please help me!!!!

Superwoman

Re: herken je dat na 2 glazen wijn hoeft het voor mij niet m

18 nov 2012 18:01

Wijn kan soms verdovend werken, maar het kan ook je stemming versterken.
Je merkt nu dat je je niet beter gaat voelen als je wijn drinkt. Wat zijn dingen die je wel kunt doen ipv wijn drinken?

En mijn ervaring is inderdaad dat wanneer je geslapen hebt, de wereld er vaak anders uitziet. Iedere dag kun je opnieuw voornemens maken en kleine doelen stellen om na te streven. En als ze gelukt zijn, dan geeft je dat een goed gevoel en kun je de volgende dag misschien iets grotere doelen stellen.
Hopelijk heb je daar wat aan.

volhoudertje
Moderator

Re: herken je dat na 2 glazen wijn hoeft het voor mij niet m

18 nov 2012 18:18

Als je niet gewend bent om alcohol te drinken kun je beter wat voorzichtiger te werk gaan. Ik weet niet in wat voor stemming je was, maar je kunt beter bij alcohol uit de buurt blijven als het iets minder gaat. Gebruik je medicatie? Dat beïnvloed het effect natuurlijk ook.
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Depressiviteit, somber zijn”