Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Goed gedaan Bowie ! [045] De enige manier om zo'n angst te overwinnen is door succeservaringen te creeëren in je leven. Hoe meer succeservaringen jij hebt met het op de snelweg rijden, hoe meer routine het wordt en hoe zekerder jij van jezelf wordt. Het op de snelweg rijden zal op den duur geen probleem meer voor je vormen.
Inzicht als Uitweg..
Bowie22

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Dankje wel [027] ben ook blij dat ik gewoon de stap heb genomen. Ik zet het door want moet woensdag ook nog stuk rijden door het land dus pak weer de snelwegen mee. Hoe langer ik der reed hoe zelfverzekerder ik me voelde in de auto. wat jij zegt dit moet ik gewoon door zetten dat het normaal word.
Gebruikersavatar
tins
Berichten: 190
Lid geworden op: 08 jun 2012 11:37

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

ik heb vandaag een gigantisch inzicht gekregen in mijn situatie, weet nu waar mijn lasten vandaan komen en dat ik met de juiste hulp zo weer mezelf kan zijn, eindelijk.... :knuffel: tins
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Hee dat is wel heel fijn zeg, tins! :D
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Trout Mask Replica

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik ben trots op mezelf omdat ik de afgelopen weken grote stappen heb gemaakt in het structureren van mijn huishouden.
Leeuwtjuh

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

cheerqd5 Klinkt goed! Wanneer komen de foto's? :badgrin:
Gebruikersavatar
tins
Berichten: 190
Lid geworden op: 08 jun 2012 11:37

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

ik een angsthaas ben.
Vond een vrouw in de auto op parkeerplaats, waar al iemand bij had staan te kijken, die dacht dat ze sliep en doorliep, en ik vanwege mijn angst het niet vertrouwde, gestopt en geroepen, toen ze niet reageerde hulp gehaald en bleek dat ze onwel was geworden. ze is naar het ziekenhuis gegaan en weet nu niet hoe het verder met haar is.

Zo zie je maar waarom angsthazen nodig zijn in deze wereld, en ik ben vandaag trots dat ik er 1 ben!!!!

:knuffel: tins
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren
Trout Mask Replica

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Leeuwtjuh schreef:cheerqd5 Klinkt goed! Wanneer komen de foto's? :badgrin:
Die komen niet :tongue:
Zoeza

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Omdat ik mezelf gedwongen heb me beter te voelen. Geen idee hoe ik het gedaan heb maar ik voel me beter \o/
Drake

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Zoeza schreef:Omdat ik mezelf gedwongen heb me beter te voelen. Geen idee hoe ik het gedaan heb maar ik voel me beter \o/
Positieve berichten zijn altijd leuk om te lezen!
Wat goed van je! cheerqd5 :knuffel: :knuffel:
Thundersheep*

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Omdat ik hem verteld heb hoe het nu eigenlijk voelt..
Ik geloof dattie t begrijpt..
Trout Mask Replica

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

... ik vandaag al twee keer op tijd voor de driftbui pauze ben gaan houden (schiet zo trouwens niet echt op....)
Zoeza

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Trout Mask Replica schreef:... ik vandaag al twee keer op tijd voor de driftbui pauze ben gaan houden (schiet zo trouwens niet echt op....)
Beter twee pauzes dan twee kapotte instrumenten...... 8)
Gebruikersavatar
famke87
Berichten: 246
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:29

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

omdat ik vanochtend naar mijn nieuwe psycholoog ben gegaan, en vanavond lekker met mijn vriendin wezen winkelen:) Ondanks mijn angst, dat gaf mij erg veel moed..
Leeuwtjuh

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Omdat er weer 3 kilo af is gegaan. Weet je hoe blij ik daarmee ben na zeker dik 2 maanden stil te hebben gehangen op hetzelfde gewicht? WHOEHOEOEOEOE!

