selffullfulling

egoïstisch of niet?

Heyy..

Ik zit momenteel echt in een dip met me 'vriendj' we hebben het nu aan half jaar,.. maar het is echt vaak ruzie.

Ik kan ergens niet tegen, en dat zijn teleurstellingen.. waarschijnlijk maak ik mezelf te blij met iets, en als hij er dan anders op reageert dan ik verwachtte is de lol er bij mij meteen af :cry: daar wil ik iets aan doen, want dit is natuurlijk echt niet leuk voor hem!

Ook ben ik gelovig, en ik ga 1x in de week naar de kerk, hij geloofde eerst niet, maar is door mij & God ook tot geloof gekomen, ik heb me 2 dagen terug laten dopen, en toen is hij ook mee geweest, en hij zei dat hij de dienst ook leuk vond.

Nu is er a.s vrijdag een jeugddienst en ik zou heel graag willen dat ie meegaat, maar hij vind dat ik hem dwing :? het is toch gewoon iets voor de ander over hebben?

Ik vertrouw hem niet meer wanneer hij zegt ja ik geloof.
Dat zei die namelijk maanden terug ook, en later gaf ie aan dat dat helemaal niet zo was en dat ie het voor mij deed! Dus nu heb ik tegen hem gezegd dat ik wil dat ie zich gaat bewijzen, laten zien dat hij ZELF naar diensten wil, maar dan dring ik het hem op en neem ik hem niet zoals hij is :? ik weet niet meer wat ik moet!

Liefs
Tamara

Re: egoïstisch of niet?

selffullfulling schreef:Heyy..

Ik zit momenteel echt in een dip met me 'vriendj' we hebben het nu aan half jaar,.. maar het is echt vaak ruzie.

Ik kan ergens niet tegen, en dat zijn teleurstellingen.. waarschijnlijk maak ik mezelf te blij met iets, en als hij er dan anders op reageert dan ik verwachtte is de lol er bij mij meteen af :cry: daar wil ik iets aan doen, want dit is natuurlijk echt niet leuk voor hem!

Ook ben ik gelovig, en ik ga 1x in de week naar de kerk, hij geloofde eerst niet, maar is door mij & God ook tot geloof gekomen, ik heb me 2 dagen terug laten dopen, en toen is hij ook mee geweest, en hij zei dat hij de dienst ook leuk vond.

Nu is er a.s vrijdag een jeugddienst en ik zou heel graag willen dat ie meegaat, maar hij vind dat ik hem dwing :? het is toch gewoon iets voor de ander over hebben?

Ik vertrouw hem niet meer wanneer hij zegt ja ik geloof.
Dat zei die namelijk maanden terug ook, en later gaf ie aan dat dat helemaal niet zo was en dat ie het voor mij deed! Dus nu heb ik tegen hem gezegd dat ik wil dat ie zich gaat bewijzen, laten zien dat hij ZELF naar diensten wil, maar dan dring ik het hem op en neem ik hem niet zoals hij is :? ik weet niet meer wat ik moet!

Liefs

zo te zien een vorm van miscommunicatie
maar het komt hier wel van 2 kanten, het is niet alleen jou schuld, ook deels de zijne.
Misschien kun je hem duidelijk maken dat je hem niet wil dwingen maar gewoon dat je graag zou willen dat hij meeging omdat jij dat leuk vind.
En als hij niet gelooft, dan kan hij dat toch ook gewoon zeggen? Maar ja ... dan zul jij het ook wel moeten accepteren.
Moet hij zich wel bewijzen? Wil hij zich wel bewijzen?
Ik weet er te weinig over zo uit jou verhaal maar ik krijg de indruk dat hij het puur voor jou doet maar dat ie ook aan t einde van zn latijn komt en dat hij er geen zin meer in heeft en het gewoon niet meer wil.
Anders zou ik t ook niet weten :oops: :|
selffullfulling

Bedankt voor je antwoord,.. het zou inderdaad een miscommunicatie kunnen zijn! Ons kennende ..

Ja ik denk aan de ene kant ook dat hij het voor mij doet, maar aan de andere kant zoelt ie wel op Christelijke forums enzo.. Dus dan twijfel ik weer.

We hebben iig wel heeel vaak ruzie. En als ie boos word dan scheld ie me echt voor alles uit :? kkhoer dit.. slet dat.. teringwijf.. echt te erg :( daarna issie ineens helemaal kapot en open en huilt ie als een klein kind..

Moet ik er nou mee doorgaan of niet..
Omdat hij me zo ongelukkig maakte ben ik troost gaan zoeken bij mijn ex.. eerst gewoon als vrienden uitgenodigd.. iig dat was de intentie! Maar ik heb met hem gezoend en hij heeft bij me overnacht (geen seks gehad hoor!)

Ik weet't allemaal niet meer. Ik hou heel veel van hem, en hij houdt heel veel van mij, dat weet ik wel zeker.. maar de rest... :(

Liefs!!
Tamara

Misschien kun je het beste eventjes afstand nemen
Het lijkt dat jullie te dicht op elkaars huids zitten en daardoor elkaar veel in de haren gaan zitten, en das natuurlijk nooit prettig!
En als hij zo godsdienstig is, waarom gebruikt hij dan zulke vreselijke woorden om jou te kwetsen?
Kwetsen doe je bewust ... en daarna heeft hij spijt?
Een lastige situatie joh, ik wens je er echt heel veel sterkte mee (K)

Terug naar “Relatieproblemen en seksualiteit”