Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17642
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Google+ Twitter

Re: Een leven zonder antidpressivum

05 jan 2012 21:06

Nou maar eens even kijken wat het doet dan. Ik hoop voor jou dat die deken er af blijft en je lekker fit en gezond blijft voelen.
Inzicht als Uitweg..

Annemiek

Re: Een leven zonder antidpressivum

11 jan 2012 14:09

Was ook te mooi om waar te zijn, de euforie en helderheid die ik vorige week had.... Sinds zondag heb ik weer een lichtelijke dip. Ben in- en inchagrijnig en moet veel huilen. Het gaat echt als een achtbaan op en neer.

Nu speelt het ook nog een rol dat ik al maandenlang klachten heb van mijn holtes die met antibiotica zijn aangepakt. Maar helaas bleef ik last hebben en gisteren bleek op een rontgenfoto dat ik een operatie nodig heb. Ieks. En ik maar denken dat ik zo'n last had door het vele huilen 006

Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17642
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Google+ Twitter

Re: Een leven zonder antidpressivum

11 jan 2012 15:50

Tja zo zie je maar dat dingen soms een hele andere oorzaak hebben dan je in eerste instantie denkt. Daarom is het zo belangrijk dat je een goede diagnose laat stellen bij klachten. Wat voor klachten dan ook.

Je dip kan ook gewoon hormonaal zijn. Vrouwen hebben dat wel vaker in hun cyclus. Niet gelijk pessimistisch worden hoor. :knuffel:
Inzicht als Uitweg..

Annemiek

Re: Een leven zonder antidpressivum

12 jan 2012 07:31

Ik ben blij dat je dat zegt, want de moed zinkt al heel snel in m'n schoenen. Wel weet ik nog heel goed hoe geweldig ik me de laatste weken voelde, dus ik probeer me daar maar aan vast te houden. De dip kan inderdaad hormonaal zijn. Ook toen ik nog ongesteld werd, had ik last van pms-klachten en was ik de week voorafgaand aan de menstruatie intens chagrijnig.... :(

Terug naar “Depressiviteit, somber zijn”