viooltje

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

dat ik in de zetel zit, die met rug naar de raam sta, en ineens bonken tegen me raam hoor
vlieg zowat uit mijn zetel, loopt naar de badkamer, even niet weten wat me overkomt

t'is de ruiterwasser maar :oops:
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ik was vandaag in een winkel een trainingsbroek (kniebroek)en vestje aan het passen en t was van het merk juicy zie ik erin staan. En ik moest gelijk aan jullie denken (lees pokemonk, julian...) en iedereen die me moeders enzo gaat noemen.Sta ik daar te gieren in het pashokje en komt de verkoopster vragen of alles goed is :lol:

Heb het gelijk meegenomen zodat er geen discussie meer is MO IS JUICY 008 001_tongue
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
mereltje333
Berichten: 175
Lid geworden op: 21 aug 2010 14:45

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ik zag vandaag een hond die een paraplu in zijn bek vast hield. Grappig gezicht :tongue:
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

:D cool!!!
Spoiler:
Nu maar hopen dattie het knopje niet om zet en de plu openspringt :badgrin:
Gebruikersavatar
mereltje333
Berichten: 175
Lid geworden op: 21 aug 2010 14:45

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ik laat mijn eigen hond ook wel eens een krantje dragen en een keer wilden een paar Chinezen er een foto van maken! :lol:
Sander1986

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Leeuwtjuh schreef::D cool!!!
Spoiler:
Nu maar hopen dattie het knopje niet om zet en de plu openspringt :badgrin:
Als je er over nadenkt, is het niet eens zo onwaarschijnlijk dat dat gebeurt.
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ik was gister bij een publiciteitsstunt van Hyves, waarbij er tientallen fotografen waren en zelfs videoopnames gemaakt werden, en er werd continu alleen maar geflitst en geflitst, je werd er scheel van! En ik kwam net uit mn werk en ik was moe e.d. dus ik dacht nog bij mezelf: heb ik weer, sta ik dalijk met mn verlepte snoet op de foto.

Zit ik zojuist foto's te kijken, sta ik er op mn best op :lol: !!!

Alleen de achterkant van mijn haar :D :D :D !

Geniaal gewoon :lol:
Gebruikersavatar
mereltje333
Berichten: 175
Lid geworden op: 21 aug 2010 14:45

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Gister wilde iemand aan de telefoon mijn email adres hebben. Dus ik geef mijn adres: ......ff...@.....
Zegt diegene aan de telefoon:'' Dat zie je tegenwoordig niet vaak. Zo jij durft, jij hebt lef!''
Begreep er niets van totdat hij mijn mailadres herhaalde: ....ss...@... :p
Melis

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Mijn zusje en haar beste vriendin waren hier, gingen voor de tv zumba doen :D
Gebruikersavatar
roos93
Berichten: 2506
Lid geworden op: 18 dec 2010 13:38
Contacteer: Website

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Een vrouw in het engels tegen haar kindje over ons; Kijk, die mensen spreken duits.
Kindje; Hoe weet je dat?
Vrouw; Omdat ik duits heb gestudeerd.

Wat heb je dan al die jaren gedaan? :lol:
Art is never finished, only abandoned ~ Leonardo da Vinci
Gebruikersavatar
mereltje333
Berichten: 175
Lid geworden op: 21 aug 2010 14:45

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Liep in de stad, zegt een man: "Kijk naar heb de Esprit". In plaats van de Espri :lol:
Sander1986

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Was dat zo'n man die duidelijk met zijn vrouw/vriendin aan het winkelen was omdat zijn vrouw vond dat hij nieuwe kleren nodig had? Ik vind dat altijd zo mooi om te zien.
Gebruikersavatar
mereltje333
Berichten: 175
Lid geworden op: 21 aug 2010 14:45

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Liep vanmiddag over de kermis langs een soort van spookhuisachtige atractie. Toen kwam er net een vader met een klein jongetje van een jaar van 2/3 uit de uitgang. Ze liepen langs een gezicht. Kwam er lucht uit de mond en het haar van het jongetje stond recht overeind en hij schrok zich helemaal dood :lol:
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ik ben vandaag naar de specsavers geweest, mijn favoriete winkel. Alles draait daar om geld en om omzet. De medewerkers zijn zo lachwekkend vriendelijk, en uitermate semi-grappig, en doen er werkelijk álles voor om de klant tevreden te houden. Ze maken van die grapjes die totaal niet grappig zijn, hebben een masker voor, zijn totaal niet eerlijk en faken een aanstekelijke neplach, en geven gewoon je reinste show weg, en ik vind dat masterlijk grappig. Voor de prijs hoef ik het niet te laten, en ik vind het gewoon geniaal, want aan de ene kant kun je zo over ze heen lopen, en aan de andere kant beduvelen ze je waar je bij staat, dus je moet goed opletten.

"Ik ga je matsen, ik ga je matsen, hihihihi"
- Owjaaaahaaa? :D
" :D Jaaaa, ik geef je er een gratis anti-uv-laag op, omdat u een trouwe klant bent, dan mag u absoluut niet verder vertellen! Echt niet verder vertellen hoor ;) hihihihihi :D"
- Hihihihiihihihihi *kijkt serieus* Oke. 8)

En er ging iets vreselijks fout, waarvan ik niet geloof dat het in scene is gezet, waardoor ik een montuur i.p.v. 69 euro, voor 29 euro meekreeg, ivm het verkeerde stickertje in dat gekkenhuis daar. Waarvoor uitgebreide excuses kwam, met de woorden: dat is onze fout, daar ga ik geen ruzie om maken :D Hihihihihihi.
Gebruikersavatar
mereltje333
Berichten: 175
Lid geworden op: 21 aug 2010 14:45

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Er liep een vrouw van 70 naar een deur, maar die was op slot. Dus ik zeg: 'Je kunt beter die gang nemen'. Zegt ze: 'Wat een K*tverbinding' :lol:
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ik heb vandaag iets reuze grappigs meegemaakt.

