Gebruikersavatar
Marja1970
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 mei 2019 15:22

Labradoriet, mijn redder in NOOD

Lieve mensen,

Voor ruim 2 jaar heb ik mij vermoeid en erg gestrest gevoeld, zonder dat ik hier een duidelijke verklaring voor had. Ik heb op aanraden van de huisarts mijn dieet aangepast, want sporten en veel bewegen is iets wat ik altijd al deed. Het aanpassen van mijn dieet hielp helaas niet en ondanks dat ik veel bewoog, gezond at en genoeg sliep bleef mijn vermoeidheid maar aanhouden. Ik denk dat ik door deze vermoeidheid een stuk vatbaarder was voor cortisol en daardoor erg snel in de stress kon schieten.
Ik ben ook nog naar de psycholoog en een 'healer' geweest, beide mochten helaas niet baten.. Nadat ik in het ziekenhuis mijn bloedwaardes heb laten testen bleek ook hier niets aan de hand te zijn. Ik had mij er langzaam bij neergelegd dat ik hiermee zou moeten leven, en dat deze vermoeidheid iets was wat ik de rest van mijn leven bij mij zou moeten dragen. Totdat, ik 3 weken geleden op een beeldhouwcursus met iemand aan de praat raakten, waarop ik mijn verhaal aan haar deed. Zij vertelde mij dat zij zweert bij bepaalde edelstenen en hier zelf erg veel baat bij heeft gehad. Zij heeft mij vervolgens een 'labradoriet' steen aangeraden, omdat deze helpt tegen lekkende energiebronnen. Zij vertelde dat ik de steen het beste op mijn lichaam kon dragen zodat deze steen mijn lekkende energiebronnen kon dichten.
Ik heb deze ketting toen besteld en draag deze sinds 2 weken onder mijn kleding op mijn lichaam. Het resultaat is ongelofelijk, ik voel mij een totaal ander persoon. Ik word wakker en heb niet de neiging om eindeloos te blijven liggen maar voel mij voor het eerst sinds 2 jaar weer eens uitgerust. Het gevoel dat ik goed geslapen heb is iets wat ik al ruim 2 jaar niet meer heb ervaren, het voelt fantastisch!! Ik ben erg benieuwd of dit effect aanhoudt en heb begrepen dat wanneer het minder wordt je de steen op kan laden door hem in het maanlicht te leggen.

Ik vroeg mij af of er andere mensen op dit forum zijn die ook baat hebben gehad bij edelstenen, en ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!

Veel liefs,

Marja
Laatst gewijzigd door Memories op 01 mei 2019 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Website verwijderd.

Terug naar “[ARCHIEF]”