Gebruikersavatar
Horus44adelaar!!
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 sep 2016 16:28

Terug in oude patronen

Jaren heb ik begeleiding gehad totdat(veel geleerd en we waren uitgepraat) vorig jaar gezegd dat ik het zelf kon dat ging goed ging zelfstandige dingen zoals alleen op vakantie gaan en dingen die ik bang was heb ik gedaan, ben op meditatie les gegaan om mijn onrust weg te halen.
Totdat dit jaar hebben we besloten om de baan op te zeggen (Het werk was erg leuk drie jaar gewerkt),want mijn werkgever begreep mijn Autisme niet ,want de vele verandering van dit jaar en dat ik alles alleen moest doen aangeven dat ik hulp nodig had maar daar was geen gehoor .Ook prive ging het niet goed ,Ging weer in oude patronen leven(van 11 jaar geleden waar ik mijn autisme heb ontdekt
Had toen de de tijd goede band met me begeleider maar dat is ook al mis gegaan omdat ik te veel eiste en te veel over mezelf praten.Dus nam ze afstand begrijpelijk .maar ze wil mij nog wel dingen leren .maar dat kon nog niet omdat ik depressief ben
veel heb ik voor mensen gedaan ,maar niet voor mezelf heb ge zord Grenzen stellen vind ik moeilijk maar ik wil graag aanvoelen durven te zeggen ho tot hier)
Ben tot mijn Conclusie gekomen dat ik altijd levenscoach nodig heb zeker voor instantie waar ik altijd eerlijk over praten wat soms tegen gaan keren) het zou mooi zijn als gedeelte van mezelf weer terug komt(Luisterend oor,grapjes maken Dat is wat ik ben)) dat is mijn droom om die dingen vast tehouden
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Terug in oude patronen

Het is goed mogelijk dat je een persoon bent die een zekere mate van begeleiding nodig heeft. Als dat het geval is, dan zou ik zeker proberen om opnieuw begeleiding of hulp te zoeken.
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Autisme Spectrum Stoornissen”