Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

@ Leeuwtjuh

Goed voor je Frans ;) :lol:
Inzicht als Uitweg..
Melis

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Lachen om je eigen blunders:
Op een ander forum doe ik mee aan een spel, waarbij je een opdracht moet vervullen. Mijn opdracht was: verwerk in elk bericht het woord post, postbode of e-mail. Het spel is net een minuut bezig en ik post mijn eerste comment.. en ik vergeet natuurlijk totaal om een van die woorden er in te zetten! :lol: Dat moet een nieuw recond zijn! :P
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

:lol: Genoeg, met name de orale samenwerking die prima is!!!!!!
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Dus ik zat vanmiddag in de trein op weg naar huis en had Mystica aan de telefoon. Zoals gewoonlijk zit ik in het gedeelte/gangpad waar vrijwel nooit iemand zit, zodat ik ongestoord kan telefoneren of gewoon lekker kan zitten, zonder rekening te hoeven houden met anderen. (mensen willen mij immers vaak aanspreken voor een sociaal praatje en daar heb ik niet altijd behoefte aan). Nou ging dat al niet helemaal op vanmiddag, omdat er toch 2 mensen bij kwamen zitten die Nederlandse taal niet spraken, maar het werd nóg leuker toen de trein Amsterdam Centraal naderde en er volop mensen bij de deur kwamen staan.

Mystica was aan het vertellen over irrationele gedachten en bepaalde overtuigingen en gaf als voorbeeld een situatie die ik afgelopen maandag heb ervaren en ging er nogal diep op in. Ik was van mening dat niemand het kon horen en vervolgde gewoon het gesprek. Op een gegeven moment keek een meneer mij aan en stak zijn duim op en gebaarde: "goed bezig", waarop ik de telefoon een stukje bij mn oor vandaan hield en toen bleek dat de halve coupé Mystica woord voor woord kon verstaan. Vrijwel iedereen die aanwezig was daar; leert nu omgaan met irrationele gedachten :nod:

Ik vroeg me al af waarom het zo stil was. :lol:
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ik had een geweldige droom vannacht starring Russel Crowe and little old me
Gues who he liked :D

Heb minstens nog een halve dag met een brede smile rondgelopen 024

ik dacht er net aan met dat ijs, het waren blokjes
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Pokemonk

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Niet gedroomd over negers Momo ? 022
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ik heb vandaag een verjaardag:



''Ja, ik heb vandaag een verjaardag. Heb daar wel zin in.''

"Oh, dat is ook zo!"

"Ja, ik moet alleen mezelf nog inpakken!"

:lol: :lol:
Ik bedoelde dus eigenlijk dat ik de cadeaus nog moest inpakken.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Thundersheep*

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ik zat in de trein naar Assen en Groningen
De trein had maar liefst tien minuten vertraging..
Een machinist tetterde door één van de luidsprekers;
'Dames en heren, deze trein heeft tien uur vertraging!'

Je had het moeten zien, iedereen keek elkaar aan en moest lachen..
Klonk het weer; 'Mijn excuses, dames en heren, het moest natuurlijk tien minuten vertraging zijn!'

:lol:
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ik moest even snel naar de supermarkt om onder andere kattenvoer te halen en nog 2 dingen die niet zo heel erg belangrijk waren en ik heb een no-stress-dag, wat bij mij inhoudt: al het overbodige ---> niet doen. Ik pb nog even met Momo met de vraag hoe sociaal acceptabel het is om in je pyama naar de supermarkt te gaan, want ik heb totaal geen zin om me om te gaan kleden. Momo zegt: just go for it. En ik dacht: nou prima dan, gewoon een lange jas erover heen. Haren niet geborsteld en dergelijke, maar ik trek toch mn schoenen aan en fiets richting de supermarkt.

