Gebruikersavatar
112019
Berichten: 290
Lid geworden op: 02 jan 2019 00:11

Ik wil iets ondernemen maar krijg geen mail..Wat nu?

Ik weet niet of dit het goeie categorie is ooffff misschien wel??
Maar dit jaar gaat best lekker ik ren veel en ik leef gezond enzo.
Maar verveel me enorm en ook qua eenzaamheid best wel.

Ik wil graag iets doen maar nu heb ik een mail dat ik welkom ben om een keer gratis proefles te nemen.
Maar nu heb ik geen mail meer terug gehad na 2 mails.. 001_huh
Wat zo lastig is ..zullen julllie ook wel herkennen, is dat, als je een mail stuurt je ook niet weet of die ontvangen is of... uberhaupt gelezen. :shock:
Of heb ik zelf iets gezegd waar voor iemand niets terug stuurt?? Kunnen jullie mij helpen? Please het is zo belangrijk. :(
Ik keek er zo erg naar uit!! Maar wat moet ik nu?? Nu zit ik weer gewoon thuis :(
En ik durf niet met me ouders te praten over hobbys enzo dft001 en eh tja ik heb bijna geen vrienden.

Oke dit is de mail en dit staat op de website: (*De namen en wat ik ga doen heb ik ff voor privacy verwijdert)


Vr 4-1-2019 18:44

Ik ben nu ... jaar is het ook voor deze categorie beschikbaar? En zo niet weten jullie dan nog andere plekken in en rond....?

Gr.


Verzonden: zondag 6 januari 2019 16:19:01 DIT IS DE MAIL TERUG.
Aan: ....
Onderwerp: Re: Hey vraagje over ...

Beste,

Het is altijd lastig om volwassen groepen te vinden op het gebied van ... Helemaal als beginner (hier ga ik even vanuit, mocht dit niet zo zijn dan hoor ik het graag) van een iets oudere leeftijd. Wij hebben op de dinsdag groep een oudere groep met leeftijden tussen ... In deze groep zijn de niveauverschillen zeer divers. Wij hebben er een aantal bij zitten die al veel verder zijn en ook een aantal die pas net begonnen zijn of er nog niet zo lang onder zitten.

De les is van tot 2 in het ... Ik adviseer je om een keer mee te doen en de sfeer te proeven. Op deze manier kom je er het best achter of deze iets voor je is.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,


Di 8-1-2019 18:23 ( Mail van mij weer)

Van:
Verzonden: dinsdag 8 januari 2019 12:38:49
Aan:
Onderwerp: Re: Hey vraagje over

Hey , leuk dat ik het een keer kan proberen bij jullie en dat er een opening voor mij is. Om eerlijk te zijn Heb ik 0,0 en gezien is het ook niet al te best. :p
Maar altijd als ik het zie vind ik het erg .....
...denk net als heel veel mensen
En iemand die ik online spreek doet het.
Ik ga er ff over denken.
Ik heb veel plannen dit jaar☺

Gr.

Laatste toevoeging nog is dat ik geen heb..bedoelde ik meer qua... .Ik heb al wel wat filmpjes bekeken en kan een aantal sec. me ... geen makkelijke ....wat ik heb ervaren.
Dus moet echt bij 0 beginnen. :P
En hier mijn laatste vraag...Als ik kom dan zal ik het wel ff moeten melden als ik een proefles meedoe? Alvast bedankt☺ Gr. ...



Van: ( MAIL TERUG)
Verzonden: dinsdag 15 januari 2019 13:24:43
Aan: '
Onderwerp: RE: Hey vraagje over ...

Beste ....,


Het is inderdaad fijn om van te voren te weten wanneer je komt.

Dan kan ik hier rekening mee houden in mijn voorbereiding voor de les.


...... is inderdaad een moeilijke ....., maar er zijn veel verschillende manieren om met deze ... bezig te zijn.

Er is veel ruimte voor creativiteit.


Met vriendelijke groet,

Als je ons zoekt…

Facebook:

Instagram:

Youtube:

Snapchat:

* DIT IS MIJN LAATSTE MAIL HIERONDER EN HIER HEB IK NIKS OP TERUG GEHAD..HEB IK IETS GWSCHREVEN WAAROP GEEN VRAAG TERUG IS?
WAT DENKEN JULLIE? EN ALS IK DAT FORMULIER INVUL VERWACHT MEN DAN MIJ DIE VOLGENDE KEER AL?
ALS IK NU NOG EEN MAIL ZOU TERUG ZAL STUREN MET EEN TIJD EN DATUM ZIT ER WEL EEN ANGST DAT IK DAN OOK NIKS TERUG KRIJG?
WAT MOET IK DOEN? :oops: OF ZAL IK TOCH DAT INSCHRIJFFORMULIER INVULLEN?

