Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

net een uurtje `rust` bij acupuncturist. logisch : je kan niet bewegen met al die naalden in je lijf heh!! maar het deed wel deugd : even dat gedwongen stil liggen , en gewoon even met jezelf in gedachten. zonder dat het meteen doorslaat tot piekeren.
velen geven me raad : gaande van geniet van de mooie dingen en bekijk het dag per dag tot probeer een beeld te vormen van hoe je het verder wil. tja , beiden bevatten een kern van waarheid denk ik.
voor mezelf is het voor nu makkelijker om het dag per dag te `leven` en niet te ver en teveel vooruit te kijken , net omdat me dat zo onzeker maakt.
ook nog wel nagedacht over dat baangedoe ; misschien moet of kan ik eerder die nodige uitdaging ergens buiten mijn job zoeken : een cursus over een of ander , of een nieuwe hobby , of .... tja , iets wat me geestelijk en verstandelijk weer eens in actie laat schieten. iets waarbij ik mijn kwaliteiten en capaciteiten (die ik volgens sommigen toch wel heb) weer eens ten volle kan gebruiken. zonder dat ik meteen mijn baan ga opgeven.
hehe , en ik die dacht dat het leven simpeler en makkelijker werd na mijn 40ste ... niet dus!!!
maar ... ondanks dat er heel veel vragen en twijfels zijn , zijn er ook vele mooie en fijne dingen in mijn leven. echt wel!!
en tja , antwoorden zullen wel komen zeker? en twijfels zullen wel op een keer zekerheden worden? (nee , nog geen `!` na die zinnen , voor nu zijn het `?`)
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

lieve katleen

talenten heb je zeker een hele boel:nod: en een cursus of nieuwe hobby ja dat lijkt me echt een goed idee en iets voor jou!!! ik help je dan ook graag met je zoektocht daarin cheerqd5
dag per dag stap voor stap antwoorden hoeven er niet meteen te zijn die komen wel
geniet van de kleine dingen maar dat doe je dat weet ik.

ik ben oprecht trots op wat je al bereikt hebt!!!

Geloof in het Goede,
Wees Geduldig en Vertrouw.
En Geef Nooit Op.
Het Komt.
Lichtflits

[img]
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 4301_n.jpg[/img]

:knuffel: 3some :knuffel:
caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

@ eith : dank je voor het vertrouwen in me.
@ BR : tja , zoals we beiden wel weten : in theorie is het zoveel makkelijker dan in praktijk heh.

maar vandaag gaat het weer redelijk : ietske beter (lees : rustiger) geslapen en ja , dat voel je meteen de dag nadien heh.
het `piekergevoel` blijft wel altijd aanwezig : als er voldoende afleiding is , sluimert het op de achtergrond ; maar als er niets te doen is dan steekt het toch de kop op.
is dat erg? weet ik niet.
is dat vervelend? ja , dat wel ; omdat het eigenlijk niet echt veel oplevert. want piekeren geeft geen antwoorden , oplossingen of aanpakken. het zorgt alleen voor onzekerheid en twijfels en soms minder goede (slimme) beslissingen.
maar .... er is geen aan- en uitknop aan die piekermodus.
dus het is een kwestie van relativeren .... van even rustig ademhalen .... van me niet gek te laten maken door eigen gedachten en gevoelens.
dat is de theorie ... en in de praktijk ... lukt dat soms , maar soms ook niet.
tja ...
komt tijd , komt raad ... een mooi gezegde , maar wat mij betreft is het nu toch stilaan echt wel tijd voor `raad`. toch??
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

Hoi Katleen,

Komt tijd...komt raad... is inderdaad een uitspraak. Maar te lang wachten op die raad en op de tijd dat de raad komt kan ook funest zijn. Wanneer dan namelijk?
Wat als je maar blijft wachten? Van uitstel komt afstel en daarbij weet jij niet hoeveel tijd er nog is.
'k Heb ook nog een mooie; Liever spijt van de dingen die ik gedaan heb dan spijt van de dingen wat ik achteraf niet heb gedaan.
Je leeft in het NU. Niemand weet hoe lang je dingen nog kan uitvoeren.

