Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

het was een hele fijne dag we hebben ons goed geamuseerd en ook lekker gegeten
zeker voor herhaling vatbaar :nod:
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Dromen1983
Berichten: 1137
Lid geworden op: 22 mar 2014 00:58

Re: mijn ervaring

Twas inderdaad heeeel gezellig int stad :)
En aangenaam gezelschap ook ;)
Sometimes you've gotta fall before you can fly
Gebruikersavatar
Mickey~
Berichten: 319
Lid geworden op: 16 mar 2016 17:57

Re: mijn ervaring

*zingt* 'can you feel the love tonight...' :D
soms moet je doorgaan, tot je denkt dat je niet meer kunt, voordat het leven je weer een lichtpuntje gunt.
Gebruikersavatar
Dromen1983
Berichten: 1137
Lid geworden op: 22 mar 2014 00:58

Re: mijn ervaring

Mickey~ schreef:*zingt* 'can you feel the love tonight...' :D
Niets mis met Eith maar ik heb het meer voor de mannen :D
Sometimes you've gotta fall before you can fly
Gebruikersavatar
Mickey~
Berichten: 319
Lid geworden op: 16 mar 2016 17:57

Re: mijn ervaring

hahaha ik dacht altijd dat eith een man was!!!
soms moet je doorgaan, tot je denkt dat je niet meer kunt, voordat het leven je weer een lichtpuntje gunt.
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

nou dan bij deze eith is een vrouw ;) (ja dat kan ik wel voelen nu daimmm sommige dagen van de maand wil ik best een man zijn hoor hahaha)

Afbeelding

nog eens een recent fototje van mezelf
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Dromen1983
Berichten: 1137
Lid geworden op: 22 mar 2014 00:58

Re: mijn ervaring

:knuffel:
[045] Leuke foto!
Sometimes you've gotta fall before you can fly
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

morgen is het zover, dan heb ik men reiki 1 inwijding spannend maar ook fijn dat ik mezelf dan liefdevol zal kunnen helpen en op termijn ook anderen van dienst kan zijn

cheerqd5
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: mijn ervaring

spannend!!!
ik hoop dat vooral jij ervan kan genieten!!! eerst lekker 'voor jezelf' en dan misschien voor anderen!!
3some
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

vandaag mijn afstands inwijding 1 mogen ontvangen en WAUW een en al vreugde ik voelde de energie vanaf men voeten zo stromen naar men hartchakra wat nu een half uurtje later nog steeds erg voelbaar is een beetje een stuiterbal gevoel, net even aan de lijn geweest met men docent die ook vanaf zijn kant veel vreugde voelde en vroeg of dit men eerste inwijding was (ja deuh reiki 1) maar ja wel gezegd dat ik reeds ervaring had met energie voelen, ook vond hij het geweldig dat ik shiatsu kreeg en dat reiki een mooie aanvulling daar op is hij voelde dat de reiki heel erg welkom is bij me en vroeg of ik er lang over na gedacht had en tja het speelde toch al zeker een jaar of 3 in men koppie rond dus ook verteld hoe ik bij de vorige peut vastliep wat men reiki wens betreft en ik bij deze echt een opening vond om het te gaan doen. hij gaf nog aan dat mijn gevoel van energie nog een aantal weken kan aanhouden met wisselende gevoelens van heel erg blij en buiten willen zijn en met mensen praten tot gesloten en op mezelf zijn en als het te heftig is zei hij dan kan ik oefenen met de handposities zo stroomt de energie lekker door

maar samengevat in 1 woord: HEERLIJK!!! en ook DANKBAARHEID

cheerqd5 glare

caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: mijn ervaring

wat fijn zeg!! ik ben blij voor je!!
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

tnx ;)

joehoeee 4 jaar eith op het forum cheerqd5 4 jaar geleden zo depressief en ingestort als maar kon zijn en vandaag gewoon men leven beter in handen ok er zijn nog wel momenten dat ik het moeilijk heb maar doorsnee gaat het leven me wel beter af blij dat ik hier in al die jaren toch een paar leuke vrienden gemaakt heb fijne ontmoetingen heb mogen hebben en zo af en toe nog eens wat afleiding vind op de chat
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: mijn ervaring

proficiat!!!
dat er nog vele leuke jaren mogen volgen he!! met fijne ontmoetingen en toffe gesprekken op de chat!
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn ervaring

