Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Geschrokken

of op jouw manier proberen te communiceren...

https://www.youtube.com/watch?v=g-WXwy7gYIY
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Re: Geschrokken

Hoi fets/Stef

Welkom op dit forum.
Understand: you been understood
Gebruikersavatar
Fets
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 apr 2016 00:04

Re: Geschrokken

Afbeelding

Hallo
Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Re: Geschrokken

Hoihoi

Dat is dus 2x gedroogd gras
Of een Nederlandse verzekering met die luiaard.
Understand: you been understood
Gebruikersavatar
Fets
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 apr 2016 00:04

Re: Geschrokken

Fiona Apple - Paper Bag
Gebruikersavatar
Fets
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 apr 2016 00:04

Re: Geschrokken

[MV] Cheetah(치타) _ My Number
Gebruikersavatar
Fets
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 apr 2016 00:04

Re: Geschrokken

Yellow Claw - Shotgun ft. Rochelle (Official Music Video)
Gebruikersavatar
Fets
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 apr 2016 00:04

Re: Geschrokken

AZEALIA BANKS - 212 FT. LAZY JAY 1:47

Het eerste wat je doet is eerlijk zeggen dat je een vrijmetselaar bent! Je maakt geen suggestieve verhalen of symbolische betekenissen. Een waar vrijmetselaar schaamt zich niet, en doet zich niet voor!
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Geschrokken

Wat wil je graag duidelijk maken op het forum Fets of waarom ben je hier lid geworden?
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Fets
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 apr 2016 00:04

Re: Geschrokken

Ik ben hier lid geworden omdat dit het eerste was wat ik tegen ben gekomen over autisme. Wat mij echt aansprak was dat ik direct door een moderator ben beoordeel;t dat mijn berichten niets met autisme te maken hadden en dat ik dacht dan laat ik nu niets meer achter. Het is nu gewoon Blunt reageren en niet meer volhouden aan regels.

Er is weinig doelstelling voor mij behalve dat ik de laatste week helemaal naar de klote ben gegaan en dat ik telkens terug val op mijn eerlijkheid. Ergens wil ik zeggen tegen iedereen.... schaam je niet en wees eerlijk! ergens hoop ik op eerlijke reactie's en lees veel in dit spectrum door en denk telkens dat het fake is.

Wellicht probeer ik reacties uit te lokken en daarvan te leren.

Op de vraag wat ik wil kan ik alleen maar reageren dat het de zoveelste psychologische vraag is die ik gesteld kreeg in de gedachte dat ieder mens een persoonlijk dilemma heeft die een oorsprong heeft. Ik verafschuw vragen zoals: wat verwacht je van ons, wat wil je van ons.... Het zijn onlogische vragen omdat je naar een hulpverlener gaat omdat je het zelf niet weet. Indien ik mijn vraag kan beantwoorden dan zou ik niet om hulp vragen.
Gebruikersavatar
Fets
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 apr 2016 00:04

Re: Geschrokken

Ergens wil ik niet meer liegen en voldoen aan maatschappelijke verantwoordelijkheden en gewoon kunnen zeggen wat ik voel zonder dat ik telkens moet liegen. Het liegen nekt mij en maakt mij extreem moe. Het voldoen aan de verwachting is voor mij te belastend.
Gebruikersavatar
Fets
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 apr 2016 00:04

Re: Geschrokken

Ik hoop op mensen die oprecht zijn en zoals iemand eerder een muziek nummer plaatste oprecht zijn.
Gebruikersavatar
Fets
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 apr 2016 00:04

Re: Geschrokken

Het nummer wat iemand (moderator plaatste) raakte mij enorm, omdat ik duidelijk zag dat het hallo was. Het was eerlijk.
Gebruikersavatar
Fets
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 apr 2016 00:04

Re: Geschrokken

Ik wil zeggen dat ik moe ben en er geen zin meer in heb! Dat ik niet meer in dubbele taal wil spreken en gewoon oprecht wil zijn.
Gebruikersavatar
Fets
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 apr 2016 00:04

Re: Geschrokken

Ik wil kunnen zeggen dat ik vierkante crackers proef die worden gebruikt voor een neutrale smaak. Dat het geen voordeel heeft om een richting te kiezen en alles slechts een illusie is. Dat ik kan veranderen en mij aanpas naarmate waarheid zich ontvouwt.
Gebruikersavatar
Fets
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 apr 2016 00:04

Re: Geschrokken

Ik wil kunne zeggen dat ik aceton ruik omdat ik probeer te vertellen dat ik alle keur van de nagels af haal.
Gebruikersavatar
Fets
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 apr 2016 00:04

Re: Geschrokken

Ik wil eerlijk kunnen zeggen dat ik weet wat bevooroordeling of zelf voorvallende profetie is. en dan nog kunnen zeggen dat ik er niets mee kan
Gebruikersavatar
Fets
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 apr 2016 00:04

Re: Geschrokken

Ik wil eerlijk kunnen zeggen dat Koen een soort subliem bericht door probeert te scheren waar ik niets mee kan omdat ik ook weet wat hij bedoelt en mij verder heb verdiept.
Gebruikersavatar
Fets
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 apr 2016 00:04

Re: Geschrokken

Ik wil zeggen dat de moderator bespeelt is en dat ik extreem veel lasthes doe en het antwoord van hele het meest logische was ten bate van het muziek nummer wat zij plaatste.
Gebruikersavatar
Fets
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 apr 2016 00:04

Re: Geschrokken

Ik wil kunnen zeggen dat ik loop te spelen en reactie's uitlok en dat echt niemand weet wat de moderator echt bedoelde. Koen moest op een bepaalde manier reageren.

Sugababes - Push The Button
Gebruikersavatar
Fets
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 apr 2016 00:04

Re: Geschrokken

De moderator vertelde namelijk expteem veel pijn
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Geschrokken

Beste Fets,

Ik ken de moderators goed genoeg om te weten dat zij hun werk goed doen.

Ik wil kunnen zeggen dat ik loop te spelen en reactie's uitlok
Als je hier alleen maar komt om reacties uit te lokken ben je denk ik op het verkeerde adres. Dat is niet de bedoeling van dit forum.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Fets
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 apr 2016 00:04

Re: Geschrokken

Wat ik wil kunnen zeggen is dat Koen totaal niet interessant voor mij is en dat ik gewoon met disrespect reageer. Prima gast, maar totaal ondergeschikt aan mij!

Cheryl - I Don't Care (Explicit)

Ik loop niet slechts alleen maar reactie's uit te lokken! En ik beweer niet dat zij niet goed genoeg zijn!
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Geschrokken

Fets schreef:Wat ik wil kunnen zeggen is dat Koen totaal niet interessant voor mij is en dat ik gewoon met disrespect reageer. Prima gast, maar totaal ondergeschikt aan mij!

Cheryl - I Don't Care (Explicit)

Ik loop niet slechts alleen maar reactie's uit te lokken! En ik beweer niet dat zij niet goed genoeg zijn!
Het lijkt mij alleen niet de bedoeling zo op Koen te reageren terwijl je niets van hem weet en hij heel vriendelijk was tegen je door je welkom te heten. Waarom dan zo'n reactie dat hij ondergeschikt zou zijn aan jou terwijl je niets weet? Niemand is ondergeschikt aan een ander.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Fets
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 apr 2016 00:04

Re: Geschrokken

Era Istrefi - Bonbon (Official Video)

Het heeft geen zin voor mij om mee te spelen met mensen en trigger dan direct een gun! Ik kom hier namelijk heel egoistscih voor mijzelf!

Terug naar “Autisme Spectrum Stoornissen”