janneke8888

Vragenlijst-onderzoek over persoonskenmerken en depressie

Geachte heer, mevrouw,

Mag ik uw aandacht vragen voor het volgende?

In het kader van mijn Masterthesis Psychologie aan de Open Universiteit Nederland doe ik een onderzoek naar de relatie tussen persoonlijkheid, (inter)persoonlijke waarden en gevoelens, en kwetsbaarheid voor depressie. Hiervoor zijn meerdere vragenlijsten ontwikkeld en door mij gecombineerd om (middels 200 stellingen die in meer of mindere mate op u van toepassing zijn) persoonskenmerken, relatievoorkeuren en hechtingsstijlen te meten. Het invullen van de gehele vragenlijst zal ongeveer 30-45 minuten in beslag nemen. U bent vrij om op elk moment te stoppen met het onderzoek.

Ik garandeer u volledige anonimiteit; de internetsite waarop de vragenlijsten worden ingevuld, geeft mij wel de door u gegeven antwoorden door, maar registreert op geen enkele wijze uw persoonlijke gegevens. U kunt na het versturen van de ingevulde vragenlijst aangeven of u na afronding van dit onderzoek een samenvatting van de resultaten wenst te ontvangen. Het emailadres dat u daarvoor opgeeft, wordt in een apart bestand opgeslagen, niet gekoppeld aan de ingevulde vragenlijst.

Vanwege mijn tijdsplanning is het van belang dat u deze vragenlijst zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk op 15 september 2011 invult. Om dit onderzoek betrouwbaar en naar behoren te kunnen uitvoeren, zijn er veel deelnemers nodig: uw deelname is dus erg belangrijk en wordt enorm op prijs gesteld.

Wanneer u deel wilt nemen aan dit onderzoek kunt u nu gaan naar:

http://www.thesistools.com/web/?id=197468

U kunt daar, nu of later, de vragenlijst invullen. Ik hoop op uw medewerking!

Met vriendelijke groet,
Janneke Litmaath

Onder leiding van:
Dr. Rolf van Geel
Dr. Tilly Houtmans

Terug naar “Depressiviteit, somber zijn”