Gebruikersavatar
Jos Brever
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jun 2014 22:55

Een dag uit het leven van (afstudeerproject)

Beste mensen,

Een tijdje geleden heb ik via dit forum al een aantal vragen gesteld naar aanleiding van mijn afstudeeropdracht. Mijn teamgenoot en ik zijn hier erg door geholpen en weten nu heel wat meer over autisme (bedankt!). Om te kijken of er een overeenkomst is binnen interesses en ergernissen van mensen met autisme willen wij jullie vragen om een aantal foto’s te maken. Hierdoor krijgen wij een beter beeld van wat iemand met autisme allemaal ervaart op een dag.

Graag zouden we jullie willen vragen om de volgende 7 foto’s te maken.

1. Foto van iets vervelends wat je meemaakt door je autisme
2. Foto van iets positiefs wat je meemaakt door je autisme
3. Foto van iets wat je leuk vind
4. Foto van iets wat je stom vind
5. Foto van een ontspan momentje
6. Foto die jouzelf beschrijft
7. Vrije foto inclusief motivatie waarom je deze foto hebt gemaakt

Het zou fijn zijn als je ons hiermee kan helpen! De foto’s kan je mailen naar: jykoppen@gmail.com . Geef daarbij aan welke vorm van autisme je hebt (klassiek, PDD-nos, asperger).

Als je zelf toevallig nog een goed idee hebt wat mensen met autisme zou kunnen helpen, of waar behoefte aan is bij mensen met ASS horen we het ook graag in een reactie hieronder!

Met vriendelijke groet,

Jos & Thijs
TheEmperor85

Re: Een dag uit het leven van (afstudeerproject)

Hoi Jos, en Thijs.

Ik wil op zich wel meedoen (lijkt me best een uitdaging), maar ik vroeg me af of er een bepaalde onder en/of bovengrens was in leeftijd?
Gebruikersavatar
Jos Brever
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jun 2014 22:55

Re: Een dag uit het leven van (afstudeerproject)

TheEmperor85,

Bedankt voor je reactie, super leuk dat je mee wil helpen!
Er is geen leeftijdsgrens om mee te doen, maar je brengt ons wel op ideeën! We zouden je leeftijd graag willen weten als je mee doet. Het lijkt me makkelijk om je leeftijd dan te vermelden in de email met de foto's.

Je kunt er voor kiezen om je naam ook in de email te vermelden of om anoniem te blijven.

Wij zullen iedereen die ons mailt aan het einde van ons project (duurt nog wel 4,5 maand) laten weten wat we uiteindelijk gemaakt hebben.

Bedankt!
TheEmperor85

Re: Een dag uit het leven van (afstudeerproject)

Ok, nou ik zal de foto's niet morgen paraat hebben, maar je ziet ze wel verschijnen [045]
Gebruikersavatar
Jos Brever
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jun 2014 22:55

Re: Een dag uit het leven van (afstudeerproject)

Super, we zien ze binnenkort wel verschijnen!

Terug naar “Autisme Spectrum Stoornissen”