Tamara

In plaats van wat somberder nieuws, presenteer Ik u ...

SPETTEREND VROLIJK NIEUWS! :D


:oops: :oops: Ik ben weer verliefd geworden, voor het eerst in 10 jaar :oops: :oops:

Ik dacht: ik zie hier toch zoveel somber nieuws ... laat ik eens wat vrolijks melden! :oops: Ik was vergeten hoe heerlijk het was om weer eens verliefd te zijn :oops: ^^ Ik kan opeens weer de hele wereld aan! :lol: :D :twisted:

Heb jij ook zulk vrolijk nieuws, net als ik? :P Dan fleuren we het hier eens een beetje op :oops: ;)
Nomen Nescio

:D Leuk :love10:
DELETED

VERWIJDERD
Boet

Er wordt aan gewerkt :lol:

Leuk voor je Tamara!


En vooral houden zo! :thumbright:

Groet,

Robert
Tamara

:oops: :oops: :oops: laat het nou ook wederzijds zijn en a.s. zaterdag ga ik weer naar m toe
Oh ik heb er ZOVEEL ZIN IN! Ik krijg gewoon echt vlinders in mn buik en kan mijn geluk niet meer op! :D :D :D
DarkElf

Fijn, Tamara! :)
Boet

Kan iemand Tamara even vastzetten? Die gaat zweven zo meteen! :lol:

Groet,

Robert
vechter

Boet schreef:Kan iemand Tamara even vastzetten? Die gaat zweven zo meteen! :lol:

Groet,

Robert
kan niet want dan kan ze niet naar haar date ;)
Boet

Dan maar een lang koord. Voor het geval de wind verkeerd staat :lol:

Groet,

Robert
Shitonya

Geweldige afstomping van je hersenen..verliefdheid..heeft meestal uiteindelijk meer na- dan voordelen. Je hele denken wordt vertroebeld door die ziekte...
Maar laat je niet afleiden en geniet er maar van zolang het duurt.
Succes
myra

proficiat! =D>
vechter

Shitonya schreef:Geweldige afstomping van je hersenen..verliefdheid..heeft meestal uiteindelijk meer na- dan voordelen. Je hele denken wordt vertroebeld door die ziekte...
Maar laat je niet afleiden en geniet er maar van zolang het duurt.
Succes
je hebt heel erg gelijk, maar het is een begin, de echte liefde komt daarna als de roes weg is.
Bianca

Terug naar “Relatieproblemen en seksualiteit”