Piekeren brengt niet veel goeds- piekeren brengt helemaal niets positiefs. (Want piekeren is heel iets anders dan nadenken.)

Stap uit je hoofd....kijk om je heen. Stilstaan is soms ook even vooruit komen. Maar niet te láng!! -Want ik zou niet graag willen dat er straks staat; Oh nee had ik dit en dat toch maar gedaan, nu kan het niet meer. Wat zonde dat het zo is gelopen!! Je bent er nog altijd zelf bij....
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

Memories schreef: Liever spijt van de dingen die ik gedaan heb dan spijt van de dingen wat ik achteraf niet heb gedaan.
ja!! dat is inderdaad een mooie!!
en er zit zeker een kern van waarheid in. zeer zeker.
Memories schreef:Je leeft in het NU. Niemand weet hoe lang je dingen nog kan uitvoeren.
ook waar!!
en hoe vertaal ik dat naar de praktijk? niet eindeloos piekeren over het leven nu? maar genieten van de dingen die ik graag doe , relativeren van de dingen die niet zo fijn/goed/plezant zijn maar die er nu eenmaal bij horen , veranderen van dingen die me echt ongelukkig maken/laten voelen.
klinkt simpel als ik het zo neer typ en nalees. en misschien is het wel zo simpel , maar maak ik het moeilijker dan het in werkelijkheid is??? hmm , weet ik niet.
wel fijn : al die verschillende meningen ... want net daardoor kan ik het breder bekijken. en eruit halen wat me kan helpen.
dank je wel daarvoor. :)
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

Het IS ook simpel. Je kan het simpel maken.

Wat heb je toch te verliezen als je het doet en daarvan leert en weer ervaringen hebt. (En waarschijnlijk een goed gevoel, zodat je erin meekan en verder kan!!)
Pas als je niets doet...dat is uiteindelijk meestal een tegenvaller.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

even een rustgevende steunknuffel voor jou

ik spreek je zometeen wel op de chat dan zorg ik voor wat afeiding
:knuffel: 3some :knuffel:

caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

weet je wat het grootste gevaar is bij dreiging van piekeren en ellendig voelen???
VERVELING!!!
niets te doen hebben , niets willen doen , nergens geen zin in hebben ... en voor je het weet zit je in die neerwaartse spiraal.
en jaja , ik zou van alles kunnen doen : wandelen , fietsen , uurtje joggen , boek lezen , een dutje , voor de tv hangen , huis poetsen , gras maaien , werken voor school , soep of spaghettisaus maken en in diepvriezer steken , winkelen , ergens naartoe gaan enz enz enz enz .... MAAR ... ik heb geen zin!! pppffff , stom heh!!
dus zeur ik maar lekker een eindje weg hier in mijn topic ... gewoon , omdat dat mag!!
en nee , ik hoef daar geen raad over hoor , want ik weet het wel. maar voor nu wil ik het gewoon niet ; ik wentel mezelf in die wolk van verveling ... tot ik er vanaf val of tot iemand me eraf haalt voor een plezant ding om te doen.
niet alleen verveel ik me , ik ben ook nog eens lekker dwars en eigenwijs!! tja ...
oke , beschouw dit hele bericht als een beetje zeuren van mijnentwege ...
de enige ernstige bedenking die ik hierbij heb : wat ga ik in de zomervakantie doen met twee maanden vrije tijd??? optie : alle forumleden een keertje bezoeken. (hihi)
pffff , genoeg gezeurd voor nu!!
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

een nieuwe dag met nieuwe kansen .... je kan ze nemen of je kan ze laten liggen!!
ik heb vannacht beetje beter geslapen en dat doet goed.
ben vanmorgen ook een uurtje gaan joggen. het regende wel een beetje , maar dat deerde me niet : het was lekker rustig in het bos (ah ja , iedereen bleef binnen!! :lol: ) en de zachte motregen op mijn gezicht spoelde de muizenissen weg.
oke , dat is misschien beetje overdreven optimistisch ... maar deugd deed het wel.
wat ga ik voor de rest vandaag doen??? geen idee eigenlijk.
misschien wel helemaal niets : beetje hier rondhangen , reageren op enkele topics , beetje chatten , ... , misschien wat voor de tv hangen , toertje wandelen met de hond , ergens een theetje (en man een koffie :) ) drinken , ....
een nieuwe dag met nieuwe kansen ... of misschien zijn de kansen niet echt `nieuw` , maar kan je er op een andere manier mee omgaan , ze anders ervaren!! toch?
ik zou zeggen : denk er eens over na , ik lees graag jullie mening.
(ik lees trouwens altijd graag jullie meningen!!! :) )
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