Gefeliciteerd, Eith!
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

vandaag nog eens een dagje bijpraten met ons katleen cheerqd5
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: mijn ervaring

ja!!! en gepraat hebben we!!!hihi
het was een erg gezellige , fijne , leuke dag!!
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: mijn ervaring

Ik mag hopen dat jullie ook wat gegeten en gedronken hebben op een hele dag occasion14 011 001_tongue
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

ja hoor een broodje kalkoen een broodje oud brugge, koffie, thee, pizza met kip, pizza met shoarma fanta 0 sourcy braambes acai cola zero en cola light:lol: dat hebben we dus met zen 2tjes verorberd op de dag
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn ervaring

Wat is het toch stil rond onze Eithnec :knuffel:
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

ja memo ontzettend stil, er gebeurd zo veel in men leven momenteel en het gaat ook best goed met me waardoor ik minder tijd en zin heb om hier te zijn oftewel minder nood heb om men ei hier te leggen omdat ik ook andere kanalen heb waar ik me kan uiten
ik ben bijna rond met men studie van 2 jaar nog 1 lesdag en dan ben ik zo goed als zeker afgestudeerd ook ben ik nog steeds vol bezig met de reiki en alles der om heen ga ik elke week naar tai chi oefeningen doe de shiatsu nog maandelijks en ook mediteren rond de volle maan wekt men interesse breng dus meer tijd door samen met men therapeute en anderen en dat bevalt me wel ook heb ik voorbije woensdag voor het eerst moeder meera ontmoet en gelijk beslist dat ik me vrijwillig wil gaan inzetten tijdens haar darshans en meditaties in antwerpen om de events in goede banen te leiden samen met een al bestaand team verder ben ik ook volop bezig met de uitbouw van men eigen reiki praktijk heb al een massagetafel en oefen al met geïnteresseerden met als doel later in bij beroep dit te kunnen doen van thuis uit

ik werk nog steeds op de bio boerderij en ik doe men job nog erg graag maar omdat het nog steeds om 'vrijwilligerswerk' gaat toch nog steeds verder kijken naar wat anders en er gaat naast men deur een nieuwe bio winkel starten en daar heb ik men sollicitatie binnen gebracht ze hebben gezegd men kandidatuur in overweging te nemen en me uit te nodigen voor een gesprek dus t is afwachten wat er uit de bus komt maar ik ben hoopvol ook mede omdat men therapeute ook plots aangaf die dame te kennen die de winkel leid en dus een goed woordje voor me wil doen op liefdesvlak is alles nog in een rustig vaarwater, ik heb wel al een keertje of 2 wat afgesproken met een jongen maar tot zo ver nog gewoon vrienden en dat vind ik best momenteel

zo tot zo ver het bruisende leven van eith [027]
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn ervaring

Absoluut en zeker bruisend!!! Wat fijn wat van je te lezen en dat het goed met je gaat. :knuffel:
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

ongeveer 2 jaar geleden ging er een nieuwe wereld voor me open, ben ik gestart met shiatsu behandelingen krijgen en gestart met het bewandelen van mijn spirituele weg waar ik zo naar verlangde maar het opstapje was er nooit en nu nu ben ik al een heel stuk verder gekomen met lichaamsbeleving en spiritualiteit en geef ik zelfs healingen aan anderen en ja nog steeds zo dankbaar dat ik destijds de doorverwijzing kreeg op eigen vraag naar meer lichaamsgericht werk heeft me echt deugd gedaan en nog steeds :nod:

dus ja ook zoals Katleen wil ik anderen een hart onder de riem steken die het nu nog zwaar hebben en dat het echt wel goed kan komen
puur op het gevoel

Terug naar “Depressiviteit, somber zijn”