Di 22-1-2019 16:30

Hey ...,

Afgesproken ik zal je een week van te voren een mail sturen als ik kom, en er klaar voor ben. Dan kunnen jullie daar idd rekening mee houden als ik een mail stuur dat ik kom kun je dan bevestigen dat je hem gelezen hebt? En mocht het formeel via jullie website gaan...dan vul ik dat ook zeker in. Op dit moment is vervoer lastiger omdat ik niet over een rijbewijs beschik en ook niet woon in ...Maar in .... Maar het is te doen. En mijn motivatie is er zeker gr. ..
Hoi ik ben een jongeman tussen 24 en 33 jaar die vaak stress, spanning, frustratie en eenzaamheid ervaart. Ik werk niet. Ik ben in het verleden gediagnosteert met een A.S.S. hoewel ik niet veel herken.
Gebruikersavatar
112019
Berichten: 290
Lid geworden op: 02 jan 2019 00:11

Re: Ik wil iets ondernemen maar krijg geen mail..Wat nu?

Dit is trouwens het inschrijf formulier op hun site ...MAAR GOED ALS IK DIT FORMULIER INVUL IS ER NOG STEEDS GEEN VASTE DATUM TOCH?

SCHRIJF JE IN VOOR EEN GRATIS PROEFLES

Voor- & Achternaam

Leeftijd

Les



E-mailadres

*Nadat je bent aangemeld voor een proefles ontvang je van ons een bevestiging. De betreffende docenten zijn dan ook op de hoogte dat je langskomt. Samen zullen zij ervoor zorgen dat je een leuke eerste proefles krijgt. Je krijgt dan voor een gedeelte individueel les om de basisbeginselen van .... aangeleerd te krijgen.

============================================================================

DIT was het wat ik dus kwijt wilde en nu schaam ik mij ineens ik hoop niet dat jullie mijn bericht raar vinden? 006 dft001
Hoi ik ben een jongeman tussen 24 en 33 jaar die vaak stress, spanning, frustratie en eenzaamheid ervaart. Ik werk niet. Ik ben in het verleden gediagnosteert met een A.S.S. hoewel ik niet veel herken.
Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Re: Ik wil iets ondernemen maar krijg geen mail..Wat nu?

Hoi 112019,

Ik zou je adviseren om niet met hoofdletters te schrijven. Dat komt in mijn beleving (maar wellicht ook bij anderen) over als geschreeuw. Het is lastig om het bericht goed te beoordelen zonder het onderwerp.

Zover ik het zie:
- Jij schrijft een e-mail of jij ook in die categorie valt en of er nog plekken zijn voor "iets".
- Zij geven antwoord terug met advies.
- Jij schrijft (in het kort) dat je het leuk vind maar dat je er even over nadenkt
- Zij bevestigen weer wat je eerder schreef.

Ik zou het invulformulier invullen en afwachten op reactie. Het mag normaal zijn dat je dan ook reactie terug krijgt tenzij je hele rare dingen invult, maar zoals ik het zie lijkt mij dat niet bij jou. Het lijkt mij dat er niet voor niets een invulformulier is. Wij kunnen onmogelijk weten wanneer zij jou verwachten. Dat lijkt mij een kwestie van vragen. Misschien zou je die vraag ook bij het invulformulier kunnen zetten. Kan mij ergens ook wel voorstellen dat het spannend is.

Heel veel succes met dat "iets"..
Understand: you been understood
Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Re: Ik wil iets ondernemen maar krijg geen mail..Wat nu?

DIT was het wat ik dus kwijt wilde en nu schaam ik mij ineens ik hoop niet dat jullie mijn bericht raar vinden?
Je bericht is niet raar, wel wat onduidelijk.

Ik vind het vervelend dat je je schaamt. Niemand is perfect. Juist door het op het forum te gooien zorg je ervoor dat je kwetsbaar durft op te stellen. Misschien is handig voor jou: https://socialevrijheid.nl/schaamte/5-t ... te-pakken/.
Understand: you been understood
Gebruikersavatar
112019
Berichten: 290
Lid geworden op: 02 jan 2019 00:11

Re: Ik wil iets ondernemen maar krijg geen mail..Wat nu?

Hey Koen, super bedankt voor je reacties. :D Oh, ik dacht maak ze ff hoofdlettergevoelig deze staan dus niet in de mails hoor.. :p
maar dacht dat het dan wat duidelijker hier is voor jullie, en zien jullie dat ze ook niet bij de mails horen.
sorry dat het wat schreeuw-achtig over komt ....begrijp het ook wel. :p

Ik volg je tip Koen.