pfff , weer even moeilijk.
daarstraks best heftig gesprek gehad over een voor mij pijnlijk onderwerp.
en tja , dat komt dan toch harder aan dan ik op voorhand kan inschatten. en dan voel ik me meteen weer een heel pak somberder ... heel stom eigenlijk.
want het is niet het onderwerp zelf dat me zo somber maakt , maar eerder het feit dat het zo`n invloed heeft. en zoals `trouwe` lezers wel weten : ik ben nu eenmaal heel slecht in het aanvaarden van mijn eigen zwakheden.
waarschijnlijk wordt het ook nog versterkt doordat ik moe ben.
dus nu mijn bedje in en hopelijk zie ik het morgen weer een beetje nuchterder allemaal.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

Slaap lekker Katleen. Ik wens je mooie dromen toe. ;-) :knuffel:
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

Memories schreef:Slaap lekker Katleen. Ik wens je mooie dromen toe. ;-) :knuffel:
dank je wel memo.
sommige nachten slaap ik al beter dan andere , maar over het algemeen gaat het wel redelijk ; zelfs met mooie dromen soms.
laatste schoolweek is bezig.... en dan begint de vakantie , twee maanden thuis.
tijd om uit te zoeken waar mijn `uitdaging` ligt en hoe ik daarmee verder wil.
veel individueel denkwerk ... vanuit mezelf , maar ook vanuit ideeën , raadgevingen en meningen van anderen.
wat ik gedurende deze maanden ook wil doen , is een stapje uit mijn vertrouwde , veilige wereldje zetten door andere mensen te ontmoeten. en ja , die heb ik reeds gevonden hier op het forum.
mannen en vrouwen ; maakt me niet uit ; ... mensen die me de moeite waard lijken , mensen waarmee ik graag eens een keertje echt wil praten , mensen waarvoor ik denk iets te kunnen betekenen en mensen die iets kunnen betekenen voor mij.
is dat eng? is dat moedig? is dat goed of fout? .... weet ik niet hoor.
het lijkt me gewoon een fijn ding om te doen ... en omdat een wijs iemand me zei : beter spijt van gedane dingen dan spijt van niet gedane dingen ... ga ik dat dus gewoon doen.
en zoals altijd ... ik hoor graag jullie mening hierover. of ik ernaar zal luisteren is natuurlijk een andere zaak heh ;)
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

lieve katleen
ja het is zeker goed uit je veilige omgeving stappen nieuwe mensen leren kennen boeiende fijne gesprekken :nod: kan ik alleen maar toejuichen cheerqd5

nog paar daagjes en de vakantie kan beginnen ;)
:knuffel:
caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Black Rose
Berichten: 1711
Lid geworden op: 27 mei 2011 23:53

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

Spijtig dat je niet sowieso luistert naar advies [zucht]

Anders had ik wel een ideaal voorstel in gedachten i.v.m. ontmoetingen met leden :nod:
Als je redelijk wat kunt schilderen (hout), keukenkastjes afschuren, behangen en laminaat leggen zit er hier alvast een lid die je met open deur en armen ontvangt tijdens de vakantie :D
Uiteraard krijg je een babbeltje, een etentje en drank in ruil : wanneer het werk af is :lol:

Just joking ;)
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

Black Rose schreef:Spijtig dat je niet sowieso luistert naar advies [zucht]

Anders had ik wel een ideaal voorstel in gedachten i.v.m. ontmoetingen met leden :nod:
Als je redelijk wat kunt schilderen (hout), keukenkastjes afschuren, behangen en laminaat leggen zit er hier alvast een lid die je met open deur en armen ontvangt tijdens de vakantie :D
Uiteraard krijg je een babbeltje, een etentje en drank in ruil : wanneer het werk af is :lol:

