angel12

nog één dag te leven, wat zou je dan doen ?

Hallo,

Stel dat je nog één dag te leven had, wat zou je dan wel en niet doen ?

Groetjes,

Angel
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: nog één dag te leven, wat zou je dan doen ?

Me bekeren tot het christendom in ieder geval niet. [027]
Maar wat dan wel? Pfff, weet ik veel, me klem zuipen en stomdronken de pijp uit gaan?
Moet geen probleem zijn! 011
* Liebe Macht Frei *
Leeuwtjuh

Re: nog één dag te leven, wat zou je dan doen ?

Ik zou met mijn stel beste vrienden samen willen zijn om het enkel gezellig te hebben en lol te maken totdat het voorbij is.
Verder zou ik alles eten, drinken, roken, gebruiken of doen waar ik zin in heb :D

Oh, en ik zou die ene bitch die ik niet aardig vind (en een hoop mensen ook niet) overhoop schieten, gewoon omdat ik weet dat ik de maatschappij er echt een plezier mee zou doen.
crypt0read

Re: nog één dag te leven, wat zou je dan doen ?

Ik zou een paar irritante, gemene, gewetenloze mensen om het leven brengen die mij pijn hadden gedaan, op een niet zo'n frisse manier (ledematen eraf hakken, tong eruit snijden, doof maken, hoge dosis LSD voeren en een paar uur later in brand steken)...Verder zou ik weer valium, heroïne gebruiken en een hoop cheeseburger met veel kaas en bacon naar binnen werken, terwijl ik drank drink en zwaar verward door het centrum wandel.
Rose

Re: nog één dag te leven, wat zou je dan doen ?

Me dood eten denk ik 8) Gewoon omdat het kan.
Kilo's zul je toch niet meer aankomen dus hoef ik me daar ook niet meer schuldig om te voelen :lol:
Verder nog zoveel mogelijk sex als we maar aankunnen, nog wat samenzijn met vrienden en familie en dan wil ik al feestend ten onder gaan, smoor bezopen en knetterstoned love3
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: nog één dag te leven, wat zou je dan doen ?

al het bovenstaande occasion14
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
TheEmperor85

Re: nog één dag te leven, wat zou je dan doen ?

crypt0read schreef:Ik zou een paar irritante, gemene, gewetenloze mensen om het leven brengen die mij pijn hadden gedaan, op een niet zo'n frisse manier (ledematen eraf hakken, tong eruit snijden, doof maken, hoge dosis LSD voeren en een paar uur later in brand steken)...Verder zou ik weer valium, heroïne gebruiken en een hoop cheeseburger met veel kaas en bacon naar binnen werken, terwijl ik drank drink en zwaar verward door het centrum wandel.
Grappig. Dit is het profiel van mensen, in Amerika bijvoorbeeld, die bovenstaande allemaal al gedaan hébben, en daarom nog maar 1 dag te leven hebben. Injectie'tje.

Terug naar “Positieve verhalen en tips”