Guran

Hoe maak je je mooi voor meisjes? Best wel een wereldvraag, maar of er een direct antwoord op is....
Ik zou eens beginnen met meer zelfvertrouwen. Geloof in jezelf. Als je ervanuit gaat dat je lelijk bent en niemand zal krijgen dan gaat het inderdaad zo.
Gewoon zeker van jezelf zijn, naar een meisje toestappen en gewoon rustig beginnen, vrolijk overkomen. Je uitstraling zegt echt erg veel over je, als je die achterlaat heb je ook geen kans. Daarom moet je gewoon zeker zijn van je zaak.
Megil

Je bent nog 16

je hebt nog je hele leven voor je
rustig aan..dat komt allemaal wel vanzelf
ga lekker met die vriend mee uit.. breid je vriendenkring wat uit..

komt echt wel goed!
Mier

Re: Wanhopig in de liefde

Chattingforum schreef:Maar mijn vraag word dus, hoe kan ik me mooi voor meisjes maken? Die zeg maar mij accepteren om me innerlijk en niet om het uiterlijk? En waarom kan ik alsmaar geen meisje krijgen? Waarom voel ik me altijd zo verdrietig als ik blij hoort te zijn als ik eindelijk met een meisje weet om te gaan? En waarom praat ik over mezelf zo veel tegen een meisje?
Ware schoonheid komt van binnen uit CF...dus stel je open naar mensen, laat zien wat je in je hebt en wat mensen aan je hebben. Natuurlijk zal niet elk meisje op jou vallen, dat zou ook niet goed zijn denk ik, jij moet de ware gewoon nog treffen, zoals zoveel mensen mee zitten.
Stel je bij het contact maken met meisjes niet meteen voor dat het op een relatie uit kan draaien, want dat legt onnodige druk op jullie contact en dat maakt jou onzeker en verdrietig.
KarabaSF

CF, wees blij dat je tenminste nog vriendinnen heb... Je moet bedenken dat ik niemand van de andere sexe als vriend heb. Misschien dat dit je niet opvrolijkt, maarja... ;)
DarkElf

Niemand is zo lelijk als de hel (nu ja, Mick Jagger mss wel). En al eens opgevallen hoeveel "lelijkerds" er rondlopen met een leuk meisje naast hen? (en vice versa). Ik kan me moeilijk voorstellen dat er nu niets leuk aan je zou zijn.

Je mooi maken voor meisjes...tja...je kan natuurlijk eens rond je kijken en 't één en 't ander kopiëren. Maar blijf vooral jezelf en ga je niet anders voordoen, want als het dan lukt, valt het meisje niet op jou, maar op je "act". En je wil toch echt geen relatie waarin je jezelf niet kan zijn?

Ik snap best hoe zwaar het kan wegen, maar pin je er ook niet té vast op. Je bent echt niet de enige, en het heeft veel minder met mooi of lelijk te maken als je denkt. Trouwens: als je zo over jezelf denkt, straal je dat ook uit.
ann61

hallo CF,

al het bovenstaande + je stelde je ook de vraag waarom je zo veel over jezelf verteld als je met een meisje bent. Wel, misschien voel je je onzeker en zenuwachtig en wil je vermijden dat er ongemakkelijke stiltes vallen? Op zich vind ik het niet slecht als iemand veel over zichzelf verteld want ik vind het fijn om mensen beter te leren kennen. Maar probeer eens op de lichaamstaal van de dame in kwestie te letten. Kijkt ze je vaak aan, lijkt ze geïnteresseerd? Goed, dan is er geen probleem en kun je rustig verder praten over je zelf. Kijkt ze vaak rond, probeert ze het gesprek te onderbreken of op andere onderwerpen te komen? Time to quit! Probeer eens te ontdekken waarover je verder nog interessante dingen te vertellen hebt.

En een tip! De meeste meisjes/vrouwen praten graag over zichzelf of over hun gedachten en gevoelens. Vraag hen hun mening: wat denk jij hierover? heb jij dit al meegemaakt en luister ook naar hen (niet onderbreken) maar je aandacht tonen door 'hmm' te zeggen of te knikken etc.

Liefs, Ann
DELETED

VERWIJDERD
KarabaSF

het maakt mij inderdaad geen bal uit. Ben altijd wel een loner geweest

Terug naar “Relatieproblemen en seksualiteit”