Just joking ;)
hahaha , ik vind het een goei!! :D
maar helaas : het enige wat ik kan uit je lange rijtje is schuren en schilderen en vermits jij eigenlijk een allround-klusjesvrouw (-man) zoekt , moet ik met pijn in mijn hart jouw zeer aantrekkelijk aanbod afwijzen.

en nee!! geen voorstellen nu die strijken , tuin onderhouden , poetsen , auto`s wassen , kinderoppas , ... inhouden!!!
plots lijkt de vrije tijd een heel stuk aantrekkelijker! :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

Het volgende Katleen;
en zoals altijd ... ik hoor graag jullie mening hierover.
Adviezen, feedback en meningen over iets is soms heel belangrijk. En n atuurlijk kan het ook belangrijk zijn om het van anderen te horen.
Wat je alleen niet moet vergeten is dat je anderen daarmee niet moet laten bepalen wat je zou moeten (kunnen, mogen) doen. Wat je wilt en kunt is geheel aan jezelf.
Wat wel terug kan komen is even een advies of raad over vervolgstappen en wat je zou kunnen met eventueel gesprekken, meer hulp, meer luisterend oor in de omgeving en stappen voorwaarts (op verschillende manieren). En inderdaad; je kan ervoor kiezen er niet naar te luisteren, net zoveel als dat je er wel naar kunt luisteren. -Want goh, mocht je regelmatig je hoofd stoten dan heb je wel in de gaten dat het anders kan, lijkt mij.
(Maar over leuke dingen, momenten die goerd voor je zijn, die je laten groeien en bloeien en geluk kunnen geven, bestaat daar écht een advies over? Bestaat daar écht een oordeel over?)
Als je diep in je hart kijkt, dan wéét je dat die stappen meer dan goed zullen zijn als ze je geluk brengen en een ander, positief inzicht.

GO FOR IT!! -Als je iets positiefs in gedachten hebt.
Zélf weet je veel meer dan dat je misschien denkt of wil weten. - Maar uiteindelijk kom je er niet onderuit. Ook niet als dat iets is wat je niet in gedachten had, maar daar hoef je ook niet onderuit te komen.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

28 juni .... laatste schooldag!!
laatste schooldag van een bewogen schooljaar ; vooral de laatste maanden waren `turbulent` zowel in realiteit als in mijn hoofd.
maar na vandaag twee maanden thuis : tijd voor mezelf , tijd waarin (bijna) niets moet.
tijd voor stil te staan bij `het leven` om dan weer verder te stappen in dat leven.
Memories schreef:Zélf weet je veel meer dan dat je misschien denkt of wil weten. - Maar uiteindelijk kom je er niet onderuit. Ook niet als dat iets is wat je niet in gedachten had, maar daar hoef je ook niet onderuit te komen.
pffff.... dit `maakt iets bij me los`.
ik weet niet met welke `reden/bedoeling` je deze zinnen schreef , maar het raakt me , want ja , het klopt wel.
maar vandaag ga ik daar niet over nadenken : vandaag `afscheid` nemen van mijn kleuters ... en dan nog een vergadering (altijd leuk op laatste schooldag!! :shock: ) en vanavond een BBQ.
ook dit weekend ga ik er niet over nadenken : nieuwe ontmoeting met forumlid morgen , dus plezant!
maar lieve Memo , onbewust zal jouw reactie toch regelmatig door mijn hoofd schieten denk ik ...

fijne dag lieve mensen en tot later ...
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

lieve kathleen

ik hoop dat het fijn was je laatste halve dagje met de kleuters en je op een mooie manier afscheid hebt kunnen nemen van je kindjes.

geniet van je bbq vanavond :nod: en morgen kom je naar me toe voor een gezellig weekendje een goed begin van de vakantie voor jou :) (want ik heb niet echt vakantie natuurlijk maar ook voor mij is dit even goed fijn natuurlijk :D ).

