neurosis1982

hallo (neurosis1982)

Laat ik me dan toch maar eens vorstellen hier, dat is misschien prettig voor degene die mijn posts leest om te weten van wie ze komen.
Ik ben dus geboren in december 1982, al een jaar of 10 met het ggz in aanraking maar in eerste instantie met een verkeerde diagnose en dat heeft me behoorlijk verder in de knoei gewerkt. Er werd gedacht dat ik een autistische afwijking had en daar waren ze behoorlijk hardnekkig in. Toch past het helemaal niet bij mij, ik heb veel voorstellingsvermogen, empathie en een hekel aan teveel van hetzelfde. Ik werd erg wanhopig en heb de afgrond wel gezien. Nu heb ik als diagnose AD(H)D en persoonlijkheidsstoornis nao met trekken van borderline en vemijdend. Daar kan ik me veel beter in vinden, maar daarmee zijn de problemen natuurlijk nog lang niet opgelost. Wel heb ik besloten dat ik wil leven, hoewel het me niet in iedere stemming even gemakkelijk valt om daar achter te blijven staan.
Verder zijn mijn hobbies gewichtheffen en jagen en creatief zijn, en heb ik interesse in de chemische en farmaceutische wetenschap. Overigens ook in biologie, filosofie,kunst etc maar ik kan helaas niet alles bijhouden ik word er af en toe zelf een beetje gek van [crazy]
o nee ik was zonder dat al gek

Tot een langdurige opname vorig jaar en dit jaar en een hoop ellende en gedeeltelijk tijdens dat heb ik nog gestudeerd voor de master biofarmaceutische wetenschappen. Momenteel stop ik ermee om mijn behandeling voorrang te geven, maar ik hoop volgend jaar september weer te kunnen beginnen. Het is natuurlijk maar de vraag of dat gaat lukken maar ik zal doen wat ik kan, en altijd blijven balen dat ik niet meer kan dan wat ik kan! Want onrealistische eisen aan mezelf stellen is een bekend onderdeel van mijn problemen! Maar dat is dan ook echt genoeg over mezelf, waarschijnlijk alweer meer dan je weten wilde :lol:
tot ziens op het forum of daarbuiten, groetjes, neurosis1982 (a.k.a. nitropentazol)
neurosis1982

Re: hallo (neurosis1982)

oh ja, ik doe trouwens ook nog aan paardrijden, knap l*llig dat ik dat vergeten was, vind het toch erg leuk! en voor ik ging studeren was mijn beroep hoefsmid! maar nu echt genoeg over mezelf :roll:
Laatst gewijzigd door momo op 21 dec 2011 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: schuttingtaal verwijderd
Anotherday

Re: hallo (neurosis1982)

Welkom hier! Was je al jarig geweest of moet je dat nog worden?

Veel sterkte!
neurosis1982

Re: hallo (neurosis1982)

Bedankt voor je begroeting Stud! en ja ik ben al jarig geweest,al voel ik me voorlopig nog niet jarig...ik ben dus 29 jaar! En overigens van het vrouwelijk geslacht, dat had ik ook nog niet vermeld maar ik sta er dan ook niet echt achter, het is gewoon zo omdat het zo is of omdat mijn moeder het wilde, maar in ieder geval niet omdat ik het wilde...dat is dus nog een bijkomend probleem wat ik heb...
Anotherday

Re: hallo (neurosis1982)

Ah, van harte gefeliciteerd alsnog!
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: hallo (neurosis1982)

Welkom Neurosis :)
Inzicht als Uitweg..

Terug naar “Voorstellen (2007-2011)”