Gebruikersavatar
Anoniem1
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2020 17:28

Autisme, RTS, psychoses, narcisme, etc....

Ik heb hulp nodig om te herstellen van misbruik en negatieve invloeden dat misschien wel heel mijn leven heeft geduurd, op zowel psychisch als emotioneel als seksueel gebied (in de titel staat narcisme maar dat heb ik niet, wel ben ik daar WEER slachtoffer van).

Ik heb verschillende instanties gebeld voor hulp, waaronder het college van de rechten van de mens, de politie, de klachtenlijn van mijn GGZ organisatie, ik heb verschillende mensen van de PVP gesproken... Ik heb met honderden mensen gechat... Niemand helpt, iedereen verschuilt zich achter internet of de telefoon of religie of kan niet helpen omdat het botst of er is onwil of angst. Het is altijd nee. Ik wil verhuizen omdat ik artrose heb en dus naar een warmer land wil en ik krijg weer nee te horen of ja en vervolgens gebeurt er niks.

Ik durf niet in de buurt om hulp te vragen want ik weet niet hoe ik mensen kan vertrouwen. Waarom helpt er niemand?

Hier zeker ook weer niet.

Ik heb tot nog toe mijn vertrouwen in mensen gestopt en dat leek goed te gaan. Maar nou kan ik zelfs de GGZ niet meer vertrouwen???
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Autisme, RTS, psychoses, narcisme, etc....

Anoniem1 schreef: 09 feb 2020 19:58 Het is altijd nee. Ik wil verhuizen omdat ik artrose heb en dus naar een warmer land wil en ik krijg weer nee te horen of ja en vervolgens gebeurt er niks.
Artrose is een vervelende aandoening. Helaas zul je op weinig steun van de GGZ of andere instanties kunnen rekenen om een verhuizing naar een warm land mogelijk te maken. Dat zal je toch hopelijk niet al te zeer verbazen?
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Anoniem1
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2020 17:28

Re: Autisme, RTS, psychoses, narcisme, etc....

Ik kom op deze website en ben eerlijk en open, ik deel mijn problemen.

Als je niet kan helpen geeft dat niks hoor.

Ik zou zeggen kom eens langs voor een glas thee, want je kent me vast wel en anders wel degene die mij gehackt heeft?

En doe dan ook eens eerlijk en open, ja?

Dan komen we er vast wel uit.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Autisme, RTS, psychoses, narcisme, etc....

En doe dan ook eens eerlijk en open, ja?
Ik ben volkomen open en eerlijk, hoor. Dit is een forum waar je je verhaal kunt doen over zaken die je in je leven hebt meegemaakt. Schort er anno 2020 veel aan de psychische hulpverening in Nederland? Ja, dat zal ik helaas niet kunnen tegenspreken. Als je een beetje moeite doet, kun je hier best een luisterend oor vinden, maar dan moet je ook wat duidelijker zijn. Je hebt in je leven behoorlijk wat voor de kiezen gehad, althans, dat maak ik op uit je verhaal op. Waar kunnen we je precies mee helpen?

Oh en even voor de duidelijkheid, je woont iets te ver van mij vandaan om een kopje thee te komen drinken. Ik weet niet wie jou gehackt heeft, en ik weet echt niet wie je bent. Dus, vertel, zou ik zeggen.
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Overige problemen en vragen”