Annemiek

Annemiek - nieuw hier

Hallo allemaal!

Ik ben vanavond voor het eerst op dit forum en zal mij gelijk even voorstellen. Ik ben Annemiek, 32 jaar en ben eigenlijk al sinds mijn 18e met 'mijzelf bezig' (wat klinkt dat vreemd). Op zich is het allemaal in stijgende lijn gegaan, maar dat kwam mede dankzij een antidepressivum dat ik al vanaf mijn 20e ben gaan slikken. Nu ben ik na geleidelijk aan afbouwen sinds augusus dit jaar geheel gestopt. En ik moet zeggen - het leven is zwaar! 025 Alle gevoelens, emoties, indrukken, meningen van anderen, en nog veeeeel meer komt 10x zo hard binnen. Ik heb veel moeite om dat een plaats te geven en trek mij de laatse tijd ook veel terug. Ik spreek weinig met vriendinnen af (komt ook wel door hun drukke leven), ik werk nog wel, maar mijn deeltijdstudie heb ik op een laag pitje gezet.
Maar zo nu en dan komt er een enorme dip om de hoek kijken en twijfel ik eraan of ik toch weer aan de medicijnen moet. Maarja, eigenlijk gaat het 50% wel redelijk goed, 40% mwa en 10% niet goed, dus nog niet heel dramatisch. Maar soms voelt de verveling, eenzaamheid en ook somberheid zo heftig aan dat ik het wil verdoven, niet voelen...
Nou, ik heb nog veeeel meer te vertellen (ik merk dat ik het 'in real life' weinig met anderen deel, alsof het me ook niet lukt te uiten wat me dwars zit, terwijl ik op zich best extrovert ben...), maar dat komt nog wel.

Groetjes
Annemiek
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Annemiek - nieuw hier

Welkom. :)

Ik hoop dat je je hier snel thuis voelt.

Om even wat advies mee te geven zo in het begin: Blijf goed eten en neem voldoende slaap.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Annemiek - nieuw hier

Welkom Annemiek :)
Inzicht als Uitweg..
Annemiek

Re: Annemiek - nieuw hier

Dank jullie allebei! Ik probeer inderdaad goed te eten en te slapen. Maar het blijft lastig om met gevoelens te dealen, die 11 jaar gedempt zijn... Er zullen denk ik veel ups en downs komen de komende tijd...
johan799

Re: Annemiek - nieuw hier

Hallo Annemiek,

Ik vind het al goed van je dat je hier uit. Welkom ook namens mij. ik ben benieuwd naar je verhaal. ik ben ook iemand die zich maar nauwelijks durft te amper, maar wel supergevoelig is alhoewel ik misschien wat kil lijk.. (uit zelfbeschermingen, angst)

groetjes

Terug naar “Voorstellen (2007-2011)”