Ik werd vandaag 'ontslagen' omdat iemand anders iets niet begrijpt. Aan mij werd gevraagd of ik afdeling B. voor mijn rekening wilde houden, en er is een klacht gekomen over afdeling A. waar ik op dat moment totaal NIET verantwoordelijk voor was. Mn leidinggevende luistert niet, wil niet in discussie gaan en zegt: je kunt gaan.

Jemig!!! Ik vind het net standup comedy, als ik eerlijk ben. Hoe kan het bestaan? Hoe kan iemand zo dom zijn? Dat doet hij toch bewust of niet dan? Ik moet er gewoon heel hard om lachen hoe absurd dit is. Ik heb bijna de neiging om te zeggen: oke, ik stop in zn geheel, ik ben er helemaal klaar mee, zoek het je ook maar uit met de overige adressen.
autismevrouw

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

hoi
Ja iets leuks
ik werk bij een paarden zorg boerderij.
daar hebben ze een haflinger eigenwijs en te dik
dus staat hij op Sonja bakker landje :( :( :( :( denkt Felix
ik ging rijden en hij stopt en ziet aan de kant lekker gras dan het stomme landje
Gaf een bok keerde om en ging eten wat een draak :lol: :lol: :lol: :lol:
kon er wel om lachen gr autivrouw [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl]
gr
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Zo das een assertief paard ;)
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Dat ik tot groot vermaak van de verstandelijk gehandicapte kinderen die ik moest begeleiden half kotsend uit de achtbaan gestapt ben. 011
“Kom mee, doe niet zo flauw!” . Tja… bent begeleider dus stap je toch maar een keer in.
Die kinderen kunnen gewoon vijf keer achter elkaar in zo’n ding zitten. Dat trek ik echt niet.
* Liebe Macht Frei *
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Monk liet zijn telefoon onder het bed vallen en dook er op een hele leuke manier achteraan. Ik zag hem met zn benen onder het bed vandaan bungelen, en maakte een halve koprol, en kwam er op een doodleuke humoristische manier achter dat ons kamermeisje niet goed onder het bed stofzuigt.
Mickey~

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

:lol: leeuw

Ik moest net lachen toen ik googlede wat GIYF betekende. Dat had leeuw in een bericht geschreven.
Het betekent: Google is your friend.... :lol: :lol:
Melis

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Mijn zusje en haar beste vriendin hebben een vage bui; eerst zetten ze kerstmuziek op, dan besluiten ze om iedereen te gaan pingen met 'fijn kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar' Echt grappig, die reacties :P
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Mijn zoontje en ik zitten gezellig tegen elkaar aan te hangen terwijl we omstebeurt een paar bladzijden voorlezen uit een Kippenvel boekje. Het is een spannend hoofdstuk waarbij een jongen door het bos in het donker achterna gezeten wordt door een grommend en jankend dier. Hij leest een stuk over een vechtpartij terwijl de jongen verscholen zit achter een boom en vervolgens op de vlucht slaat omdat het beest wel heel dichtbij komt. Ik lees het hoofdstuk uit en de achtervolging is afgelopen en de jongen staat uit te hijgen, diep in het donkere bos.... Het is eindelijk stil in het bos.... ik hou mijn adem in om de stilte te benadrukken. ..... En dan roep ik heel hard: EN DAN PLOTSELING SPRINGT ER IETS UIT DE STRUIKEN EN WORDT HIJ AANGEVALLEN !!!

Mijn zoon schrikt zich het apelazerus en als hij zich realiseert dat ik 'm goed te pakken had, liggen we samen helemaal in een lachstuip in de bank. :lol: :lol: :lol:
Inzicht als Uitweg..
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

:D Ik zie het helemaal voor me!

Ik moet voor mijn opleiding een artikel lezen van 4 pagina's. Ik zie er best wel tegenop aangezien het droge technische saaie stof is en ik bleef het voor me uit stellen. Toch pakte ik af en toe de tekst erbij om vervolgens niet verder te komen tot de tweede alinea. De rest ging gewoon niet mijn hoofd in. Ik nam het mezelf kwalijk dat ik gewoon niet goed kon leren omdat mijn hoofd overvol zat. Ik was best wel boos op mezelf dat ik het gewoon niet goed in mn hoofd kreeg.

Nu las ik een half uur geleden de tekst opnieuw; en heb ik maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat ik deze stof ga beheersen door het over te typen in Word. Ik was zojuist bij de tweede alinea en zag Word flippen. Ik kijk beter, ik lees de tekst, en ik kom ineens tot de conclusie dat ik in het Frans aan het typen ben. Ik spreek geen woord Frans... Ik vroeg het me al af waarom ik het niet kon lezen... Ik zag het pas toen ik Word zag flippen; ik heb het notabene eerst nog over zitten typen en er ging nog geen belletje rinkelen. (na Frans kwamen Duits en Spaans :roll: geen wonder!)

Hoezo in de war? Hoezo druk? Hoezo een vol hoofd? :D
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

neen
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)

Terug naar “Positieve verhalen en tips”