bootje12

help ik weet het niet meer!

hallo,

Ben een jongen van 22 jaar en zit met een probleem! ik snap dat het met een verhaaltje het niet helemaal te snappen valt. Maar ga toch proberen ik moet me verhaal kwijt ik weet het echt niet meer!

Elke avond na me werk zak ik weer in! heel de avond lang. Wordt er niet goed van en praten met andere mensen helpt ook niet die horen alles al een dik jaar aan en reageren er niet meer zo op terwijl ik elke keer weer ZOveel pijn voel:(

ik was altijd een vrolijk persoon met veel vrienden die zijn allemaal een beetje verwatert. Wonen samen of hebben andere dingen aan hun hoofd etc.
ik heb eigenlijk nog 1 HELE goede maat (die ook een vriendin heeft) en mijn eigen vriendin waar ik ondertussen 3 jaar samen mee ben. En denk dat daar het probleem zit. Ik was altijd wel gelukkig teminste ik dacht dat mijn vriendin Volgens mij vrienden was niet goed voor mij ik mocht weinig en werdt vrijwel om alles boos. als ik op me telefoon zat mee kijken ze vertrouwt me niet. Maar goed nu bijna alle vrienden weg zijn ben ik eigenlijk meer met me vriendin op gaan trekken nu zie ik eigenlijk waar ze me zo voor waarschuwde. Het is een laaang verhaal ik probeer het in het kort uit te leggen.

het lijkt wel alsof ze me pijn wil doen ik weet het niet zeker. Maar bv als ik dan zeg hey lieverd zullen we zo even bellen want ik mis je en we hebben elkaar al heel de week niet gezien enzo. zegt ze nee ben heel erg moe en wil zo gaan slapen. Maar dan zit ze ondertussen wel tot 11 uur te smsen of iets. of bv ze weet hoeveel ik er van hou als we gaan slapen even te gaan kroelen. en dan heb ik iets niet naar der zin gedaan en dan zegt ze aa ben zo moe en draai ze der hoofd om en ik mag niks meer zeggen... why?? oke het kan een keer zijn dat ze moe is maar het is laatste tijd elk weekend! ik heb er zoveel pijn van.


Ook met alleen zijn heb ik moeite en vraag ik welleens of ze er alsjeblieft even over wil praten:( nee doet ze ook niet.. Ik moet maar niet zeuren. en me maat heeft me veel gesteunt maar ik snap dat hij op een geven moment ook geen raad meer voor me weet. ik heb me vriendin gewoon nodig!! maar ze is er niet :( elke dag.. elke dag.. heb ik pijn.. zoveel pijn elke dag huil ik al een dik jaar lang. ik weet geen raad meer. Vele die ik ken zeggen. jij zal pas weer gelukkig worden als jij bij haar weg bent. want ze doet je constant pijn.. maar ik houi van haar:(


Ik snap dat jullie nu denken stel je niet aan man. Maar er zijn nog zoveeel meer dingen gebeurt en ik ben OP! ik weet s avonds niet meer waar ik het moet zoeken. me maten zijn weg... Me vriendin luistert niet naar me.. Me ouders hebben ook geen zin meer om te luisterren.. HELP:(


alle reacties zijn welkom. groetjes
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: help ik weet het niet meer!

het lijkt wel alsof ze me pijn wil doen ik weet het niet zeker. Maar bv als ik dan zeg hey lieverd zullen we zo even bellen want ik mis je en we hebben elkaar al heel de week niet gezien enzo. zegt ze nee ben heel erg moe en wil zo gaan slapen. Maar dan zit ze ondertussen wel tot 11 uur te smsen of iets. of bv ze weet hoeveel ik er van hou als we gaan slapen even te gaan kroelen. en dan heb ik iets niet naar der zin gedaan en dan zegt ze aa ben zo moe en draai ze der hoofd om en ik mag niks meer zeggen... why?? oke het kan een keer zijn dat ze moe is maar het is laatste tijd elk weekend! ik heb er zoveel pijn van.
Heb je het haar wel eens gevraagd waardoor het komt dat ze zo doet tegen je ? Het klinkt nogal tegenstrijdig of vreemd als gedrag.

Ik vraag me ook af hoe het komt dat jij van iemand blijft houden die je erg veel pijn doet ? Ben je vroeger vaak gekwetst door je ouders ?
Inzicht als Uitweg..
tommy9119

Re: help ik weet het niet meer!

Op dat bellen na, misschien, lijkt het mij een gewone relatie hoor.. Je kan niet verwachten dat ze je altijd alle aandacht kan geven, zeker in het weekend aangezien ze dan ook maar uit wil rusten..

Of je moet een boel achterhouden. Maar van wat ik nu lees zie ik echt het probleem niet. Hoewel het ongetwijfeld voor jou een probleem is. Maar zoals ik al zei, als dit alles is. Ik weet niet of ik de spijker nu volledig missla, maar als je haar wat meer aandacht geeft (zoals zij het wilt), gaat ze als het goed is vanzelf ook wat meer doen 'zoals jij het wilt'. Om het maar even op mijn manier te redeneren.

Wat heb je te verliezen? Als ze zo door blijft gaan nadat jij extra moeite hebt gedaan kun je de relatie alsnog beeindigen, als je dat nodig vindt. Maar een relatie waar je niet gelukkig van wordt heb je inderdaad niets aan.

(Ik ben geen psycholoog, dus ik ga maar niet naar je jeugd vragen. Dat verhaal interesseert me eigenlijk niet eens. :3)
Meisje92

Re: help ik weet het niet meer!

Heb je er al wel is met je vriendin over gehad? Waarom ze zo doet?

Ik snap hoe vervelend het is als je het gevoel hebt dat je familie, vrienden en je vriendin niet (willen) luisteren.
Ik ben zelf ook al een tijd depressief maar ben daardoor wel mijn vrienden kwijtgeraakt. Misschien weten ze niet hoe ze met jou om moeten gaan.

Terug naar “Depressiviteit, somber zijn”