1. Ik ga is het invulformulier checken. (want ik denk dat ik nu geen mail meer terug krijg of dat vermoed ik dan)
2. Ik weet niet of ik iets bij het formulier toe kan voegen omtrent de tijd? ( Dat ga ik dan ook checken)
3. De angst is bij mij groot! Dat ik na het invulformulier niets terug krijg. :confused: :shock:

-Wat had ik liever gehad? dat de zender mij nog een extra bevestiging had gestuurt nu moet ik maar inschatten. :eek:

Als laatse vraag aan jou Koen, Wat precies vind je onduidelijk? als ik vragen mag?

Ps. en bedankt voor je link ga hem zeker is bekijken over 'schaamte''
Hoi ik ben een jongeman tussen 24 en 33 jaar die vaak stress, spanning, frustratie en eenzaamheid ervaart. Ik werk niet. Ik ben in het verleden gediagnosteert met een A.S.S. hoewel ik niet veel herken.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Ik wil iets ondernemen maar krijg geen mail..Wat nu?

Ik volg je tip Koen.

1. Ik ga is het invulformulier checken. (want ik denk dat ik nu geen mail meer terug krijg of dat vermoed ik dan)
2. Ik weet niet of ik iets bij het formulier toe kan voegen omtrent de tijd? ( Dat ga ik dan ook checken)
3. De angst is bij mij groot! Dat ik na het invulformulier niets terug krijg. :confused: :shock:
Heel goed! Alles wat je niet helemaal duidelijk is gewoon even checken.

Probeer je, hoe lastig dat ook voor je kan zijn, niet vooraf al druk te maken dat je er niets meer over hoort. De kans is namelijk net zo groot dat je wél wat hoort. En als je het formulier invult en stuurt hebben ze in ieder geval wat informatie.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Re: Ik wil iets ondernemen maar krijg geen mail..Wat nu?

Als laatse vraag aan jou Koen, Wat precies vind je onduidelijk? als ik vragen mag?
Het onderwerp. Maar als jij daarvoor kiest en je redenen hebt dan vind ik het allemaal prima :)
Understand: you been understood
Gebruikersavatar
112019
Berichten: 290
Lid geworden op: 02 jan 2019 00:11

Re: Ik wil iets ondernemen maar krijg geen mail..Wat nu?

@Koen, haha, ja ik begrijp het wel een beetje.

@ Memories, het is me duidelijk geworden nu dat als je het formulier invult dan de aankomende datum word verwacht.

Ooh ik ben echt nu al superblij met jullie bedankt Koen en Memories. :) Het is natuurlijk niet dat ik van elk ding hier een topic ga maken.
Want het liefst probeer je overal zelf uit te komen.

Dit forum is nu al een soort balsem gebleken voor de huid met een kalmerende geur.

En als ik jullie kan helpen wil ik dat ook zeker doen...of het werkt weet ik niet maar mensen helpen kan je altijd. :knuffel:
Hoi ik ben een jongeman tussen 24 en 33 jaar die vaak stress, spanning, frustratie en eenzaamheid ervaart. Ik werk niet. Ik ben in het verleden gediagnosteert met een A.S.S. hoewel ik niet veel herken.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Ik wil iets ondernemen maar krijg geen mail..Wat nu?

112019 schreef: 06 feb 2019 18:45 @Koen, haha, ja ik begrijp het wel een beetje.

@ Memories, het is me duidelijk geworden nu dat als je het formulier invult dan de aankomende datum word verwacht.

Ooh ik ben echt nu al superblij met jullie bedankt Koen en Memories. :) Het is natuurlijk niet dat ik van elk ding hier een topic ga maken.
Want het liefst probeer je overal zelf uit te komen.

Dit forum is nu al een soort balsem gebleken voor de huid met een kalmerende geur.

En als ik jullie kan helpen wil ik dat ook zeker doen...of het werkt weet ik niet maar mensen helpen kan je altijd. :knuffel:
Wat fijn dat het je zo goed doet hier. :)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
112019
Berichten: 290
Lid geworden op: 02 jan 2019 00:11

Re: Ik wil iets ondernemen maar krijg geen mail..Wat nu?

@ Memories... Ja he. Het is gewoon fijn dat mensen ooit hele andere dingen zien die jezelf niet zo bekeek. Ook nu dus met dit topic.
Nou ik ga eind februari begin maart het invulformulier invullen. Dat is nog wel wat ik spannend vind eigenlijk.
Maar ik heb gelukkig weer rust...de spanningen liepen zo hoog extreem op de afgelopen 2 dagen.
Hoi ik ben een jongeman tussen 24 en 33 jaar die vaak stress, spanning, frustratie en eenzaamheid ervaart. Ik werk niet. Ik ben in het verleden gediagnosteert met een A.S.S. hoewel ik niet veel herken.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Ik wil iets ondernemen maar krijg geen mail..Wat nu?