Ik probeer zo min mogelijk te eten en zoveel mogelijk te bewegen en gisteren was ik niet eens in staat om avondeten te eten en heb ik heel de dag geleefd op 1 kommetje muesli met magere melk, 3 wafels, pillen en een lading koffie waar je 'u' tegen zegt. cheerqd5

Gaat goed, gaat goed! \o/
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

er was een serieuze familiecrisis. ik heb daarbij hulp geboden en de dingen gedaan die moesten gebeuren. maar ik heb me niet laten `vangen` om alles alleen te dragen.
en daardoor ben ik niet terug die diepe put in gevallen , maar sta nog steeds stevig!!!
ook al was het heel emotioneel zwaar ; ik kon het aan!!!! verdorie Katleen ; goed van mezelf!!!
Gebruikersavatar
famke87
Berichten: 246
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:29

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

ik ben trots op mezelf dat ik met mijn angststoornis, bijna elke dag weg ben geweest, en niet alleen in mijn woonplaats, nee ook naar plaatsen die buiten mijn woonplaats liggen, en op deze manier mijn angst proberen te overwinnen, en vanvond weer lekker weg, en volgende week lekker een dagje winkelen in lelystad:) 2 uur rijden van uit het noorde, maar doar moet goed komen;)
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

famke87 schreef:ik ben trots op mezelf dat ik met mijn angststoornis, bijna elke dag weg ben geweest, en niet alleen in mijn woonplaats, nee ook naar plaatsen die buiten mijn woonplaats liggen, en op deze manier mijn angst proberen te overwinnen, en vanvond weer lekker weg, en volgende week lekker een dagje winkelen in lelystad:) 2 uur rijden van uit het noorde, maar doar moet goed komen;)
Kijk eens...dat is fijn! [045]
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Omdat ik een hele berg opgewandeld ben. Op de oude mijnen heb je terrils (bergen van aarde en gruis dat uit de mijnen werd opgediept in het verleden)

Het zicht was prachtig en het was er heel erg stil.

Heerlijk [045]
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
jungleboogiewoogie

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Trots dat ik na jarenlange chaos alsnog overzicht heb in mijn leven op bepaalde dagen. Niet compleet verdwaald in de chaos die kan heersen. Trots dat ik inzicht heb gekregen op bepaalde vlakken. Trots dat ik na al die tijd nog steeds enige motivatie heb om actiever te worden. In deze hectische wereld overzicht hebben en dan overzicht in een hectisch hoofd. Het lijkt soms topsport.
Gebruikersavatar
famke87
Berichten: 246
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:29

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

omdat ik een doorzetter ben:) wat ik de afglopen dagen wel niet heb bereikt, en dat met mijn angststoornis.

een dagje lelystad, met vriendin een paar keer weg enzovoorts, wordt ik gewoon blij van:)
Leeuwtjuh

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik vanochtend al een vermoedens had dat het niet goed zou gaan vandaag qua pijn in mijn rug en ondanks dat gewoon toch door heb gezet en ik nu lekker thuis onderuit gezakt kan zitten met een handjevol pretpillen en een goed gevoel over mezelf, wetende dat ik mezelf in ieder geval weer eens niet teleurgesteld heb of een pussy-attitude heb laten zien.
Gebruikersavatar
tins
Berichten: 190
Lid geworden op: 08 jun 2012 11:37

Vandaag ben ik trots op mijzelf, omdat.......

zo dacht zet er nog 1 neer die er nog niet was. Beter worden begint in mijn ogen door trots op jezelf te worden door de dingen die je overwint, waar je uiteindelijk sterker van word.
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren
Gebruikersavatar
tins
Berichten: 190
Lid geworden op: 08 jun 2012 11:37

Re: Vandaag ben ik trots op mijzelf, omdat.......

Zal gelijk zelf beginnen.

Vandaag ben ik trots op mijzelf, omdat ik ondanks mijn pleinvrees met 80 man naar een pretpark ben geweest, waar het krioelde van de mensen. Het was net een mierennest. Uren in de rij voor eten, wc etc. En ik heb de dag gered, zonder hyperventilatie en met heel weinig angst :)
:knuffel: tins
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: Vandaag ben ik trots op mijzelf, omdat.......

GO Tins!!!
vandaag ben ik trots op mezelf omdat ik mijn voornemen om minder cynisch te reageren heb toegepast : tijdens een gesprek met `iemand` schoten vele cynische opmerkingen door mijn hoofd , maar heb ze niet gezegd en heb toch gewoon eerlijk mijn mening gezegd!!
niet simpel voor iemand die cynisme even goed beheerst als het gewone A.N.

Terug naar “Positieve verhalen en tips”