Raffles77

Ik weet het even niet meer.

13 jan 2012 14:40

Ik weet het even niet meer.Ik kamp al sinds april van 2011 met steeds terugkerende depressies.Het duurde tot oktober maar een paar dagen en dan ging het weer een paar weken goed maar vanaf oktober zijn de terugvallen heviger maar gelukkig nog steeds maar een paar dagen,maar er zit nu niet zoveel tijd tussen.Ik ben in behandeling en heb dagtherapie gehad maar sinds die gestopt is gaat het nog meer achteruit.Ik ben nog steeds verloofd met een lieve meid van 30 maar het is voor haar ook niet altjd even makkelijk.Desondanks heb ik veel steun aan haar maar ik mis haar heel erg.Nu kan het komen door mijn diagnose ( Autisme Spectrum ) dat het steeds minder gaat maar ik heb momenteel het gevoel alsof ik geen enkele structuur en controle in mijn leven heb.Ik ga weer contact opnemen met mijn hulpverlener want ik ben echt ten einde raad.

Minerva
Contacteer: Website Google+ Twitter

Re: Ik weet het even niet meer.

13 jan 2012 22:45

Hoe zou je die structuur en controle terug kunnen krijgen ? Wat heb jij nodig ?
Inzicht als Uitweg..

Raffles77

15 jan 2012 10:11

Mystica schreef:Hoe zou je die structuur en controle terug kunnen krijgen ? Wat heb jij nodig ?
Nou,ik heb mijn hulpverlener gebeld en de dagtherapie wordt voor een korte tijd verlengd,dat is al iets.Ik ga van daaruit verder kijken,samen met mijn hulpverlener,wat er nog mogelijk is.Ik besef dat ik nog veel werk te doen heb om weer tot mezelf te komen en ben bereid daar alles voor te doen.en omdat

Ik kon gisteren niet reageren omdat ik mijn vriendin weer eens zag en dat was heel erg prettig dus daar heb ik nu weer wat houvast aan.

Heel erg bedankt voor je snelle reactie.

Minerva
Contacteer: Website Google+ Twitter

15 jan 2012 22:45

Prima dat je met je hulpverlener verder gaat kijken naar wat er in de toekomst noodzakelijk is voor je ! Toppie !
Inzicht als Uitweg..

Terug naar “Depressiviteit, somber zijn”