Vinx

Hallo allemaal (Vinx)

Hoi,

Ik ben Vincent, ben 28 jaar, woon in de provincie NH en zit in de IT. Sinds kort ben ik officieel ADDer, en ben verder hoogsensitief (emotie-voelend) en heb voldoende iq-puntjes. Creativiteit is waar ik mijn voldoening uit haal.

Sinds ik eindelijk mijn diagnose heb, kan ik me eindelijk weer storten op leuke dingen, zoals psychologie/sociologie. Een onderwerp waar ik graag over discussieer, alhoewel ik de theorieën niet kan voorzien van bedenker zoals velen van jullie dat wel kunnen doen. Maar we kennen allemaal Chomsky, want die heeft voor elk vak wat betekend.

Maar boven alles ben ik erg geinteresseerd in groepsprocessen en groepsaanpassingen van mensen. Als bijvoorbeeld iemand bij zijn vriendin is of bij zijn beste vrienden; soms een wereld van verschil en erg moeilijk om te beslissen wanneer hij 'echter' is. Ik analyseer graag onbekenden van een afstandje en lees graag over dit onderwerp. Zelf heb ik niet sociologie maar informatica gestudeerd, omdat ik ook erg weg ben van informatica, natuurkunde en wiskunde en op het moment van studiekeuze dus meer.

Ik hoop hier vooral veel te kunnen lezen.

Vincent
an84

Welkom Vincent :)
Wolfje

Hey Vincent

Welkom op het forum,

Groeten,

Wolfje
DELETED

VERWIJDERD
valentijn

welkom van Valentijn
vechter

welkom, join the club ;)

Terug naar “Voorstellen (2007-2011)”