Zoeza

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Hopenlijk ook nog ooit van de antidepresivum maar dan moet het eerst veel beter gaan dat weet ik en daar doe ik maar niet eigenwijs in.
Heel wijs! Ik wilde ook liever niet aan de pillen maar stel dat het om een hoge bloeddruk of iets dergelijks gaat, dan slik je toch ook gewoon die pillen je leven lang. Een tante van mij weet dat ze haar hele leven een half pilletje AD moet slikken en heeft dat gewoon geaccepteerd. Ik vind het ook niet meer zo erg als vroeger. Zolang ik me er goed bij voel en het helpt, waarom niet!
Positive

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Dat vind ik dus zo moeilijk. ik weet niet of het helpt. Alleen als je het niet meer nam zul je het weten, maar dat vind ik ook weer zo eng. Maar ja die andere daar had ik de grootste hekel aan wil niet afhankelijk zijn.
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Omdat ik gemerkt heb dat ik me niet langer uit het lood laat slaan door de grillen van anderen.

En dat voorspelbaarheid soms zelfs zeer grappig wordt cheerqd5
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
bobomelo

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

omdat ik gister kleren heb aangetrokken die ik niet snel aantrek...(normaal een fleecetrui, nu wat fleurigers en me laarzen over me spijkerbroek heen!)en omdat ik toen dacht, hey jij bent een keer zo dik als ik, en jou staat het ook! dus............staat het mij ook!(en ik bedoel het gewoon positief hoor!)
(sorry voor de iets dikkeren onder ons, ben zelf ook niet dun, maar moet aan me zelfvertrouwen/zelfbeeld werken!)
Sjell

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

ik vanochtend een bolletje heb gegeten. cheerqd5
Proud to be me.
Mickey~

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

ik ben vandaag (echt!) trots op mijzelf omdat ik gisteren eindelijk eens een keer goed met mijn emoties omgegaan ben en iemand heb gebeld terwijl ik verdrietig was, speciaal om daarover te praten. En ik ben ook trots op mijzelf omdat ik vandaag mijn kamer grondig schoongemaakt heb, en omdat ik de laatste dagen veel tijd alleen door heb gebracht zonder daar depri en gespannen van te worden. Volgens mij kan ik mijzelf emotioneel eindelijk een beetje handelen... cheerqd5

Net werd ik een klein beetje gestresst, waarom weet ik niet, gewoon lekker een wandeling gaan maken in het park hier vlakbij en genoten van de vogels die ik hoorde fluiten en mijn gloeiende wangen van de kou (ze gloeien nu nog lekker na ;))
bobomelo

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

thanks TMR

heb vandaag nog niks gedaan waar ik trots op kan zijn....
Trout Mask Replica

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

nou en? dat hoeft ook niet elke dag, en het is trouwens nog vroeg... Ik moet ook nog wakker worden en aan de slag... ;)
bobomelo

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

haha, heb je gelijk in!
ben wel trots op gister dat ik alleen met de trein ben gegaan, en dat ik erachter kwam dat ik koen erg mis! is toch weer een duidelijk iets voor mij dat ik gewoon wel bij hem hoor!
Zoeza

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik ben trots op mezelf omdat ik gewoon trots op mezelf ben, zonder reden. \o/
Trout Mask Replica

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

heb al anderhalf uur uitgemest...
Zoeza

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Omdat ik me verslapen heb en er geen drama van maak. Plannen zijn gewoon gewijzigd! :-)
bobomelo

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

omdat ik koen mis en nu eigenlijks wel naar huis wil.....maar ik ga pas morgen!
Zoeza

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik iets gedaan heb wat ik eigenlijk niet durf. Kortom ik heb een grens verlegd. Nu even afwachten of het wel een goed idee was :-s
Trout Mask Replica

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Zoeza schreef:Ik iets gedaan heb wat ik eigenlijk niet durf. Kortom ik heb een grens verlegd. Nu even afwachten of het wel een goed idee was :-s
en wat was dat dan? (verder niet nieuwsgierig hoor 001_rolleyes )
bobomelo

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Trout Mask Replica schreef:
Zoeza schreef:Ik iets gedaan heb wat ik eigenlijk niet durf. Kortom ik heb een grens verlegd. Nu even afwachten of het wel een goed idee was :-s
en wat was dat dan? (verder niet nieuwsgierig hoor 001_rolleyes )
mwhahaha, ik ook niet nieuwschierig hoor :lol:
Zoeza

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ja, daar wacht ik even mee tot ik weet hoe het uitpakt :-) Blijven jullie maar lekker niet nieuwsgierig!
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

grenzen verleggen is altijd goed, hoe het ook uitpakt cheerqd5
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15135
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

... omdat ik vandaag voor de verandering eens niet een fles wijn heb leeggezopen.
Dat was de laatste maand toch bijna iedere dag.
* Liebe Macht Frei *
Trout Mask Replica

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

en ik vind het goed van je dat je dat als positief ervaart! Den je dat je het ietwat gaat afbouwen?
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15135
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Afbouwen niet direct, maar af en toe wel eens vaker een paar dagen niet drinken. Ik denk dat ik woensdag avond pas weer en fles wijn ga ontkurken. Het hangt er ook vanaf wat ik eet, en of ik 's avonds amateurkok ben.
Sommige gerechten vragen gewoon om daar een lekker glaasje wijn bij te drinken. de drinker vindt altijd goed een excuus. ;)
De laatste twee jaar ben ik meer gaan drinken dan vroeger. Maar ik neem er ook graag wat franse kaas bij. Het heeft ook met mijn verlangen naar Bourgondisch genieten en zelfverwennerij te maken.
* Liebe Macht Frei *
Leeuwtjuh

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik geen ene pest zin had om te gaan werken en echt grandioos baalde en zat te zeuren en te zeiken, maar ik toch geweest ben, want het was lang niet zo erg ofcourse. \o/
Zoeza

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik zonder schuldgevoel op mijn werk ben geweest.

Terug naar “Positieve verhalen en tips”