Ik had een lange jas aan die ik van iemand gekregen had, die ik vrijwel nooit aantrek omdat het echt zo'n meisjes-jas is, je lijkt gelijk zo'n tutje. Echt supernetjes, maar ook casual enzo, niet echt helemaal mijn ding, en ik dacht nog: ach, ik ben in pyama, dus dat heft het wel op. Onderweg kom ik een bekende tegen die mij niet zag (blij toe), en zag ik mensen naar mn haar kijken, dat wirwarrig in een vlecht langs mn hoofd bungelde. Op het moment dat ik mijn fiets op slot zette bij de supermarkt leek het alsof iedereen naar deze wandelende 'ramp-leeuw' keek, dus ik besloot mijn vlecht maar los te halen, want dan zit mijn haar zó wild, dat niemand er erg in heeft hoe erg mijn gezicht is vandaag. Door de vlecht gaan mijn haren gaat vanzelf krullen ook, en sommige mensen vinden dat erg mooi. Misschien zie ik er dan minder rot uit. *voelt zich verschrikkelijk*.

Staat er zo'n meisje, van ongeveer 2,3 jaar in een roze glitterjas naast mij bij de kassa, en een meneer achter mij stond tegen me te praten over dat het pak koffie net als beton klinkt als je het op de rubberen band gooit... Trekt dat meisje me aan mn jas en vraagt: ben jij een prinses? :o

That is the cutest thing i ever saw... Wat een schatje, echt adorable!
Haar moeder met dun kortgeknipt haar moest lachen en ik zeg zo: hoeveel kost ze? :badgrin: love3

I want her 8)
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

011 Rapunzel
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Om half vijf kreeg ik de usbstick van een klasgenoot met de woorden 'ik geef hem aan jou maar niet aan anderen geven', omdat ik wist hoe dierbaar deze usbstick is voor hem. De jongen ging vervolgens naar huis, terwijl wij in het lab achterbleven. De professionele sloper van de klas wilde hem ook graag zien, omdat het een 'speciale' is... Het is namelijk een originele transformers-usb-stick in de vorm van een hond/wolfachtig iets, die je kunt ombouwen tot robot etc. (weet ik veel, het is in ieder geval een puzzeltje dat dierbaar is voor die persoon, whatever). De professionele sloper van 17 jaar oud had interesse.

"Mag ik die usbstick eens zien?"
- Kijk maar
*houdt op veilige afstand van minstens 2 meter*
"Mag ik hem aanraken?"
- Nee, want je maakt hem stuk
"Helemaal niet"
- Je krijgt hem niet... Vraag maar aan *insert-naam-klasgenoot* maandag
"Bouw hem eens om dan!"

Dus ik klieren met die usb-stick, terwijl ik denk: tjongejonge, wat kinderachtig dit, mja, whatever, laat het maar zien, voordat hij hem dalijk sneaky inpikt en stuk maakt. En ik bouw hem om tot een robot-transformer-hond, laat hem zien en bouw hem weer in elkaar. Komt de lerares aangelopen en kijkt mij zo aan en zegt: hoe oud ben je ook als weer? Denk om de professionele instelling in het lab! Waarom ik uitleg wat ik in mijn handen heb en van wie de usb-stick is.

"Mag ik eens?"

Dus ik geef de usb-stick aan de lerares en ze bouwt hem op tot een hondje en gaat op ooghoogte van de lab-tafel zitten en gaat er serieus mee zitten spelen op tafel. Ze zit met de staart en de pootjes te spelen en dergelijke.

"Grrrrrr, woewoewoewoef"
- Hoe oud bent u ook als weer?
"Ja, maar hij is leuk :D "

We hebben echt dubbel gelegen van het lachen. :lol:
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

En wederom daarnet iets hilarisch meegemaakt.
(oh god, waarom typ ik dit hier? Niemand reageert er sowieso op :tongue: )

Ik had een 'date' met iemand, ruim een jaar geleden. We hebben zo'n 2-3 keer afgesproken en ik vond het niet zulke geslaagde dates dus had zoiets van: laat maar hangen joh, ben toch druk, je weet hoe dat gaat. Laat gaan, dat begrijpt hij dan wel. Hij belde nog een paar keer daarna, maar ik had er geen zin in (wegens verdraaid goede redenen) en nooit opgenomen of teruggebeld. En hij belde zojuist vijf minuten geleden om te vragen hoe het met mij ging. En of we nog een keer konden afspreken, want hij heeft me best wel gemist.

