Shila84

Hij is mijn obsessie

Pffff... Waar moet ik beginnen?

Hou ontzettend veel van een man, denk elke dag aan hem
hij is een obessie geworden voor me.

Helaas heeft hij niet vaak tijd voor me en lijdt een druk leven waardoor
ik me erg eenzaam voel. Ik rij (hoe triest kan je zijn) elke dag langs zijn huis om te kijken
of dat er licht brandt bij hem wanneer ik naar een vriendin ga. (mn vriendin woont dicht bij hem)

Ik kamp sinds korte tijd met angst/paniekstoornis waardoor ik
denk dat ik enge ziektes heb, zoals hiv. pas op laten testen trouwens
en had ik gelukkig niks. Heb me toen voorgenomen om alleen nog maar met de man te seksen van wie ik hou (met hem dus) Nu heb ik iets stoms gedaan, laatste keer was hij niet thuis, voelde me alleen, leeg en in de war heb toen een vriend laten komen met mn stomme hoofd en heb hem onveilig gepijpt waardoor voorvocht in mn mond terecht is gekomen waarnaar ik me ontzettend klote voel, waar ben ik mee bezig geweest? Ik heb me net laten testen en was zo blij dat ik niks had, had me zo goed voorgenomen om alleen nog maar met die ander te doen maar doordat hij niet vaak tijd voor me heeft heb ik met mijn stomme hoofd een ander gepijpt om mn problemen en eenzaamheid te verdringen waardoor ik me nog kutter, schuldiger voel maar het ergste wat komt door die angststoornis dat ik weer bang ben voor hiv. Ik eet nu weinig, voel me waardeloos en vraag me af wat mensen nog aan me hebben door alles wat ik doe, ik maak verkeerde keuzes in het leven, heb een baan waar ik ontevreden mee ben, een man waar die een obsessie voor me is en mijn hele leven staat op zn kop door mn eigen schuld wat ik laatst weer heb geflikt
Ewansink

Wat is jouw relatie met die man dan? Waar ken je hem van? Weet hij hoe jij je voelt tegenover hem? Je insinueert namelijk wel dat je seks met hem hebt?

Trouwens ik wist niet dat het tegenwoordig de gewoonte was om met vrienden sexuele handelingen te verrichten als je je eenzaam voelt. Vooral niet als je een angststoornis hebt wat betreft HIV? Ik zou toch proberen om dat op een andere manier aan te pakken Shila.

Wat betreft je verkeerde keuzes in het leven, zet ze eens op een rij, analyseer dat en probeer te bedenken wat je graag anders zou willen zien. Ga hiermee aan de slag en neem het heft weer in handen. Alleen jij kan dat. Zoek bijvoorbeeld als eerst een andere baan, waar je makkelijk naar zou kunnen overstappen. Gewoon kleine suggesties.

Groeten Erik

Terug naar “Relatieproblemen en seksualiteit”