112019 schreef: 06 feb 2019 18:57 @ Memories... Ja he. Het is gewoon fijn dat mensen ooit hele andere dingen zien die jezelf niet zo bekeek. Ook nu dus met dit topic.
Nou ik ga eind februari begin maart het invulformulier invullen. Dat is nog wel wat ik spannend vind eigenlijk.
Maar ik heb gelukkig weer rust...de spanningen liepen zo hoog extreem op de afgelopen 2 dagen.
Rustig proberen te blijven. Ook hier geldt net als bij andere topics soms en andere situaties, communicatie. :knuffel:

Laat je het ons weten hoe het verder hiermee gaat?
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
112019
Berichten: 290
Lid geworden op: 02 jan 2019 00:11

Re: Ik wil iets ondernemen maar krijg geen mail..Wat nu?

Hey Memories haha idd. :)

Ja zal het je laten weten als ik het formulier in heb gevult.

Wordt vervolgd. ..
Hoi ik ben een jongeman tussen 24 en 33 jaar die vaak stress, spanning, frustratie en eenzaamheid ervaart. Ik werk niet. Ik ben in het verleden gediagnosteert met een A.S.S. hoewel ik niet veel herken.
Gebruikersavatar
112019
Berichten: 290
Lid geworden op: 02 jan 2019 00:11

Re: Ik wil iets ondernemen maar krijg geen mail..Wat nu?

@memories heb het ingevuld en kreeg mail terug en ga dinsdag een les nemen....

Wel spannend.

Wie kent dit? Dat je er ergens naar toe moet meer spanning oplevert dan dat je er bent?
Hoi ik ben een jongeman tussen 24 en 33 jaar die vaak stress, spanning, frustratie en eenzaamheid ervaart. Ik werk niet. Ik ben in het verleden gediagnosteert met een A.S.S. hoewel ik niet veel herken.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Ik wil iets ondernemen maar krijg geen mail..Wat nu?

112019 schreef: 05 mar 2019 14:55 Wie kent dit? Dat je er ergens naar toe moet meer spanning oplevert dan dat je er bent?
Dat is een veel voorkomend gevoel wat veel mensen zullen herkennen.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
112019
Berichten: 290
Lid geworden op: 02 jan 2019 00:11

Re: Ik wil iets ondernemen maar krijg geen mail..Wat nu?

@volhouderje dus jij herkent het ook al.

@Memories,

Zo ben geweest en was eigenlijk wel heel chill zat lekker in de bus eenmaal terug was ik dus de bushalte kwijt (haha ja lach niet jongens :p )
En toen zat ik in de verkeerde bus XD Oh en toen moest ik dus 40 min. wachten maar het was het waard.
De les begon ook meteen en was meteen al in het diepe gegooid.

Waar zoooo van baal is dat ik soms lijk of ik niet alles kan ervaren want ik ben vaak zo moe en duizelig in mijn hoofd.

Ik kan nog 3 proeflessen en die houd ik dan voor mei gerserveerd.

Ik raad het echt mensen meer buiten dingen te doen dan dingen op het web.
Hoi ik ben een jongeman tussen 24 en 33 jaar die vaak stress, spanning, frustratie en eenzaamheid ervaart. Ik werk niet. Ik ben in het verleden gediagnosteert met een A.S.S. hoewel ik niet veel herken.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Ik wil iets ondernemen maar krijg geen mail..Wat nu?

112019 schreef: 28 mar 2019 14:24 @volhouderje dus jij herkent het ook al.
Ik heb niet gezegd dat ik het herken, maar dat het een voor mensen bekend verschijnsel is. ;-)
Ik raad het echt mensen meer buiten dingen te doen dan dingen op het web.
Daar zal vrijwel iedereen het wel mee eens zijn, lijkt mij.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
112019
Berichten: 290
Lid geworden op: 02 jan 2019 00:11

Re: Ik wil iets ondernemen maar krijg geen mail..Wat nu?

volhoudertje schreef: 28 mar 2019 15:17
112019 schreef: 28 mar 2019 14:24 @volhouderje dus jij herkent het ook al.
Ik heb niet gezegd dat ik het herken, maar dat het een voor mensen bekend verschijnsel is. ;-)
Ik raad het echt mensen meer buiten dingen te doen dan dingen op het web.
Daar zal vrijwel iedereen het wel mee eens zijn, lijkt mij.
Whoops xD
Hoi ik ben een jongeman tussen 24 en 33 jaar die vaak stress, spanning, frustratie en eenzaamheid ervaart. Ik werk niet. Ik ben in het verleden gediagnosteert met een A.S.S. hoewel ik niet veel herken.

Terug naar “Autisme Spectrum Stoornissen”