"Hoi met *naam* weet je nog wie ik ben?"
- Jahoor, vaag :badgrin:

Like what the ****??? RUIM EEN JAAR GELEDEN heb ik niets meer van me laten horen, en je komt vanavond, in plaats van de 400 andere dagen, op het idee om mij te bellen en te vragen hoe het met mij gaat en te vertellen dat je me mist? Hoe erg heb je mij dan wel niet gemist? Ben je zojuist opgehouden met huilen van verdriet omdat ik nooit teruggebeld heb ofzo?

:lol: Sorry hoor, maar dit maakt mijn avond compleet! HAHAHAHAHAHA!

"Het leek me nogal vreemd om onaangekondigd bij je op de stoep te staan"
- Ja nogal :D
"Dit heb ik dus niet gedaan"
- Gelukkig maar
"Vind je het leuk om een keer af te spreken?"
- Nee *naam* dat lijkt me niet zo'n goed idee
"Oke, dan ga ik je wel verder missen :( "
- Okeej :lol: Hee, ik spreek je nog wel, doehoegggg

Tot over 400 dagen??? :lol: !!!!!!

Is dit funniest home video's ofzo?
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

that's not funny, that's creepie :o
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Na al die tijd,vind je dat niet eng.

Misschien ben ik zo, maar als ik mensen niet meer zie of in bovenstaand geval zou ik allang vergeten zijn dattie bestond. En dan zo een telefoon.
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ah welnee, als ik mensen 'eng' vind, dan zou ik mn telefoonnummer in eerste instantie al niet hebben gegeven. En wat wil hij aan de telefoon doen dan? Vragen wat mn favoriete griezelfilm is? :lol: Dan zeg ik gewoon: onze dates :badgrin: Dag *naam*.
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

I am calling from inside the house
:badgrin:
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Doet gelijk de afwas dan even, als je er toch bent :lol:
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

de uitspraak Ho Ho ho kreeg net weer een nieuwe dimensie voor me :lol:
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Mystica denkt dat ik een kloon heb op het forum.
En ik ben het gewoon (eens een keer) niet! :o
Ik ben het écht niet!!!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ik dacht iets en het stond ineens in een topic gepost , zonder handen :eek:

Ik word goed he 008
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Nu hoor ik ineens gefluit :o 022
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
finyouknowho

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

het liefst lach ik de hele dag. en het leven is niet leuk maar je moet het leuk maken, kleine dingen maken het leuk. leuk voorbeeldje: als je aan de kassa staat en je hebt afgerekend en ze vraag van wil je het bonnetje mee? gwn een keer zeggen van, nee jij dan :P kijken ze je vaag aan haha
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ik vroeg mijn buurman daarnet via facebook chat of we via het vier-fasen-model werkte (oriëntatiefase, voorbereidingsfase, uitvoerende fase, afrondingsfase) wat betreft de aan/afvoer die hij voor de vaatwasser in de keuken gaat maken. En hij moest lachen en zei: ja. Dus ik zeg; 'nou mooi, ik ben momenteel mijn lunch aan het nuttigen dus laat me maar even weten wanneer we aan de uitvoerende fase kunnen beginnen (naar de bouwmarkt gaan)'. Vervolgens zegt hij: ja als je straks thuis bent kunnen we gaan. Waarop ik zei: ik ben al thuis, maar ik snap waar deze vergissing vandaan komt....

Ik sta op, zet het raam open, knal de speakers open en zet Mika op met loodzware bass en vraag of het nu beter is... Vervolgens hoor ik zijn stereo, en ik zweer het je... De halve straat voelt onze bass trillen.

Ik zit zooooo op één lijn met mijn buren :D !!!!! cheerqd5

Terug naar “Positieve verhalen en tips”