wimmaljaars

bijna schizofreen (Wimmaljaars)

hallo iedereen,...

vanaf mn 19e ben ik zon 25 keer psychotisch geweest en ook opgenomen, maar ik vind mezelf nog niet schizofreen, was wel vaak paranoia, van alles en nog wat kun je op mn site lezen, ook kun je denk ik wel een beetje een beeld van mn laatste psychose krijgen,...

ik wil door iedereen gehoord worden, ik zou willen dat iedereen mn liedjes kent, dus die zijn gratis te downloaden, bijna 4 uur van Nieuw Amsterdams Team (NAT), een soort jazzpunk, en gothic van Ouderen Protest Amsterdam (OPA),...

wim maljaars op google werkt, of:

http://members.chello.nl/w.maljaars/

veel succes,...

wim
Mier

Hoi Wim,

Leuk dat je je even voorsteld!

Hopelijk zien we je hier vaker terug op het forum!
Leeuwtjuh

hooi.... veel plezier hiero
wimmaljaars

hallo iedereen,...

ik vind dit een fantastisch forum!

ik wilde vertellen dat het laatste stukje dat ik nu aan mn site heb toegevoegd, gaat over de graffiti van de maand, iemand heeft met dikke viltstift op de deur van de inrichting geschreven: IK BEN GEK, MAAR IK BEN NIET ALLEEN!, dat is wel de juiste plaats voor die graffiti, de deur van de inrichting: IK BEN GEK, MAAR IK BEN NIET ALLEEN!

wel, dat was het weer, tot de volgende keer!

wim
Tessa85

Welkom op het forum :).
an84

Welkom hier!! :)
wimmaljaars

hallo iedereen,...

misschien heeft niemand het gemerkt, maar ik heb al heel wat uurtjes op dit forum geweest, ik heb alleen niet veel gepost, maar heel veel gelezen,...

ondertussen ben ik bijna 2 jaar en 2 maanden buiten de inrichting, dit is bijna mn record sinds 1985, soms bekruipt me het gevoel dat ik binnenkort wel weer psychotisch ga zijn, ik denk dat ik ongeveer een keer in de drie jaar psychotisch word, hoewel ik een antipsychoticum gebruik, ik heb er best wel moeite mee dat ik dat medicijn slik, nu ben ik het verplicht, maar als ik ermee zou stoppen zou ik waarschijnlijk vaker dan eens per jaar psychotisch zijn (vaak begint het wel leuk, euforisch vaak, maar slaat het om en word ik paranoia),... als ik zou kunnen wil ik toch liever meer doen, van het medicijn word ik moe en slaperig,...

ongeveer een half jaar heb ik nu geen stemmen gehoord, ik weet niet eens of ik daar nu wel zo blij mee ben, soms waren ze wel vervelend, maar het was toch wat anders,...

vandaag heb ik zin in een goed gesprek, eigenlijk wil ik huilen om n paar treurige gevallen, maar ik weet niemand waar ik mee kan praten, mn beste vriend is op vakantie, dus ik dacht ik schrijf hier eens iets, misschien reageer jij wel? (eigenlijk wil ik het over gewone dingen hebben, maar ik denk dat ik niet weet wat dat zijn)

wim
bloempje

Hoi,

Ik zou maar blij zijn dat je medicatie werkt en dat je die stemmen niet meer hoort. Want dat is het gene wat je psychotisch maakt. En wil je dat weer?

Dus slik maar trouw door, wat slik je overigens?(Misschien moet dat ergens anders, geloof dat er ook een blok medicatie is is)

bloempje
inactieve gebruiker

Hoi Wim, welkom! Fijn om te horen dat het al zo'n tijd zo goed gaat. Wat mij betreft kan je overal over schrijven, over gewone dingen -whatever that may be- of die verdrietige dingen, ik reageer zeker wel een keer. :)

Gr. Klaas
DELETED

VERWIJDERD

Terug naar “Voorstellen (2007-2011)”