Manuela

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Veel topics over wat je gaat doen, wat je dacht en wat je gedaan hebt etc.
Daarom leek het me wel leuk en positief om ook een onderwerp te maken waar je kunt vertellen wat je gedaan hebt wat je trots gemaakt heeft.

Zal zelf beginnen. Ben er trots op dat ik gekozen heb voor opname. Heb me daar zelf de hele week rot door gevoeld, toch het gevoel van falen, ondanks dat iedereen zegt dat het moedig is. Vandaag ben ik echter wakker geworden met het gevoel dat ik er idd trots op mag zijn dat ik deze beslissing genomen heb.
Na vanmorgen het zoveelste krantenartikel over een familiedrama gelezen te hebben, weet ik in elk geval dat ik heel erg hard vecht om een beter mens van mezelf te maken.
sneeuwtje

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf vandaag omdat ....

Ben trots op mezelf omdat ik vanavond weer een paar uurtjes ga werken,na 9 a 10 weken thuis zitten.
Gelukkig sta ik er niet alleen voor.
Leeuwtjuh

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf vandaag omdat ....

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik de energie gevonden heb, om het voor elkaar te krijgen hier. I will do this.
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ....

Ik ben trots op jullie hierboven ! :D
Inzicht als Uitweg..
noekiej2

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ....

Ik ben vandaag trots op me zelf omdat
Ik vandaag naar het zwembad ben gegaan, terwijl ik nog niet kan zwemmen. Maar ik heb les mogen geven !:) wel aan mijn eigen groep maar het was geweldig :) en ik heb alles goed uitgelegd want iedereen begreep me :lol:
Isaia

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ....

Ik ben trots op mezelf omdat ik een stap in de goede richting heb gezet mbt therapie. Voor mezelf!!!
Verder sluit ik me aan bij Mystica :nod: :nod: :nod:
Manuela

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ....

Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag netjes ontbeten heb!
En ik ben trots op mezelf omdat ik besloten heb iets te doen wat enkel goed voor mij is!!!!
MissM

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ....

oeh dit is een lastig topic voor mij, maar ik ga het proberen

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat.. als ik me mee laat sleuren door de negatieve gedachtes terug denk aan de heerlijke avond die ik gister gehad heb
Audrey

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ....

Ik ben trots op mezelf omdat ik een negen heb gehaald voor mijn MO Duits, en omdat ik over ben naar de 3e cheerqd5
Leeuwtjuh

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ....

love3 Yes! Goed zo meis cheerqd5

Ik ben trots op mezelf omdat ik om hulp vraag :tongue:
(moet iets doen om mn ego te redden)
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ....

...omdat ik heel rustig, kalm, vriendelijk en geduldig ben gebleven toen mijn man en dochter verschrikkelijk zaten ruzie te maken omdat er niemand mocht logeren van het weekend...en daarna heb ik zelfs nog heel kalm, rustig, vriendelijk, begripvol en met geduld een goed gesprek met haar gehad waarna alles toch weer goed kwam en er weer rust in de tent is.. en heeft ze het rustig uitgepraat met haar vader en zijn we nu weer een normaal gezin ;)

Het was een lastige klus maar ik ben trots op mezelf dat ik mezelf niet heb laten meeslepen in de emoties noch heb ik iemand afgevallen of een slecht gevoel gegeven over zichzelf.. Het was een knap staaltje van conflictbeheersing al zeg ik het zelf. cheerqd5
Inzicht als Uitweg..
noekiej2

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ..

Mystica schreef:..omdat ik heel rustig, kalm, vriendelijk en geduldig ben gebleven toen mijn man en dochter verschrikkelijk zaten ruzie te maken omdat er niemand mocht logeren van het weekend...en daarna heb ik zelfs nog heel kalm, rustig, vriendelijk, begripvol en met geduld een goed gesprek met haar gehad waarna alles toch weer goed kwam en er weer rust in de tent is.. en heeft ze het rustig uitgepraat met haar vader en zijn we nu weer een normaal gezin ;)

Het was een lastige klus maar ik ben trots op mezelf dat ik mezelf niet heb laten meeslepen in de emoties noch heb ik iemand afgevallen of een slecht gevoel gegeven over zichzelf.. Het was een knap staaltje van conflictbeheersing al zeg ik het zelf. cheerqd5

Goed gedaan mystica ! :D Dat is echt heel knap. :)

ik ben trots op me zelf omdat :
ik een 9,6 heb gehaald voor engels :O cheerqd5
De circusgeest

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ....

Ik ben trots op mezelf, omdat ik mezelf vandaag nog niet heb onder gescheten :o

Nee, geintje. Ik ben trots op mezelf, omdat ik zo ga sprinten in de natuur!
Leeuwtjuh

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ....

Ik ben trots op mijn automatische piloot.
sneeuwtje

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ....

Ik vandaag 3 uurtjes heb gewerkt op kantoor,zonder mezelf druk te maken.
MissM

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ....

..mijn tentamen volgens mij aardig goed ging, t is natuurlijk nog even afwachten, maar heb er wel goed gevoel over!!!
Gebruikersavatar
patsas
Berichten: 7089
Lid geworden op: 19 jun 2006 18:01
Locatie: Eindhoven

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ....

Ik ben trots op het feit dat ik deel mag uit maken van alle lieve mensen hier op het forum!!

Dank jullie wel!!

love3

Liefs,
Patsas
Leven is het meervoud van lef
All that we are is the result of what we have thought
Fall seven times, stand up eight!
MissM

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ....

.. ik toch een afspraak bij de psych heb gemaakt, terwijl ik daar geen zin in heb. Ik moet van mijn ouders, maar ze weten niet dat ik ga, ze zijn allebij niet thuis vandaag, en zullen het dus ook niet merken!
Opa Black

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ....

Ik vandaag de alweer afvalcontainer aan de straat heb gezet.
Voor de rest niet vooruit te branden. 8)
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ....

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik al een week niet gedronken heb.
Ik was helemaal niet van plan om te stoppen met drinken, maar had er opeens even geen zin meer in.
Gemiddeld drink ik een fles wijn per dag. Met lekker veel Franse kaas erbij.
De eerste dag voelde ik me wel wat draaierig en had ik koppijn, maar daarna had ik nergens last meer van.
's avonds gewoon een paar koppen thee, de fles witte wijn blijft gewoon in de koelkast staan.

Fijn om even een week droog te staan.
Van het weekend wel weer een BBQ, dan lust ik er natuurlijk wel weer een paar.

Ik heb nu alleen zo'n zin in franse kaas, maar dat smaakt niet bij de thee ... :D
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ....

Nou glaasje cassis dan maar ? ;)
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ....

Franse kaas en cassis??
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ....

Ja zoiets ja.. Je kan ook ijsthee pakken of ehhh mineraalwater.. net wat je ook lekker vindt.
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
Raven
Berichten: 2144
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:47

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ....

Heb mezelf overtroffen vandaag! cheerqd5

Naast een slaapdienst met 3 uurtjes slapen wegens het volgen van het nieuws over MJ, heb ik thuis geslapen en daarna de vogelkooi schoongemaakt, de hond geborsteld en gestofzuigd! :nod:

Af en toe ben ik toch wel onder de indruk van mezelf! :D
Ik heb duizend levens geleefd. Duizend lessen geleerd. Het leven leidt me de spirituele weg. De weg van Druidry. -Sean, de oudste ziel-
Leeuwtjuh

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ....

Je hebt de hond zowel geborsteld als gestofzuigd? :o

Arme Louie.

Terug naar “Positieve verhalen en tips”