:knuffel:

caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

gisteren laatste schooldag , met als afsluiting voor het schooljaar een BBQ met DJ.(ale , het was een BBQ met vlees , vis en kip. de DJ zorgde voor muziek. haha. hoewel dat ook best een `lekker ding` was hoor ;) :D :D )
en ja , was best gezellig! zeker na drie donkerblonde grimbergen (ja , dat bestaat in belgie!!).
veel gebabbeld (oke , flauwe zever vooral) , beetje gegeten , wat gedanst , ... best een `plezante` avond dus.
ietsie pietsie aangeschoten bedje in rond 1 uur vannacht en vanmorgen was ik al om 7 uur in het bos aan het rennen!! kwestie van de alcohol eruit te lopen. en dat werkt hoor!!
vanmiddag naar Caro voor een gezellig weekendje. :)
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

caro is er helemaal klaar voor geurende appelcakejes in de oven :nod:
cheerqd5
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

eithnec schreef:caro is er helemaal klaar voor geurende appelcakejes in de oven :nod:
cheerqd5
en ze waren erg lekker!! (manlief kan bevestigen!)
net terug van `weekendje Caro` ...
en ja , dat was een hele fijne manier om de vakantie te starten.
naast de leuke dingen zoals opgewacht worden met verse cakejes , wandelen door centrum en in park , iets drinken op terrasje , uiteten , samen film kijken , caro`s gemaakte pasta eten , .... hebben we veel gepraat.
en dat was heel erg fijn : praten over echt `alles`!! net omdat zij al zoveel van me weet , deed het zo`n deugd om eens gewoon open en eerlijk te kunnen praten. en om gehoord te worden , zonder oordeel of veroordelen ; enkel oprechte blijdschap en interesse.
als alle forumleden zo fijn zijn `in het echt` wil ik er graag nog meer ontmoeten. :)
en als dit weekend de voorbode is voor de ganse vakantie ... dan kijk ik uit naar morgen en overmorgen en woensdag en .... :)
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

Laat ik dan kort maar krachtig zijn; GENIET van die vakantie en ook een KNUFFEL voor jou!
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

Memories schreef:Laat ik dan kort maar krachtig zijn; GENIET van die vakantie en ook een KNUFFEL voor jou!
dank je wel!!
1 juli ... de vakantie is officieel gestart!
en .... dat vergt aanpassing. klinkt misschien vreemd , maar bij mij is dat dus echt zo. ik loop al de ganse dag (ale , vanaf half 9 toen ik opstond ... eigenlijk nog maar anderhalf uur dus) rond als een kip zonder kop : beetje doelloos , zonder richting , ... beetje zuchtend en inwendig `zielig`...
seffes dus mezelf een schop onder mijn kont geven (jaja , denkbeeldig heh , in realiteit is dit technisch onmogelijk :D ) en een uurtje gaan wandelen met de hond.
aan alle lezers wens ik een hele fijne dag toe , met kleine (of grote) mooie momenten.
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

voor een kip zonder kop (zie vorig bericht) heb ik best van alles gedaan : wandelen met de hond , een koude pasta gemaakt met tonijn en allerlei , badkamer + wc`s + veranda gepoetst , enkele belangrijke sms`jes verstuurd.
dus ... niet slecht heh ; en dat zonder kop!! :lol:
vanmiddag even naar ouders en ook naar de bibliotheek : daar verwacht ik een boete want ik ben te laat met inleveren van mijn boeken. stom heh!
maar oke ... ik ben nog niet in vakantie-mood. komt wel hoor , maar dat is altijd enkele dagen `afkicken` van schoolgebeuren. tegen woensdag zal het wel een heel stuk beter gaan!!
voila , da was`t. tot later ...
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: eerste keer op forum met mijn verhaal

hey :)
ja van een bende drukke kleuters naar jezelf de hond en de partner tja t is wel ineens een stuk rustiger het geeft ook ineens wel de tijd en ruimte tot nadenken enja dat nadenken zorgt soms voor piekergedachtten en een beetje verloren lopen omdat ineens niets echt 'moet' maar wel vanalles mag

ik wens je een fijn ouderbezoek toe en zoals je zegt geef het een paar daagjes om te wennen aan je nieuwe ritme voor de komende 2 maanden

lieve groet
:knuffel:
caro
puur op het gevoel

Terug naar “Depressiviteit, somber zijn”